AMD och Blizzard i samarbete

Permalänk
Medlem

ATI 9800XT/PRO/9600XT: Half-Life 2 Voucher efter det Condition Zero.

ATI 2900XT: Blackbox + Day of Defeat Source

Dessa titlar väger minst lika mkt som SC2 eller Diablo3 iaf kostnadsmässigt.
Så jag tror inte ATI kommer med något sniket som gratis test av wow eller ngt som har med wow att göra.

Permalänk

Nvidia slängde ju med Company Of Heroes, det är ju ett bra spel. Så varför skulle inte ATI klara det ?

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

Vad kul, få en kopia av blizzards bästa spel igen --> starcraft

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

Fan vad alla gnäller på world of warcraft. Jag tycker det är ett skitsnyggt spel. Speciellt nu med senaste patchen. Ni som testade det när det kom kan ju kolla nu..
Och sen har WoW ett skitbra gameplay. Väldigt bra gjort med raids och bossar etc. Sen finns det väl saker man inte gillar med det heller. Att det ska ta flera veckor att farma rep eller honor. Men gillar man inte det så gör man det bara inte. Så enkelt är det.

Sen gillar jag den typ av grafik mer som WoW har. Men sen är det väl inte grafiken som gör spelet eller ? Dem flesta spel som kommer idag suger för dem tänker bara på att det ska vara snyggt och realistiskt.. t.ex. C.o.d4 och farcry 2. Rena skit FPS. Känner man direkt man man bara ska sikta på nånting usch. Men sen är det väl för jag är van vid företag som kan göra spel (Id software)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stefan.Jarl
Fan vad alla gnäller på world of warcraft. Jag tycker det är ett skitsnyggt spel. Speciellt nu med senaste patchen. Ni som testade det när det kom kan ju kolla nu..
Och sen har WoW ett skitbra gameplay. Väldigt bra gjort med raids och bossar etc. Sen finns det väl saker man inte gillar med det heller. Att det ska ta flera veckor att farma rep eller honor. Men gillar man inte det så gör man det bara inte. Så enkelt är det.

Sen gillar jag den typ av grafik mer som WoW har. Men sen är det väl inte grafiken som gör spelet eller ? Dem flesta spel som kommer idag suger för dem tänker bara på att det ska vara snyggt och realistiskt.. t.ex. C.o.d4 och farcry 2. Rena skit FPS. Känner man direkt man man bara ska sikta på nånting usch. Men sen är det väl för jag är van vid företag som kan göra spel (Id software)

ID Software har väl inte gjort något superbra spel sen Quake 2 egentligen?

Inte det att dom senare är dåliga, men...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
ID Software har väl inte gjort något superbra spel sen Quake 2 egentligen?

Inte det att dom senare är dåliga, men...

Quake 3 va ju inte bara guden av alla MP spel som nånsin funnits ?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stefan.Jarl
Quake 3 va ju inte bara guden av alla MP spel som nånsin funnits ?

Quake 3 är ju lagomt överskattat
Unreal Tournament kom väl också ungefär samtidigt.

Guden av alla MP-spel lär ju vara Quake (1) isåfall?

Permalänk
Medlem

Så bra yields lär inte AMD ha så att de kan ge bort diablo3/starcraft 2 gratis.

Warcraft 3 möjligtvis.

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Avstängd

Värt att dra upp en tråd från hösten 08 för att säga det?

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pantheus
Så bra yields lär inte AMD ha så att de kan ge bort diablo3/starcraft 2 gratis.

Warcraft 3 möjligtvis.

Du skämtar, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
Du skämtar, eller?

Vad hände med samarbetet? Jag har inte hört något.

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1