Permalänk

Pure - Motorspel

Detta kan bli ett riktigt grymt spel av det jag har sett i trailern i alla fall:

SD:
http://www.gametrailers.com/player/30582.html

Kass kvalle:
http://www.gametrailers.com/player/30803.html

Snyggt är det också!
:D:D

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Inaktiv

Det såg ju faktiskt ganska trevligt ut, synd bara att det verkade vara jävligt överdrivna hopp, men det blir nog kul i slutändan ändå.

Permalänk

Undrar fortfarande hur folk kan avgöra om ett spel är snyggt eller inte av en trailer, de brukar ju inte precis stämma. =/

Men för att vara OnT, det såg väldigt fint ut, hoppas som Pulkafettot sa att inte hoppen blir så överdrivna.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Undrar fortfarande hur folk kan avgöra om ett spel är snyggt eller inte av en trailer, de brukar ju inte precis stämma. =/

Men för att vara OnT, det såg väldigt fint ut, hoppas som Pulkafettot sa att inte hoppen blir så överdrivna.

Nästan alla trailers från gametrailers är ingame grafik och nästan alla spel på senare år har oftast den grafiken ingame.

Om du tänker efter lite så tror jag du är med mig.

Det är inte som det var för många år sedan (eller några år) där man gjorde trailers snygga och såg verkligen fattigt ut ingame.

Men för övrigt är det ingame nästan alltihopa bara att de har tagit bort det som inte skall visas i trailern och ändrat kameror med mera.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Tror inte heller det är ingame och det går som inte säga så mycket om den trailern heller, säger faktiskt ingenting

men det kan ju helt klart bli coolt

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Nästan alla trailers från gametrailers är ingame grafik och nästan alla spel på senare år har oftast den grafiken ingame.

Om du tänker efter lite så tror jag du är med mig.

Det är inte som det var för många år sedan (eller några år) där man gjorde trailers snygga och såg verkligen fattigt ut ingame.

Men för övrigt är det ingame nästan alltihopa bara att de har tagit bort det som inte skall visas i trailern och ändrat kameror med mera.

Okej, som du säger. Trodde fortfarande det var mest förrenderat, så jag visste inte riktigt.

Men isåfall verkar det bli fint, dock har jag ingen dator som kan få det att gå så fint.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Tyckte det såg as barnsligt ut, allt hoppande gjorde det så oseriöst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII
Tyckte det såg as barnsligt ut, allt hoppande gjorde det så oseriöst.

Verkar som om att nån inte kollade vilka som gjort det.
(Disney ifall du undrar)

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalmanusa
Verkar som om att nån inte kollade vilka som gjort det.
(Disney ifall du undrar)

Vem som gör spelet spelar la ingen större roll, om de skippat allt hoppande så hade ju tillochmed jag kunnat vara sugen. Inte ofta man ser spel som har atv:er ju.

Permalänk
Medlem

Inte en chans att det där är ingame..
Kanske in-engine dock, men det är inte samma sak.

Men det verkar som om det skulle kunna bli ett roligt spel.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Håller med Mellwing här. Jag tvivlar på om det ens är gjort i spelmotorn...

Den här däremot är ingame.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/179296.html

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Håller med Mellwing här. Jag tvivlar på om det ens är gjort i spelmotorn...

Den här däremot är ingame.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/179296.html

Okej det är inte ingame men in-engine för att vara mer korrekt, tack Mellwing.

Grafiken ser ut så ingame i alla fall. Det har Anthony från GT.com bekräftat.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Första trailern är inte realtidsrenderad, den är med största sannolikhet inte ens från en spelmotor.
Xerbees trailer är ingame däremot.

Permalänk

Men alltså läser ni inte vad jag skriver? GT har bekräftat detta, Gametrailers!!!

Det är samma videos bara att de är olika kvalité!!

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Men alltså läser ni inte vad jag skriver? GT har bekräftat detta, Gametrailers!!!

Det är samma videos bara att de är olika kvalité!!

Det är inte samma trailer. Det är 2 olika trailers.
Den som inte är realtime heter One Hander Trailer och den som är ingame heter Aerial Trailer.
Dessutom skrev flera sidor att första killzone 2 trailern också var realtime fast den inte var det, så jag litar mer på mina ögon än på vad dom säger.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
Det är inte samma trailer. Det är 2 olika trailers.
Den som inte är realtime heter One Hander Trailer och den som är ingame heter Aerial Trailer.
Dessutom skrev flera sidor att första killzone 2 trailern också var realtime fast den inte var det, så jag litar mer på mina ögon än på vad dom säger.

Jag vet inte. Jag har inte gjort trailern men enligt Anthony är det från samma video bara att man har spelat in från olika vinklar och med olika kvalité.
Man ser ju att grafiskt sätt är det likadant bara det att det är 720p på videon jag länkade bland annat och mycket sämre kvalité på den andra (även om det är olika videos).

Stuntsamma, inget att giddra om, spelet är snyggt i alla fall.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Läser man lite så står det ju faktiskt så här:

http://www.gametrailers.com/player/30582.html <- A.N'dojas länk
One Hander Trailer HD
Posted February 14, 2008 @ 3:36 pm

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/179296.html <- Xerbees länk
First ingame trailer of Pure!
Posted February 20, 2008 @ 12:04 pm

Hur som helst så såg det inte så hemskt roligt ut.

Edit: Inte för att jiddra.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mute
Läser man lite så står det ju faktiskt så här:

http://www.gametrailers.com/player/30582.html <- A.N'dojas länk
One Hander Trailer HD
Posted February 14, 2008 @ 3:36 pm

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/179296.html <- Xerbees länk
First ingame trailer of Pure!
Posted February 20, 2008 @ 12:04 pm

Hur som helst så såg det inte så hemskt roligt ut.

Edit: Inte för att jiddra.

Möjligt jag har superfel. Anthony brukar inte ha det då han jobbar där. :S De får ju uppgifter från de som levererar trailers.

Jag tykte det såg betydligt roligare ut än många andra motorspel, många är så enformiga. :S Även om detta såg rätt överdrivet ut så kan det vara skoj tror jag.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

A.N'doja, att det stod Disney innan trailern borde rest varningsflagg för dig också att det är för-renderat. Och sedan att det såg vansinnigt snygg ut, se bara hur tröjorna fladdrar på pojkarna, detaljerna i skogen, i terrängen, på mopparna osv. Tvätta ögonen!

In-gametrailern ser mer normal ut, inte supersnyggt men inte fult heller.

Visa signatur

Memento mori...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pellias
A.N'doja, att det stod Disney innan trailern borde rest varningsflagg för dig också att det är för-renderat. Och sedan att det såg vansinnigt snygg ut, se bara hur tröjorna fladdrar på pojkarna, detaljerna i skogen, i terrängen, på mopparna osv. Tvätta ögonen!

In-gametrailern ser mer normal ut, inte supersnyggt men inte fult heller.

Tror du Disney har utvecklat spelet?

Ni kan egentligen inte jämföra HD trailern och den trailern med dålig kvalite. Det fladdrar på den dåliga kvalité videon också.

Men som jag skrev ovan, kanske inte ingame men säkerligen in-engine. Men struntsamma, jag vet inte jag har inte gjort spelet men det är bara det jag fick höra från GT och de brukar inte ha fel.

Angående grafiken; Har du sätt Dirt? Motorstorm? Lika bra grafik i de spelen och de är gamla spel.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlbinNdoja
Tror du Disney har utvecklat spelet?

Det är ju faktist det. Det är Disney interactive studio som gör spelet. Närmare bestämt Black rock studio som är en del av disney.

Sen behöver man inte jämföra dom olika filmerna. Det räcker med att kolla på hd versionen av den första och veta en del om 3d och realtidsgrafik för att se att det inte är ingame.
Men skitsamma, ingame trailern ser shysst ut den också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormraider
Det är ju faktist det. Det är Disney interactive studio som gör spelet. Närmare bestämt Black rock studio som är en del av disney.

Sen behöver man inte jämföra dom olika filmerna. Det räcker med att kolla på hd versionen av den första och veta en del om 3d och realtidsgrafik för att se att det inte är ingame.
Men skitsamma, ingame trailern ser shysst ut den också.

Ofan, visste jag inte. Tackar!

Disney kanske kan göra ett skoj spel?

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Fin grafik:)

Tänker på förr i tiden när man spelade spel som "Super Bike 99", "MotorCross Madness" och "Moto Racer 2 'With Yamaha'"...

jag var 5-6år och satt 4-5timmar varje dag framför datorn då:P

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10