Permalänk
Medlem

It's funny because it's true!

http://blog.anamazingmind.com/2008/03/real-reason-we-use-linu...

Fick flashback till när jag var 14bast och fuckade upp morsans dator totalt med slackware 3.x... Men det var kul!

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk

hehe, så sant

Permalänk
Medlem

Stämmer nog bra det

Permalänk

Så jävla sant.

Permalänk

Sååå sant.

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk

Sant, sant.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk

Sant

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hah! Jag visste det!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Det stämmer förvånandsvärt bra ! Även den första kommentaren; "An other thing is, that once you get used to the linux-way, doing something under windows feels like pain. " Känner precis likadant varje gång jag sätter mig framför en windowsburk.

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Inaktiv

Håller med jag med:) Hade massor med problem med spel förut, men vägrade blankt lägga in Windows igen. Sen, efter massor av UNDERBART pillande så fungerar det:) Känns lite tomt att inte ha saker att pilla med

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlavKalashj
Håller med jag med:) Hade massor med problem med spel förut, men vägrade blankt lägga in Windows igen. Sen, efter massor av UNDERBART pillande så fungerar det:) Känns lite tomt att inte ha saker att pilla med

det är därför man får för sig att instalera om gentoo då och då

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem

plus ett, minst sagt. ^^

Visa signatur

I \w+ regular expressions.