Permalänk
Medlem

behöver man verkligen tillverka trasslet med att tumla dem?

TP-kablar är ju i princip självtrasslande, (det måste vara en inbyggd funktion) man kan lägga ifrån sig en snyggt uppvevad längd och sen när man ska dra fanskapet har det ofelbart och helt till synes helt magiskt tillkommit en eller flera knutar..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar vara en funktion i alla kablar, oavsett dess funktion. Lägg alla kablar snyggt i en påse/liknande, så kan man ge sig tusan på att det är ett gäng knutar på just den kabel du är ute efter (övriga är otrasslade, givetvis ) när man ska ha något ur påsen >_<

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Så länge som ni klassar Golf som en sport så har "sportvärlden" ingen rätt att bestämma vad som är sport eller inte. Dom misslyckades redan där såfall.

Sen är det klart att vissa sporter är mer löjliga än andra kan man tycka. Men när många sporter har baserats på yrken, t ex hugga ner träd snabbast eller såga av stockar är något jag sett det tävlats i. Så varför inte göra en sport av nätverkstekniker yrket?
Fysiskt krävande? Nja kanske inte. Mer mentalt, precis som schack.

Förstod att månag skulle bli ledsna av min kommentar, men jag kommer aldrig acceptera ens E-sporter. Dom riktiga sporterna finns i olympiaden, när cs kommer med där så tror jag er.

Schack är väl såvitt jag vet itne en olympisk sport. Jag ser det dock inte som en sort, mer en tävling i tanke. Tanke-sport kan jag säga men riktiga sporter är fysiska(mer eller mindre). Golf är mer sport än schack alltså.

Men det är det att jag inte lackar på trådtrasslet, mer det att jag lackar på att folk vill se cs och quake och spel som en jävla sport. Visst, kul tidsfördriv, men när man kan röra på sig och hitta en riktig sport istället för en ursäkt för att va lat. Det är det som gör mig lack.

Visa signatur

Intel Dual Core E5200 2.5ghz | ASUS p5b | RADEON HD4850 | 4gb Kingstonram | 520gb HDD | HIPER 435W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramagon
Schack är väl såvitt jag vet itne en olympisk sport. Jag ser det dock inte som en sort, mer en tävling i tanke. Tanke-sport kan jag säga men riktiga sporter är fysiska(mer eller mindre). Golf är mer sport än schack alltså.

Dragkamp var en olympisk gren innan hockey och fotboll, så det är alltså mer en sport än dessa? Tror att pålklättring också var en os-gren innan dessa två.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://fun.drno.de/pics/wires.jpg

Någon som har påbörjat en tävling?

LOL
Ful-länkning FTW

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk

vet du ens vad FTW står för

Visa signatur

fuck intel core 2duo and fuck windows vista

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nvidia_for_life
vet du ens vad FTW står för

Fort Worth, Texas

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk

fel fack the world betyder det din n00b eller for the win

Visa signatur

fuck intel core 2duo and fuck windows vista

Permalänk

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.