Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghb
Hehe, har en annan variant på det:

"Some people play hard to get, but I play to get it hard."

Killar får inte säga "I" och "get it hard" i samma mening. Det ger oss konstiga idéer... ^_^x;

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Killar får inte säga "I" och "get it hard" i samma mening. Det ger oss konstiga idéer... ^_^x;

My work here is done.

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghb
My work here is done.

Like hell it is, bilden är ju fortfarande kvar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Like hell it is, bilden är ju fortfarande kvar!

Vilken bild...?

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghb
Vilken bild...?

Bilden av din erigerade penis inuti hennes huvud?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghb
Vilken bild...?

Min fantasibild såklart...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Bilden av din erigerade penis inuti hennes huvud?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Min fantasibild såklart...

I shall say no more. ^_^

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk
Medlem

Jag tror hon flörtar med dig ;D
Hon vill ju inte att du ska gå, HMMMM! ;]

Visa signatur

Concept artist/illustrator looking for PAID
work. Some of my recent art: http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?p=1576258#pos...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurisu
Jag tror hon flörtar med dig ;D
Hon vill ju inte att du ska gå, HMMMM! ;]

Tyckte väl att jag kände något vidröra mitt ben... ^_^

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk
Medlem

Haha för knappa 10min sedan så fick jag höra den gamla godingen:
"Du är en bra kompis"

Nu var det iofs väldigt kul att höra.

Men tänk er när man var 16år och kär. Då kunde ju mindra döda

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fsvo
LoadedLäs The Game av Neil Strauss

Tyvärr är det så mkt killar som numera använder sig utav dessa knep så tjejer har börjat bli ganska uppmärksamma på det :/ (Även många tjejer läser den)

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

NEJ! Läs inte The Game!

För helt seriöst, den är döden för det som är speciellt med dig. Det som skulle ha potential att vara intressant får du gärna förstöra och ersätta med Neil Strauss veka/smöriga personlighet.

Ja, den har potential att hjälpa dig med lite självförtroende och att tänka ut några fina öppningsrepliker, men utöver det så stjälper den mer än den hjälper. Du är ingalunda attraktiv när du maler på med routines OCH DU VET EGENTLIGEN DET SJÄLV. Arbeta lite på din självkänsla och ditt självförtroende och du vinner så mycket mer än vad boken ger dig.

Kram!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Romar
NEJ! Läs inte The Game!

För helt seriöst, den är döden för det som är speciellt med dig. Det som skulle ha potential att vara intressant får du gärna förstöra och ersätta med Neil Strauss veka/smöriga personlighet.

Ja, den har potential att hjälpa dig med lite självförtroende och att tänka ut några fina öppningsrepliker, men utöver det så stjälper den mer än den hjälper. Du är ingalunda attraktiv när du maler på med routines OCH DU VET EGENTLIGEN DET SJÄLV. Arbeta lite på din självkänsla och ditt självförtroende och du vinner så mycket mer än vad boken ger dig.

Kram!

Boken var intressant att läsa... men har svårt att tro att det går att komma långt med dem knepen. =/

Vad hände med var dig själv egentligen...? ^_^

EDIT:
Just ja, kom på att det inte funkade... -_-

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk
Medlem

halvt offtopic, men när ni endå var inne på "the game"..

har man läst the game så ser man budskapet i slutet.. Raggningsknep fungerar inte, att vara sig själv är det som gör att man hittar en tjej..

läste den nyligen i romansyfte och tycker den var helt okej, men som någon guide skulle jag inte ge den mycket, tycker dock att det e sjukt lågt att spela/manipulera känslor för att få sig ett ligg.

så ska man läsa den tycker jag själv att man ska se det som underhållning endast.

Permalänk

får man ragga på sig själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
halvt offtopic, men när ni endå var inne på "the game"..

har man läst the game så ser man budskapet i slutet.. Raggningsknep fungerar inte, att vara sig själv är det som gör att man hittar en tjej..

läste den nyligen i romansyfte och tycker den var helt okej, men som någon guide skulle jag inte ge den mycket, tycker dock att det e sjukt lågt att spela/manipulera känslor för att få sig ett ligg.

så ska man läsa den tycker jag själv att man ska se det som underhållning endast.

De enda delarna man verkligen ska ta till sig i såna där PUA-skitgrejer (så som jag tycker det verkar efter att ha hört folk det funkar för och folk det inte funkat för) är såna här saker som... tja, små saker som du egentligen gör för dig själv egentligen som ökar din självkänsla och ditt självförtroende. Det är där värdet ligger, att bygga upp en självkänsla, resten är ganska... meh :\

Härlig kvinnosyn man får av att läsa många såna böcker också har jag märkt ,_,x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd

Härlig kvinnosyn man får av att läsa många såna böcker också har jag märkt ,_,x

Vadå ni är väll bara materialistiska ting?

Och som du säger. Tro på och var er själva så hittar man någon

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metalie
får man ragga på sig själv?

kör hårt, gör jag varje dag och alltid får jag till det hahahaha!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Var INTE dig själv!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
Var INTE dig själv!

Rätt kasst svar med tanke på att alla inte är likadana...?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Klart man måste vara sig själv, alla andra är ju redan upptagna

Permalänk
Medlem

Har egentligen inte några problem med att "hitta tjejer" men jag behöver hitta en tjej jag såg idag, chansen är så minimal att den är obefintlig men iaf:

Är du en tjej i 18-20 års åldern med blommiga/somriga shorts med en rosa överdel och åkte med linfärjan från Marstrand vid 4:a tiden idag och stod med dina föräldrar och en barnvagn. Hej hej?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Har egentligen inte några problem med att "hitta tjejer" men jag behöver hitta en tjej jag såg idag, chansen är så minimal att den är obefintlig men iaf:

Är du en tjej i 18-20 års åldern med blommiga/somriga shorts med en rosa överdel och åkte med linfärjan från Marstrand vid 4:a tiden idag och stod med dina föräldrar och en barnvagn. Hej hej?

Ledsen, men det var inte jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Har egentligen inte några problem med att "hitta tjejer" men jag behöver hitta en tjej jag såg idag, chansen är så minimal att den är obefintlig men iaf:

Är du en tjej i 18-20 års åldern med blommiga/somriga shorts med en rosa överdel och åkte med linfärjan från Marstrand vid 4:a tiden idag och stod med dina föräldrar och en barnvagn. Hej hej?

Det var jaG!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Har egentligen inte några problem med att "hitta tjejer" men jag behöver hitta en tjej jag såg idag, chansen är så minimal att den är obefintlig men iaf:

Är du en tjej i 18-20 års åldern med blommiga/somriga shorts med en rosa överdel och åkte med linfärjan från Marstrand vid 4:a tiden idag och stod med dina föräldrar och en barnvagn. Hej hej?

Swec är nog inte rätt ställe att leta tjejer på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafnus
Swec är nog inte rätt ställe att leta tjejer på

Precis, it might be a trap.

Visa signatur

Concept artist/illustrator looking for PAID
work. Some of my recent art: http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?p=1576258#pos...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Browing
Det var jaG!

Nä, det var ju jaaaaag!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Nä, inget särskilt. Bara det att jag är trött på att vara singel. Alla yrar om att singellivet är så skoj, one-night-stands och orgier varje helg men så är det inte alls! Jag känner att jag måste hitta nån liten puma att mysa med. Jag har haft min del av one-nights, rest runt och träffat en hel del olika tjejer, men nu är det nog dags att hitta en fin som kanske har lust att stanna några månader iaf.

Tänkte att jag kunde citera mig själv från sida 25. Jag har nu hittat en fin liten puma faktist. Maya heter hon och pluggar också i Australien. Svensk.. jag vet.. åker till andra sidan jorden och träffar en svensk! Men jag tycker fan svenskar är finast.. man har ju mest gemensamt med dom, dessutom är det lättare att prata och så.

Hursomhelst.. jag är fan kär alltså. Kom knappt ihåg känslan ens. Mitt förra förhållande typ dödade alla känslor jag hade i kroppen. Men hon har väckt dom igen.. det är riktigt nice. Får se hur detta går nu då. Hittils är man fan nöjd alltså.. hon är allt jag vill ha hos en tjej.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Gentlemens.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Vad har en liten docka på nån 10-årig skolflicka med allt att göra?