Bästa Live spelen till Xbox 360

Permalänk

Bästa Live spelen till Xbox 360

Har nyligen skaffat en xbox 360 med Live samt GTA IV. GTA må vara riktigt roligt multiplayer men det är faktiskt ett singleplayer spel. Tänkte skaffa ett till spel och letar då efter bästa online spelet till xboxen. Helst inga FPS då jag tycker sådana hör hemma på pc. Kom med förslag:)

Tacksam för förslag.

Permalänk
Medlem

Forza 2 är trevligt att köra online

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Halo3 och CoD4 e fina, om du gillar FPS.

EDIT: oops, missade forsta inlagget

Visa signatur

---

Permalänk

Var en gammal PC användare förut men har bytt pga allt strul med PCn och blev positivt överraskad. FPS fungerar faktiskt på konsoll. Köp ett beggat eller lånat ett o testa. Givetvis är det fortfarande bättre på PC men inte med mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Var en gammal PC användare förut men har bytt pga allt strul med PCn och blev positivt överraskad. FPS fungerar faktiskt på konsoll. Köp ett beggat eller lånat ett o testa. Givetvis är det fortfarande bättre på PC men inte med mycket.

Ända jag märkt är att man får ge det lite tid, men sen jävlar när man fått koll på kontroller och sensen så är det perfekt att bara luta sig tillbaka i soffan och skjuta lite folk

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Och då kan jag varmt rekommendera COD4. Massvis med action.

Permalänk

CoD har jag kört massa till pc så det är inte så aktuellt. Tänkte lite på Burnout Paradise. Är det något?

Permalänk
Medlem

Cod 4 online säger jag bara, det bästa online spelet te xbox 360 enligt mig

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Gears of War är utan tvekan den bästa onlineupplevelsen jag haft på 360n, tätt följt av CoD4.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

gta 4

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Finns många underbara XBLA-spel.. Worms, Catan, Carcassone och Ikaruga

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Doom

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

army of two är faktiskt jävligt kul online (om man spelar med en polare dvs)

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk

forza motorsport... annars så e d väll halo3.. men du gillade ju inte sådana spel... även topspin 2 (tennis spel) var helt okej på liven... men vet inte hur många som spelar det idag, spelet e rätt gammalt nu

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04