Liten Dell sänker strömförbrukningen

Permalänk
Medlem

Apple var knappast först att göra en liten dator.
Patetiskt av apple...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Apple var knappast först att göra en liten dator.
Patetiskt av apple...

Hehe, bra där

Permalänk
Medlem

Dell är så pass kassa att det tog dem 3 år att kopiera, skulle de försöka konstruera en sådan produkt själva skulle de bli klara ungefär när nästa windows kommer

Sweclockers läsare är som vanligt inte rätt kundgrupp för den här typen av produkter.
Här är det låg kostnad och hög prestanda som är högst värderade, resten kvittar. Jo, också att man kan mecka själv med datorn och byta delar, det är extremt viktigt!

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem

Echo, nja de har ju ingen moms på det priset, dock en delstatstax som är runt 8%. Jag kommer själv hämta hem datorn, det var på det viset jag kunde motivera kostnaden. Ska nämligen ändå över och med tanke på hur liten datorn är blir de lätt att slänga ner den i väskan och slippa, moms, tull, frakt osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiN-ART
jo men det saknas något på den bilden eller hur?
http://tmp.bluntobject.org/img/mac_vs_pc.jpg

Jag spelar hellre Mario...

Permalänk

Skall nog köpa en sån här om några månader till tjejen och kanske en till mig själv, gillar dom verkligen måste jag säga. Skön design och vettig hårdvara sen att den verkar dra lite ström är ju bara bra det med.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
var det bara jag som kände att den passar ÖVERALLT i hemmet bara för att det finns bambuskal?

Då passar den ju asbra in i din TV-möbel i rotting! Eller?

Gillar din fråga för övrigt.

Permalänk
Medlem

Första datorn dell tillverkar som faktiskt såg riktigt bra ut, grattis!
Hoppas man kan spela upp HD filmer på den, isåfall är den perfa som HTPC. :>

Permalänk

FETT snyggt!

Permalänk
Medlem

SKapligt snyggt jo men vet inte om det är värt priset, nästan dubbla priset mot en vanlig dator med samma prestanda.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Hjälpsam

Nån som kan förklara varför det kostar 390:- o får annat skal......men bara 126:- om man beställer den i grått o sedan tar ett extra skal??

2 skal för 126:- eller ett för 390:- ??! eller har jag fattat fel??

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thli72
Nån som kan förklara varför det kostar 390:- o får annat skal......men bara 126:- om man beställer den i grått o sedan tar ett extra skal??

2 skal för 126:- eller ett för 390:- ??! eller har jag fattat fel??

Troligen för att dom slipper byta skal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trihxeem
Dell är patetiska!

"MACWORLD EXPO, SAN FRANCISCO—January 11, 2005—Apple® today introduced Mac® mini, the most affordable and compact Mac ever."

Det tog dem 3,5 år att kopiera en Mac Mini.
Dell visar återigen att de bara följer andra, de kommer inte på något själva. Jäkla lågbudget box assemblers!

Innovation kräver äpple.

För att de släpper en mindre dator är de helt plötsligt patetiska och kopierar saker rakt av? Hur tänker du egentligen?!
Jag finner knappt ord för att uttrycka min frustration över personer som dig som är så extremt trångsynta, det är tröttsamt och missgynnande för alla inblandade. Ta av skygglapparna!

Visa signatur

"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."

Permalänk

Vad drar burken i watt?? Jag kan säga att min Inspiron 6400 drar säkert mindre, då bara skärmen förbrukar 6-7 watt , en stationär skärm drar mer än hela min dator... Eller har Dell kommit med en strömsnål skärm till den också?
På kontoret har man igång oftast skärmen hela tiden, dygnet runt.
Och hur tyst är den?