Windows XP SP3 ger användare bekymmer

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Problem efter sp3 här med

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gördetsjälv
Eh, jovisst menade jag med allvar att det är så. Och så tror jag också att månlandningen är båg. Not. Tydligen framgår inte humor och ironi tillräckligt tydligt i skriven text för vissa, för min otydlighet ber jag om ursäkt.

Mvh

Ironi och humor är en sak. Att sen lägga in det i en så värdelös tråd som detta där det säkerligen finns en handfull som tror på jusst det du skämtade om (och att månlandningen är fake för den delen) gör det fullkomligt omöjligt att veta om det är humor, ironi eller en faktiskt åsikt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lummii
Jag har iaf SP2 på mitt 64bitars;p

Ja, då är det ju SP3 till den man kan vänta på, dock så kom väl SP2:an till 64bit bara för ung. ett år sedan, så det är antagligen inte dags än för det OS:et

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Det är minsann mer inne än någonsin att klaga på MS. Särskilt när det inte är MS fel :>

Ingen som klagar på HP?
Det är illa nog att man normalt inte ens får med en riktig windows-skiva utan bara en rescue-skiva (ofta med bloatware installerat), nu får man också en rescue-skiva som är till för ett annat system och som förstör windows.

Är det något företag som ska ha skit för det här så är det HP, och absolut enbart HP. Riktigt illa.

det är ju standard. faktum är att många inte skickar med nån form av räddningskivor alls längre utan överlåter åt köparen att bränna ut en fil som ligger på diskan, eller att beställa skivor om (när) datorn börjar krångla.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
det är ju standard. faktum är att många inte skickar med nån form av räddningskivor alls längre utan överlåter åt köparen att bränna ut en fil som ligger på diskan, eller att beställa skivor om (när) datorn börjar krångla.

Är det standard att man får med rescueskivor som är för en annan dator än man köpt?

Att det är standard med rescueskivor är ju riktigt illa bara det men det är en annan sak och där är väl alla OEMs i princip lika skyldiga.

Permalänk
Medlem

If it works don't fix it. Jag själv kör på bra antivirus istället.

Permalänk

Windows XP SP3 & Asus A8N32-SLI DeLuxe

Hello!

I´have found a solution, try this link to MS TEc. NEt Forums.

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/itproxpsp/th...

\\ Bizzi