Nvidia jobbar redan på ersättare till nya Geforce

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gemmy
Okej, det här börjar bara bli roligare och roligare. Nämligen för att, lagom till att Nvidia har sin 55nm krets ute i handeln kan ATI lansera 5000-serien. Haha, hihi, hoho haha, mohahahaha! Och då kanske ATI kör med 45nm teknik.

Not likely, men inte helt omöjligt heller

Jo, omöjligt. Om inte ATi hittat någon som kan tillverka så bra processorer åt dem och färdigutvecklat 5000serien och dessutom redan fått en tape out.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
Då tycker jag du oxå ska kolla på hur många 360 konsoller som har problem....förmodligen mer än bara hälften än idag och kolla då oxå på gt200 den kommer nog bli rätt varm medans den på 55nm kommer vara rätt så sval i jämförelse...vem vet ^^;

Jag är medveten om Xbox360 och deras "Red Ring of Death".

Missförstå mig fel, jag försvara inte Nvidias strategi på något sätt jag bara försöker ge en nyanserad bild på varför företaget beter sig som det gör. Dem är stressade av ATi helt enkelt, som ATi blev av Nvidias sist. R600 kändes knappast som en klar produkt.

[QUOTE]
men att en snabb release är bra är helt fel... man bör lägga ner kraft i att göra saken bra och att den verkligen fungerar innan man släpper ut den(som 360 tex)
[/QUOTE]

Läste du verkligen igenom mitt inlägg? Förstod du också, eller läste du bara?

[QUOTE]
går det bra för microsoft med tanke på så otroligt många RROD?
knappast dom gick väl back med 2miljarder dollar eller?
[/QUOTE]

Nå? Läste du?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Mm jag vet att ironi är svårt att se på forum men...:P Tror väl för högt om människor ibland^^

Jo speciellt när man inte markerar att det är ett skämt på nåt sätt

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64