Problem med Kompnentcenter

Permalänk
Medlem

Problem med Kompnentcenter

hej sweclockers. Stötte precis på följande problem när jag hade lagt en beställning på komponentcenter. Har fått lite panik här o undrar om detta har hänt någon annan. Här är mitt mitt mail till komponentcenter om vad som har hänt!

Hej Kompnentcenter! Jag lade precis en beställning på ett par datorkomponenter från en sida, men har stött på ett problem.
Mitt namn är Carl Ponnert och har soft_calle@hotmail.com registrerad som e-mail adress.
Beställningen jag lade in idag 2008-08-31 har ordernr. *****

Problemet lyder följande:

Jag försökte även lägga in en ordet 2008-08-28 men beställningen gick inte igenom då mina pengar inte hade kommit in på min bank ännu, Sidan visade något med röd text och denied. Kom inte vidare till nästa sida
och fick inte hellre någon bekräftelse i min inbox(har kollat noga).

Men nu när jag hade lagt till min nya order (som gick igenom) visar den även min gamla order som inte gick igenom (alltså den vid 2008-08-28) i min Orderhistorik.
Den visar Ordernr 0 och det står Avakta bank.

Detta är prylar som jag dessutom bestämt mig för att inte beställa längre, samt prylar jag också beställt i min nya beställning. alltså INGETING jag ska ha!.
Misstänker att det är en bugg på er sida eller annat fel då beställningen inte gick igenom på sidan och att jag dessutom inte mottog någon bekräftelse via mail. I vilket fall
vill jag höra av mig så jag tillslut inte sitter där med två beställningar.

Hoppas på ett snabbt svar och försöker även ringa er kundservice imorgon!
Tack på förhand

MVH Carl

Permalänk
Medlem

de löser nog problemet. men säkrast är ju at ringa till dem när de börjar imorgon.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Båda dina ordrar är makulerade nu, men ring kundcenter imorgon för att vara 100% säker.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tri0n3
Båda dina ordrar är makulerade nu, men ring kundcenter imorgon för att vara 100% säker.

Jobbar du på Komponentcenter?

Komponentcenter är sjukt snabba på att packa/skicka saker så bäst du ringer i fortsättningen.

Enda nackdelen är att jag råkat ut för att saker som ska vara på lager inte är det. Då blev jag kontaktad och fick möjlighet att avbeställa order.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Jag jobbar på PC City och har access till Komponentcenter.