Fler filmer som Secret window

Permalänk

Fler filmer som Secret window

När jag var 12 såg jag en review om filmen Secret window där han gav den en 2 vet inte direkt varför jag kommer ihåg det men mitt minne är inte så normalt. Slutar väll med den här sjuckdomen som gör att man glömmer allt, kommer inte ens ihåg vad den heter XD.

Any way jag såg filmen igår/idag vet ej direkt, har vänt på dygnet rätt häftigt nu när det är sommarlov. Jag vart chockat hur jävligt bra den var, jamenar hur fan kan man ge den en två. Story:n blir bara bättre ju mer jag tänker på den. Justja måste berätta något sjukt. Jag minns att jag vaknade idag och hade somnat på mitt ben så det är så där avdomnat. Så jag flyger upp så bloded ska börja forsa igenom benet igen. Dummt nog så försöker jag använda benet och slutar med att jag flyger rakt in i min byro. Blev jävligt förbanad men när jag lungade ner mig och benet var normalt igen så började jag as garva när jag tänkt på hur det såg ut. Sedan slog det mig att man borde använda det till en scen, avdomnat ben på mårgon. Komedi?XD Iallafall när jag väl ser filmen så händer skiten i film inte likadant men just att de använder avdomnat ben på ett roligt sätt det är fan obehagligt :/ med tanken på vad filmen handlar om, Lite långsökt men iallafall. Lite senare gick jag in på imdb eftersom jag vill se vem som hade skrivigt filmen och vem som gjorde den. Självklart har han som gjort den gjort den nya Indiana Jones filmen. Vilket min kompis såg igår...

antingen är jag paranoid men det är fan obehagligt när man hittar conection men olika saker typ samma känsla som när du tänker ringa någon och så ringer dem dig eller Déjà vu XD. Våre ändå inte så kostigt eftersom det känns som om varända dag är samma med tanken på att jag sover typ 08:00-18:00 så det känns inte som om dagen byter dag >.<

Aja nu till fråga till ni som har sett filmen, Vad tyckte ni om dem men framför allt vet ni några fler filmer som är liknande Typ mystiska thriller med psycho aktig story, Inga splatter filmer... sånt är bara skit som typ house of wax. Jag vill ha riktikt bra story en som driver med ens hjärna typ. Förresten vad heter den där filmen, Han alldrig se den. Gick på bio för kanske 1-3 årsedan. Den handlade om typ någon mamma där allt i hennes liv börja försvina typ hennes son och hennes man minns inte henne (Eh, Fatta äkligt om det händer i irl) och i reklamen ser hon något underlikt och sen ser man typ någon som har med saken att göra och hon/han typ slungas iväg av en storm eller något:P I fall ni känner igen filmen skriv det också.

Permalänk
Medlem

The forgotten!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk

Wow O.O kommer inte ihåg att jag skrev nåogot som det här, shit måste hara varigt jävligt trött. Kom bara ihåg att jag skrev något om secret window innan jag gick och la mig XD

Permalänk

Kan du försöka editera ditt första inlägg? Det är som en djungel att ens orka försöka förstå sig på. 3/4 av det du skrev har inte ens med tråden att göra.

Permalänk

Hahaha, Sorry men jag var rätt trött, XD Aja Ville mäst veta om det fanns några filmer som Secret window och tack som fan för "The forgoten" Inte vad jag förväntade mig men det var fan bra