Mer information om Asus trippelgrafikkort

Permalänk
Medlem

Ser ju onekligen trevligt ut. Fattas bara stöd för fler än 4 GPUer nu.
Tror dessutom att 4000-serien kan bjuda på roliga saker om dom börjar såhär med denna.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wildcover
Nu fattas det bara att man kan ha 4 sådana kort i quad Crossfire, med totalt 9 GPUer!

3+3+3+3 = 12 :>

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Medlem

Jag hadde blivit mycket gladare om ATI hadde sakt att från och med nu så är 3850 våran instegs modell i bärbara och statinära datorer. Det säljs fortfarande alldeles fär dåliga (långsamma) grafikkort till nya datorer. Denna lösningen förbättrar inte det. Ska vi få bättre grafik i spel till våra datorer så måste budget korten bli mycket snabbbare.

Visa vägen ATI låt 3850 bli det långsammaste grafikkortet.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Jag håller fullkomligt med dig "sesese". dem sätter helt klart för dåliga kort i dem såkallade "märkes datorerna". länktar även till 4000- serien

Permalänk
Medlem

Om man får 25 000p för 2500 i pris, vem säljer då inte sitt nuvarande och rusar till affären för den där? Intressant om Asus har planer på att göra likadant med HD4850 också.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Denna iden gillar jag.
Att köra med instickskort på ett stort och blanda/göra som man själv vill.
Måste vara bra mycket billigare att göra så om det nu blir massproduktion.