Datorbutiken: Pengar tillgodo!

Permalänk
Medlem

Datorbutiken: Pengar tillgodo!

Hejsan,
Jag har lagt en beställning på Datorbutiken.com, beställde först delar för 11 069:-.

Nu blev det så att jag avbeställde ett chassi och cd-spelare och har nu "Belopp tillgodo: 1 704:-", jag skickade ett mail igår och frågade dem just denna fråga jag är på väg att ställa er....

Min order står att den kan komma och levereras redan imorgon, så hur funkar dem här pengarna som det står jag har "tillgodo", kan jag använda mig av dem vid ett senare tillfälle eller hur funkar detta? Jag kommer beställa flera saker senare men det är just det att jag är trött på vänta på mina delar och vill nu ha hem dem andra sakerna!

Jag har inte lyckats få in dem där 1700kr till en annan order dessväre vilket hade varit toppen...:/

(Datorbutikens kundtjänst stänger 1h förre det jag slutat. Och inget svar från det email jag skicka dem igår.)

Permalänk
Medlem

Du kommer att få tillbaka dem pengarna på ditt bankkonto ganska omgående efter att ordern behandlats om du inte använder dem på annat sätt. Eller så kan du lägga till andra varor för hur mycket du vill, överskrider det 1704 är det bara att dra fram kortet igen.

Permalänk

str8forthakill - Du tar ju mitt jobb, din buse..

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Själv när jag hamnade i den sitsen, beställde två tangentbord varav en hade utgått och fick bara ena hemskickad tog det ungefär 5 mail och 1,5 månad innan jag fick tillbaka pengarna. Fick hela tiden svaret "Vi kan inte ändra en levererad order". Inga pengar blev insatta automatisk samt jag fick ingen info någonstans att jag hade betalt för mycket och om jag kunde använda de för en ny beställning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
str8forthakill - Du tar ju mitt jobb, din buse..

Hehe, hahaha, *skrattar*.