Intel moderkort med integrerat grafikkort och PCI-E 2.0?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Intel moderkort med integrerat grafikkort och PCI-E 2.0?

Hej. Letar lite efter ett moderkort som är Intel baserat som har typ HD3200 eller GeForce 8200 integrerat och även PCI-E 2.0 x16.

Finns det något sånt ute ännu eller vet någon om det ska komma ut?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dillen22
http://www.google.se/search?hl=sv&q=motherboard+intergrated+8...

gud vad lata folk är.. tog mej 5 sek att hitta

Jo men bara AMD kort där. Söker ett Intel.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Hej!

dillen22: Inget illa menat mot dig nu

Men detta är ju faktiskt ett forum där man ska fråga frågor. Vill/orkar man inte svara så behöver man ju faktiskt inte

Smartidiot89: Jag vet tyvärr inget kort. Men kolla lite hos www.komplett.se www.datorbutiken.com www.dustinhome.se och kolla igenom deras kort lite, där står ju alltid vad korten "innehåller".

Lycka till!

/Mvh x_link.

Visa signatur

Intel C2D E8400 @ 4.7GHz (Nuvarande Max) | Thermalright Ultra 120 Extreme + Noctua 120mm | Gigabyte GA-P35-DS4 rev 2.0 | Antec P182 G-M-B | GeForce 7600GT 256MB GDDR3 + Thermaltake Schooner | Corsair HX620 Watt | Samsung SpinPoint 250GB SATA2 16MB [Systemdisk] + 3x Samsung SpinPoint 500GB SATA2 16MB [Storage] | Crucial BallistiX 2x2GB DDR2 PC6400 4-4-4-8 Tracer Red | 22" Samsung SyncMaster 226BW | Logitech Z-2300 | Linux.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP