Veckans tävling med Fractal Design

Permalänk
Melding Plague

Veckans tävling med Fractal Design

En ny vecka betyder som vanligt en ny tävling. Denna gång är det Fractal Design som bjuder SweClockers läsare på chansen att vinna allt ifrån chassin till nätaggregat och tangentbord.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jaha.. Hur går tävligen till? Eller har jag missat nått?

EDIT: Nvm, såg nu.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan bara säga WOW SWEC! Grymt initiativ med tävlingarna!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Avstängd

när får man reda på förra veckans svar och vinnare?

Permalänk
Medlem

Hehe blev lite kreativ i PS CS3. nu ska man bara hålla tummarna

Visa signatur

- C2D e8400 @3.8Ghz | P5QL-E | 4x1024MB Crucial BallistiX 1066Mhz | Asus Extreme 8800GT | Antec ThreeHundred | Samsung SpinPoint 320GB | Corsair TX650w | Vista Ultimate 64-bit | Icybox-Western Digital Scorpio 160GB | Maxtor One Touch 500GB -

Permalänk
Medlem

Oj oj, denna var svår Nu måste man ju vara kreativ.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Ritade ett snyggt(!) chassi. Tog tid...

Grymt med de här tävlingarna. Dock känns det som priserna kommer ta slut, om man inte får tro som ni sagt att försäljare/tillverkare raddar upp sig på lije att få vara med...

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Virre39
Ritade ett snyggt(!) chassi. Tog tid...

Grymt med de här tävlingarna. Dock känns det som priserna kommer ta slut, om man inte får tro som ni sagt att försäljare/tillverkare raddar upp sig på lije att få vara med...

Oroa dig inte.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Tror inte jag vinner något... aja men varför inte göra något istället för ingenting

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Tycker detta har höjt swec en aning Dock skulle man inte kunna införa att folk som inte varit reggisterade typ innan 3 månader ej ahr tillgång till tävlingar?
Känns lite som att de isf bara utnyttjar tillfället att vinna och inte kommer sitta i forumet och hjälpa andra. ?? Bara en tanka. lika god som dum igentligen.

Även så hade ju ett start/ slutdatum varit bra och ett datum då vinnarna bestäms och några dagar efter så precenteras de som vunnit i föregående tävling.

Även lite mer klarare regler hade jag gärna sett om tävlingarna.

Förresten ska inte denna tråd vara låst pga spoilers?

Mvh Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tycker detta har höjt swec en aning Dock skulle man inte kunna införa att folk som inte varit reggisterade typ innan 3 månader ej ahr tillgång till tävlingar?
Känns lite som att de isf bara utnyttjar tillfället att vinna och inte kommer sitta i forumet och hjälpa andra. ?? Bara en tanka. lika god som dum igentligen.

Även så hade ju ett start/ slutdatum varit bra och ett datum då vinnarna bestäms och några dagar efter så precenteras de som vunnit i föregående tävling.

Även lite mer klarare regler hade jag gärna sett om tävlingarna.

Förresten ska inte denna tråd vara låst pga spoilers?

Mvh Martin

Vi ska lägga upp de avgjorda tävlingarna så att det syns bättre, just nu kör vi bara med en nyhetspost när tävlingen är slut. MSI-resultaten kommer upp inom kort. OCZ finns här: http://www.sweclockers.com/nyhet/7528-forra_veckans_tavling_a...

En tävling pågår vanligtvis en vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag skickade in mina svar nu, men har klickat i fel på frågan om kontrollen va till MCE eller joystick. Men men, va snabbt allt går när man blir horny på nätagget

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Citat:

[i]

Förresten ska inte denna tråd vara låst pga spoilers?

Mvh Martin [/B]

det är lite svårare att fuska i dessa tävlingar, och det finns inte så mycket att avslöja förutom svaren, som ändå finns på vinstgivarens hemsida. Det var annorlunda med cosmos S tävlingen då det var mer tävling/gissning i det hela.

En gej till bara.

När man väl tryckt på spara, kan man inte få se sina svar, då när jag nu tryckte senast, inte vet om jag tryckte som jag skulle eller inte, då jag råkade trycka två gånger. Man vet ju inte om det sparats som det ska...

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

Nice swec, mer tävling åt oss nördar

Väntar bara på tävlingen "Vinn en C2D Extreme"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Nice swec, mer tävling åt oss nördar

Väntar bara på tävlingen "Vinn en C2D Extreme"

Haha! Ah nice är detta... får se hur min bild osv förhåller sig. Fick bli lite snabbfix när man har många saker elden

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Bild är överskattat (Kan knappt rita en streckgubbe)

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk

Härligt med mycket tävlingar
Kul att ni har tagit bort motiveringen och istället har gjort så man får använda hjärnan lite och vara lite kreativ.

Imponerad av SweC
Keep up the good work!

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Nice swec, mer tävling åt oss nördar

Väntar bara på tävlingen "Vinn en C2D Extreme"

Aldrig att Intel skulel avra intresserade att donera priser till en tävling på SweC, de är för stora för att orka bry sig .

Hmm, jag kommer nog Inte att vara med i denna tävling, jag har inte en aning vad för nytt jag vill se i deras sortiment, men frågan är ju. Ska man vara Seriös eller Oseroös?

Permalänk
Medlem

Säger bara paint ftw.

Ska fan lära mig CAD till sådana här tävlingar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kent2
Kan bara säga WOW SWEC! Grymt initiativ med tävlingarna!

håller med Vore kul om man van oxå. Men ingen risk för mig^^ Så många nördar här som är bätre än mig. ^^

Permalänk
Medlem

Jag glömde att skriva varför jag tyckte dom skulle tillverka produkten. Antar att man inte får uppdatera texten?