Fler strömsnåla processorer från AMD

Permalänk
Medlem

Ja, så kanske det är, men man blir ju otålig och ingen info finns det. Har mailat några datorhandlare nu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flipp
Ja, så kanske det är, men man blir ju otålig och ingen info finns det. Har mailat några datorhandlare nu.

Jag börjar också bli otålig Har du fått nått svar från nån av butikerna du mailade?

Jag har mailat lite jag också nu, men det verkar inte som de var så sugna att ge nått datum, de kommer väl när de kommer helt enkelt...

Visa signatur

bla bla bla... :P

Permalänk

Sjuk sugen på en 4850e + 780
Men finns ju inte att få tag på någonstans! Någon som har haft kontakt med ngt affär?
Väntar själv på svar från några nu.

Permalänk
Medlem

Jag beställde precis ett gigabyte 780g mobo + 4850e + 4gb mushkin ddr2 800 för 2k jämnt med frakt och allt från Tyskland. Kunde inte hålla mig

Får se hur lång tid det tar innan prylarna trillar in!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jens Ek
Jag beställde precis ett gigabyte 780g mobo + 4850e + 4gb mushkin ddr2 800 för 2k jämnt med frakt och allt från Tyskland. Kunde inte hålla mig

Får se hur lång tid det tar innan prylarna trillar in!

Vilken butik i tyskland handlade du ifrån? Jag har svårt att hitta någon som har 4850e i lager.

Permalänk
Medlem

K&M 3 dagar led tid till centrallagret stod det, vi får väl se De flesta svenska shoppar beräknar få in den om en vecka ungefär. (om man nu ska tro dem, hoho) Anyway, jag har inte så bråttom men hoppas att jag får prylarna inom 2 veckor iaf.

Återkommer när jag fått hem paketet...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jens Ek
K&M 3 dagar led tid till centrallagret stod det, vi får väl se De flesta svenska shoppar beräknar få in den om en vecka ungefär. (om man nu ska tro dem, hoho) Anyway, jag har inte så bråttom men hoppas att jag får prylarna inom 2 veckor iaf.

Återkommer när jag fått hem paketet...

Nu stod det att det var 1-2 veckor innan de var inne för beställning, kanske högt tryck på dem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Painby
jag förstod inte vad man menade i artikeln med att de skulle heta Athlon X2 och att det sedan skulle komma motsvarande Athlon 64 X2, är de förstnämnda inte gjorda för 64-bitars system??

Tror faktiskt det är tvärtom, har för mig att AMD har dumpat namnet '64' eftersom processorerna nuförtiden inte är annat. Däremot heter de fortfarande X2 då det gäller två kärnor, X3, X4 osv.