Antecs skelett i garderoben

Permalänk
Medlem

jag hade tankt att bygga ngt liknande en gang, sen kom jag pa att det skulle bli sa extremt jobbigt att forsoka halla allas fingrar borta fran det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Alltså: Värmeenergi övergår alltid från ett varmare föremål till ett kallare.

För att du ska få någon form av kylning krävs det att ditt kylmedium är svalare än det du har tänkt kyla. I en dator så blåser en fläkt med andra ord enbart luft med omgivningstemperaturen på det du vill kyla (förutsatt att det du vill kyla är varmare än omg.tempen), och luften som passerar värms upp av den varma källan och transporteras bort...

Bra, du kan grunderna, du får "med beröm godkänt" på min fysiktenta.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hkman
Hm, ser framför mej hur min katt funderar på vad det är som surrar där och ska undersöka med sin blöta nos, *zaapp* så hade jag varken katt eller moderkort e.d. kvar.

Hähä man får la ha ett litet lätt el staket runt chassit? >_<

Jävligt rolig kommentar där för övrigt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av soppman
måste alla använda ordet extremt så jävla mycket?

Måste du vara så extremt ord petig?

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

De får nog marknadsföra chassit som ett moderkortstativ om de vill undvika att hamna på denna listan.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
De får nog marknadsföra chassit som ett moderkortstativ om de vill undvika att hamna på denna listan.

Ingen risk om man ser till hur få prylar som finns på den listan.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

Trot fan eller ej, men det var fan helt ok ju

Visa signatur

AMD; [Suck]
Living for :arrow: Quad Core :up:

Permalänk
Inaktiv

Skulle kunna tänka mig ett sånt om jag inte hade haft katter.

Permalänk
Medlem

Ett sådant chassit med lite kraftigare ram så att säga och sen plexiglas mellan allt vore kewlt

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RHWarrior
Bra, du kan grunderna, du får "med beröm godkänt" på min fysiktenta.

- Njaa, detdär lär man sig på Elkunskap A... ^_^