Vad är det som händer med Datorbutiken ?

Permalänk

Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Tillägg 080826 08:59 Nu när jag jag in på min order i DB så har man tagit bort min CPU-fläkt från ordern skrivit restnoterad och lagt den på en ny order. Så nu står det bara beställd och inget leveransdatum, lätt nervös att detta innebär längre leveranstid men får hålla tummarna att det är tvärtom.

PS Får ni andra mail när era ordrar ändras? Jag får själv bevaka för att se vilket nytt leveransdatum som skrivits in på min order.
____________________________________________________
Original inlägg: 08:23
Uppdatering

Nu har jag ändrat minnena, punkt 2 så att nu är de leveransklara. Försökt hitta en cpu-fläkt som verkar bra samt DB har inne. Men kan inte finna någon som finns i lager eller kan komma inom 1-3 dagar, samt är helt okej som kylning. Lika långa obekräftade leveransdatum på likvärdiga den jag har beställt. Hade kunnat beställa en CPU-fläkt från ett annat bolag. Men har beställt med montering så det får bli att snällt vänta ett tag till.

1. Framskjutet datum: Obekräftat, tidigast 080828
2. Bytt minnen: Leveransklara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starliner
Fråga: Hur lång tid är rimligt att vänta på en order/vara?

Jag har köpt ett datorsystem den 8'e augusti. Leveransdatum har skjutits fram ett antal gånger. Till att två komponenter nu står som:
1. Obekräftad, tidigast 080826 samt
2. Försenad avvaktar leveransdatum.

Notera att 2'an hade ett leveransdatum när jag la ordern.

DBmannen tack för ditt tidigare svar på mitt inlägg. Förstår ju självklart att ni inte är nöjda när era kunder får vänta, samt ekonomiavdelningen inte kan fakturera. Hoppas verkligen ni får iordning på era underleverantörsleveransproblem.

Visa signatur

Aorus X7 Pro V3 17,3" Full HD i7-4870HQ / 16GB / 1TB+2x256GB SSD / GTX 970M 3GB SLI / Win8.1

Laptop: ASUS ZENBOOK UX32VD CI5 1.7 4GB/500 + 24 SSD GT620M 13.3" W7HP

Permalänk
Medlem

Nu har jag lagt in en beställning på en dator
(nästan exakt samma som swecs mellanklassdator + en 24" skärm)
En del av sakerna finns inte i lager, men står att de kommer in tidigast 2008-09-01, dvs på måndag.
Ska bli spännande att se hur långt tid det tar.. vore kul att ha datorn till helgen 5/9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
Nu har jag lagt in en beställning på en dator
(nästan exakt samma som swecs mellanklassdator + en 24" skärm)
En del av sakerna finns inte i lager, men står att de kommer in tidigast 2008-09-01, dvs på måndag.
Ska bli spännande att se hur långt tid det tar.. vore kul att ha datorn till helgen 5/9

Lycka till!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NetNut
För det första, då jag inte träffat dig så tror jag inte att vi är vänner.

För det andra, om jag beställer av en firma som tidigare levererat i tid och dessutom beställer lagervaror förväntar jag mig att de de finns i lager - en respektabel firma ser till att informationen på webshoppen är uppdaterad och aktuell, jag har förståelse för naturkatastrofer och andra opåverkbara faktorer. Men när man beslutar sig för att lägga om lager och leverantörshantering så får man se till att det fungerar INNAN man byter och som jag skrev kör parallelt ett tag så man slipper de problem som DB.com just nu upplever.

Jag har inte någonstans i inlägget skrivit att jag har bråttom, bara att jag blir arg och irriterad när artiklarnas leveransdatum skjuts fram flera gånger.

Har du inget bättre för dig än att skriva intelligensbefriade halvironiska inlägg så låt hellre bli så vi slipper läsa en massa onödiga inlägg.

Jag som tyckte det kändes som vi hade lite speciella band till varandra=)

Visa signatur

Macbook Pro

Permalänk

Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Får allt uppdatera när det händer saker med min order. Specielt när det nu är positiva händelser. Nu står min order i kö för montering, vilket är mycket glädjande. Då jag igår var nervös för en vara som helt plötsligt blev restnoterad. Hoppas det går bra för er andra som lagt en order nyligen, MoOrbid, NetNut samt Head och alla andra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starliner
Tillägg 080826 08:59 Nu när jag jag in på min order i DB så har man tagit bort min CPU-fläkt från ordern skrivit restnoterad och lagt den på en ny order. Så nu står det bara beställd och inget leveransdatum, lätt nervös att detta innebär längre leveranstid men får hålla tummarna att det är tvärtom.

PS Får ni andra mail när era ordrar ändras? Jag får själv bevaka för att se vilket nytt leveransdatum som skrivits in på min order.
____________________________________________________
Original inlägg: 08:23
Uppdatering

Nu har jag ändrat minnena, punkt 2 så att nu är de leveransklara. Försökt hitta en cpu-fläkt som verkar bra samt DB har inne. Men kan inte finna någon som finns i lager eller kan komma inom 1-3 dagar, samt är helt okej som kylning. Lika långa obekräftade leveransdatum på likvärdiga den jag har beställt. Hade kunnat beställa en CPU-fläkt från ett annat bolag. Men har beställt med montering så det får bli att snällt vänta ett tag till.

1. Framskjutet datum: Obekräftat, tidigast 080828
2. Bytt minnen: Leveransklara.

DBmannen tack för ditt tidigare svar på mitt inlägg. Förstår ju självklart att ni inte är nöjda när era kunder får vänta, samt ekonomiavdelningen inte kan fakturera. Hoppas verkligen ni får iordning på era underleverantörsleveransproblem.

Visa signatur

Aorus X7 Pro V3 17,3" Full HD i7-4870HQ / 16GB / 1TB+2x256GB SSD / GTX 970M 3GB SLI / Win8.1

Laptop: ASUS ZENBOOK UX32VD CI5 1.7 4GB/500 + 24 SSD GT620M 13.3" W7HP

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starliner
Får allt uppdatera när det händer saker med min order. Specielt när det nu är positiva händelser. Nu står min order i kö för montering, vilket är mycket glädjande. Då jag igår var nervös för en vara som helt plötsligt blev restnoterad. Hoppas det går bra för er andra som lagt en order nyligen, MoOrbid, NetNut samt Head och alla andra.

Om man skall vara nervös när man väntar på sin nya dator
och se det som postivt och känna glädje när en komponent
vars tid skjutits framåt några veckor kommer;
varför beställa från datorbutiken överhuvudtaget?

Inget godis, eller skramliga bonusas kan väl uppväga detta?

I eget läge handlar jag hellre någon annanstans och hämtar snabbt på posten där jag jan köper en påse godis av sånt jag gillar för 30 spänn. Kanske prylarna kostar par-tre hundra mer någon annanstans, men det betalar jag med glädje när man får snabb service och slipper telefonköer och annat tjafs.

Har fått en känsla av att en del beställer från db för att sedan kunna skriva av sig här. De flesta som hänger här vet hur db fungerar och speciellt senaste tiden

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
det betalar jag med glädje när man får snabb service och slipper telefonköer och annat tjafs.

Exakt, varför beställa när det verkar vara lotteri om datorn någonsin blir byggd ?
Ännu märkligare finner jag de människor som utan tvekan betalar i med kort i förskott, folk som lägger ut 10000-20000:- för att tjäna typ 49:- i postförskott ??
Helt obegripligt.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Exakt, varför beställa när det verkar vara lotteri om datorn någonsin blir byggd ?
Ännu märkligare finner jag de människor som utan tvekan betalar i med kort i förskott, folk som lägger ut 10000-20000:- för att tjäna typ 49:- i postförskott ??
Helt obegripligt.

Betalar man med kreditkort, så har man ganska bra skydd, och slipper ligga ute med pengar i onödan. Och vad är det som säger att man inte kan få problem om man löser ut ett postförskott?

Enligt reglerna så får du inte öppna paketet innan du betalat det, så det gör ingen direkt skillnad om det skulle vara fel.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | 32 GB Corsair Vengaeance LPX DDR4 2666 MHz | Asus Radeon RX 580 | EVGA SuperNova 850 G2 | Kingston A400 480 GB SSD | 2 x WD Caviar Black 1TB | 2 x Crucial MX500 500 GB SSD

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergling
Betalar man med kreditkort, så har man ganska bra skydd, och slipper ligga ute med pengar i onödan. Och vad är det som säger att man inte kan få problem om man löser ut ett postförskott?

Enligt reglerna så får du inte öppna paketet innan du betalat det, så det gör ingen direkt skillnad om det skulle vara fel.

Fast går företaget i KK så får du väl inte tillbaka ett öre?

Det blir också betydligt mycket enklare att häva köpet om man handlar med postförskott.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem

Funderar själv på att köpa några hårddiskar på datorbutiken, men de har de inte i lager och deras beräknade leveransdatum verkar skjutas upp hela tiden. Och efter att ha läst alla trådar här blir man ju skeptisk till att beställa från dom Särskilt när de diskarna verkar kunna ha problem med DOA då bra returhantering är en stor fördel i min värld..
Lite synd när de har så bra priser.. blir nog kanske inet.se istället

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rasande Joel
Fast går företaget i KK så får du väl inte tillbaka ett öre?

Man får tillbaka alla ören - från kreditkortsbolaget.

Se konsumentkreditlagen 16§
https://lagen.nu/1992:830

Permalänk
Avstängd

Hatar Datorbutiken. Hoppas verkligen att dom går under. Fick ett defekt moderkort (demo) och dom lovade att skicka mig ett nytt fast så blev det inte!!

Betalade 600 kr för moderkortet och nypriset var 950 kr. Ringde efter 2-3 dagar och fastän dom lovade mig ett nytt sa han på kundtjänsten att dom inte ska skicka den och att jag får välja ett nytt fynd demomoderkort eller få pengarna tillbaka. Jag ville ha samma moderkort fast dom hade inte den i lager. Okej men varför ska jag behöva vänta 2 veckor för att dom har dålig kundtjänst? Deras ursäkt VAR ATT DET VAR KOMMUNIKATIONS FEL!! och att kunden pratade ett helt annat språk än svenska inte gjorde det lättare att förstå, jo men jag pratade mitt hemspråk med min pappa för helv*te. Han på kundtjänst förstod det också men dom hade rätt tillfälle att komma med en bra ursäkt till. Vilken attityd mot kunder!!
Deras telefonnummer till kundtjänsten vill t.o.m. ha ordernummer. Såg inte han på kundtjänst deras databas att jag köpt ett fynd/demomoderkort? Han sa t.o.m. att jag ser att du har beställt. Dom tror helt enkelt att jag är lättlurad.

Tro på min historia eller inte. Jag vill bara visa mitt missnöje.
Har läst om liknande händelser på Prisjakt tidigare.
Han som heter Datorbutiken eller Stålmannen (kommer inte riktigt ihåg) här på Sweclockers tog t.o.m. emot en muta (eller vad jag ska kalla det) när vi mejlades. Mitt erbjudande var: Moderkortet kostar 900 kr på Inet.se. Sänk priset till 900 kr och ge mig gratis frakt så kommer jag inte visa mitt missnöje och sprida rykten om företaget. Tidigare jag ville ha rabatt (skrev att det kostade 900 kr på Inet då också) och gratis frakt för nybeställning avstod han. Men nu gav han rabatten och gratis frakt. Hade inte lust att beställa från dom igen. Såg att det stod "frakt:0 kr postpaket" när jag skulle testa beställa. Ville bara kolla om han verkligen var så schyst men nu efter lång tid när jag ska beställa en hårddisk som är billigast på Datorbutiken är frakten inte gratis längre.(tog inte bort eller ändrade mitt konto, så kom inte med ursäkt! Och kom inte heller med en ursäkt om att ni har fått en ny webbplats, loggade in när ni hade gamla designen) Beställde den ändå. Räcker att jag får den levererad och slipper deras "personal". Fick gratis godis också, tack men kastade dom. Vill inte ha er äckliga godis.

Jag ber att ni ska gå i konkurs.
Jag vill inte att ni ska svara på mitt inlägg. Vill bara visa mitt missnöje som jag tidigare sagt. Jag vill bara att det jag skrev står kvar här.
Jag hoppas "för mycket" men jag hoppas även att ni blir uppköpta men att bolaget fortsätter heta Datorbutiken.

Permalänk
Medlem

Några frågor:

1.) Först säger du 2-3 dagar, sedan 2 veckor. Vad stämmer?
2.) Varför ska du ha gratis frakt i all evighet?
3.) Varför vill du inte ha några svar?
4.) Angav du vid din första reklamation att det var ett demokort det gällde?

För övrigt skulle jag knappast det en muta att du blev kompenserad.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brucie
Hatar Datorbutiken. Hoppas verkligen att dom går under. Fick ett defekt moderkort (demo) och dom lovade att skicka mig ett nytt fast så blev det inte!!

Ändå du är så missnöjd så beställer du en hårddisk?

Är du ute efter kompensation eller är du bara dumsnål?
Vore jag så missnöjd som du är hade jag alla gånger
beställt någon annanstans, för du vet det finns andra bra butiker?

Känns som du bara skriver för klagandets skull.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Ändå du är så missnöjd så beställer du en hårddisk?

Är du ute efter kompensation eller är du bara dumsnål?
Vore jag så missnöjd som du är hade jag alla gånger
beställt någon annanstans, för du vet det finns andra bra butiker?

Känns som du bara skriver för klagandets skull.

Det gör han säkert, kommer ihåg tråden. Alla tyckte han hade fel med sina krav, klart han är sur när han inte får ha rätt

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Hur länge är det rimligt att vänta?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starliner
Får allt uppdatera när det händer saker med min order. Specielt när det nu är positiva händelser. Nu står min order i kö för montering, vilket är mycket glädjande. Då jag igår var nervös för en vara som helt plötsligt blev restnoterad. Hoppas det går bra för er andra som lagt en order nyligen, MoOrbid, NetNut samt Head och alla andra.

Hej Starliner!

Jodå, jag kan också bidra med goda nyheter då DBmannen tagit sig an min sak också. Skärmen som återigen blev framflyttad till den 1/9 trollade han fram med knäna så min order gick iväg idag och har jag tur så blir det roligt i helgen då jag bygger på en ny HTPC till vardagsrummet.

En eloge för vår hjälte DBMannen - som tar sitt ansvar och ser till att saker blir gjorda. Hade alla anställda på DB varit lika aktiva tror jag att lagerproblem varit lösta för länge sedan.

Visa signatur

Varför heter det felsäkert läge ? Det borde heta Säkert fel Läge......

Permalänk

Det är tack vare knäppgökar som Brucie som gör att butiksomdömmet på prisjakt är helt missvisande. De ställer orimmliga kräv och gnäller även när butiken försöker ställa saker och ting till rätta, ger butiken en stjärna så fort de får göra en retur och det tar lite tid.

*suck*

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem

En annan sak DB gjort i det senaste förutom att flytta fram leveransdatum är att höja sin priser.
Allt jag har funderat på att köpa har gått upp i pris i det senaste och jag antar att det gäller en stor del av sortimentet. Andra butiker kanske gjort det samma det vet jag inte.

Exempelvis har en 3.5" till 5.25 adapter gått från 29:- till 49:-, 4870 kostade 2190:- häromdagen nu 2370:-, 4Gb OCZ Reaper kostade 960:- de kostar nu 1040:- +några saker till jag hållit koll på leveransdatum på.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk

raaaz - Vilka hårddiskar? Maila mig med vårt ArtID så får jag kolla lite saker.. Referera till ditt inlägg så jag vet vad det handlar om.

NetNut - Jag hade inte kunnat göra någonting utan mina duktiga kollegor, men avseende "lagerproblemen" börjar saker och ting komma på plats med vår externa logistik - i sig en orsak till att jag inte synts till här på forumet så mycket som jag skulle önska i det senaste.

Bern - Vi har inte gjort några ändringar i prissättningen, känns som en tillfällighet.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Tillfällighet att Skärm, grafikkort, adapter, minnen, moderkort & processor har höjts under den senaste veckan antar jag, har ingen koll på exakt datum detta skedde dock...

Anledningen till att jag ser det är att jag har dessa varor i min kundvagn och den visar de gamla priserna fortfarande. Ganska många tillfälligheter.

Men hur går det med era förändringar? Blev lite glad i början av veckan då ni inte flyttade fram leveransdatumen på 2 dagar eller nåt men det varade inte länge då flera av varorna är framflyttade nu igen.

*Edit* Såg att ni började få ordning på sakerna, får väl vara optimist och anta att det stämmer.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Tillfällighet att Skärm, grafikkort, adapter, minnen, moderkort & processor har höjts under den senaste veckan antar jag, har ingen koll på exakt datum detta skedde dock...

Om du påstår att priser har ökat så får du väl vara beredd på att bevisa det med?

Det är så enkelt att du går in på prisjakt och kollar på prishistoriken. Har priserna stigit så kan du se det där.

När du kollat upp att priserna verkligen stigit, så är det bara att du länkar till graferna över prisutvecklingen för produkten.

Svårare är det inte. Ska du snacka skit så får du ju vara beredd på att komma med fakta som faktiskt stödjer vad du säger.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem

Uppdatering ang min order:
"Varorna du beställt finns nu på vårt lager och kommer att levereras inom kort."

Skulle gärna vilja ha en definition på "inom kort", är det 1-2 dagar eller vad? Hur många dagar kommer det ta innan min order är skickad osv?
För nu har det stått så en arbetsdag.

En rolig sak var att flera saker vad bekräftat att de som tidigast skulle komma in idag, men ändå så kom de till lagret igår... bra där...

Permalänk
Medlem

Gnäll nu inte på att sakerna kommer för tidigt

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rasande Joel
Om du påstår att priser har ökat så får du väl vara beredd på att bevisa det med?

Det är så enkelt att du går in på prisjakt och kollar på prishistoriken. Har priserna stigit så kan du se det där.

När du kollat upp att priserna verkligen stigit, så är det bara att du länkar till graferna över prisutvecklingen för produkten.

Svårare är det inte. Ska du snacka skit så får du ju vara beredd på att komma med fakta som faktiskt stödjer vad du säger.

Vet du vad problemet med att vara stöddig och uppkäftig mot någon på grund av dennes brist på källhänvisning är?

Jo, att förr eller senare kommer någon komma med bevis, och då är det enda du uppnått att du fått dig själv att framstå som en komplett idiot.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?lista=prishist&ftgid=7

Sida ett ser inte så illa ut, men sida två är riktigt vacker!

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcars
Vet du vad problemet med att vara stöddig och uppkäftig mot någon på grund av dennes brist på källhänvisning är?

Jo, att förr eller senare kommer någon komma med bevis, och då är det enda du uppnått att du fått dig själv att framstå som en komplett idiot.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?lista=prishist&ftgid=7

Sida ett ser inte så illa ut, men sida två är riktigt vacker!

Är du dum på riktigt? Jag säger att man ska backa upp sina argument, annars är det bara skitsnack. Hur kan det få mig att framstå som en idiot? Jag försvarar knappast någon internetbutik, däremot så är kritik som man inte kan backa upp bara skitsnack, något som är på tok för vanligt på nätet.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rasande Joel
Om du påstår att priser har ökat så får du väl vara beredd på att bevisa det med?

Det är så enkelt att du går in på prisjakt och kollar på prishistoriken. Har priserna stigit så kan du se det där.

När du kollat upp att priserna verkligen stigit, så är det bara att du länkar till graferna över prisutvecklingen för produkten.

Svårare är det inte. Ska du snacka skit så får du ju vara beredd på att komma med fakta som faktiskt stödjer vad du säger.

Snackar jag skit, på vilket sätt då om jag får fråga? Jag snackar inte skit i meningen att jag ljuger och jag snackar inte heller skit om DB jag bara konstaterar fakta så hur snackar jag skit?
Då kan väl de som inte tror mig kolla prisjakt istället, jag har ingen större anledning att ljuga om sådana saker.

Du behöver inte göra allt för att leva upp till dit nick, ta en valium och sov några timmar så skall du se att du mår bättre imorgon.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bern
Gnäll nu inte på att sakerna kommer för tidigt

haha nä, men är ett datum bekräftat så är det. Blir ju orolig att det ska vara samma sak åt andra hållet också:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
raaaz - Vilka hårddiskar? Maila mig med vårt ArtID så får jag kolla lite saker.. Referera till ditt inlägg så jag vet vad det handlar om.

Det är dessa diskar jag syftar på:
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?vat=true&Product...

Men får be om ursäkt, verkar som att ni inte är ensamma med att aldrig få in de i lager, verkar vara så på de flesta butiker.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brucie
En jävla massa skitsnack

Jag kommer oxå ihåg dig. Det var du som beställt ett moderkort på deras fyndhörna, när det sedan gick sönder så fick du dina pengar tillbaks men du var inte nöjd utan ville ha ett splinkans nytt moderkort fastän du köpt det första kortet som en demoprodukt till kraftigt nedsänkt pris. Så vad du gjorde var att försöka starta en kampanj och dra med dig folk så DB skulle skicka ut gratisprylar till dig. Här kommer länken:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Xfie kallade du dig då, sedan har ditt konto blivit avstängt.

Ditt hopp om att DB ska konka får väl stå för dig. Det är ett fritt land och vi får alla tycka vad vi vill. Själv hoppas jag att alla gratissnyltare som sprider desinformation ska bli påkörda av ett stort fordon i väldigt hög fart....men som sagt, fritt land..

Permalänk
Medlem

Samma gamla datorbutiken. De har varit en strulig butik från början. De verkar inte kunna lära sig av sina misstag. Tur att db-mannen kan tysta ner lite missnöjda kunder via forumet så att företaget slipper lite kritik. Välj Dustin, Inet eller komplett istället.

Visa signatur

Pentium D 2.66 @ 3.9 Ghz, Voltmoddat 7900 GT