Firefox 3 klar för nedladdning

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D A

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Var är Go to-knappen? Hittar ingen sådan. Måste trycka på enter när jag har klistrat in en URL med musen.

Lägg detta i userChrome.css i [din profil]/chrome så kommer den alltid att synas.

#go-button { visibility: visible !important; }

Är det möjligt att göra samma sak, fast tvärt om, alltså så att Go to-knappen aldrig visas?

Permalänk
Medlem

Nån som haft problem med att Firefox 3.0 hänger sig, slukar 50% CPU-kraft och käkar mer och mer minne?

Detta hände när jag var inne på min gmail och sökte efter "google talk" i snabbsökrutan längst upp till höger.

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Lägg detta i userChrome.css i [din profil]/chrome så kommer den alltid att synas.

#go-button { visibility: visible !important; }

Är det möjligt att göra samma sak, fast tvärt om, alltså så att Go to-knappen aldrig visas? [/B][/QUOTE]

Nu vet inte jag riktigt hur userChrome.css hanteras och så, men motsatsen till "visible" är iaf "hidden". Testa det. Och ta inte bort " !important".

Visa signatur

There is no future in timetravel.
site: undef.io - foto: bildad.se, flickr
Det enda vettiga är att sitta i en låda och dricka öl ur en hatt.

Permalänk
Medlem

Hur fasen får man bokmärken att inte visas i sökvägen? Deletar, tömmer känslig data och rensar med ccleaner men de vägrar försvinna.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av holmberg
Hur fasen får man bokmärken att inte visas i sökvägen? Deletar, tömmer känslig data och rensar med ccleaner men de vägrar försvinna.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7429 funkade för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7429 funkade för mig.

Finemang. Tack tack.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W