Direct2drive, pålitliga?

Permalänk

Direct2drive, pålitliga?

Hej vet inte om det här ligger rätt men är http://www.direct2drive.com/ en ärlig hemsida?

skriv gärna vad du tycker om den osv

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

ign är ena onda lurendrejare ja, de stjäl dina pengar och skickar hotbrev till dig. Gissa om jag är sarkastisk eller inte

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
ign är ena onda lurendrejare ja, de stjäl dina pengar och skickar hotbrev till dig. Gissa om jag är sarkastisk eller inte

Haha,

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

De är seriösa ifall du bara tyckte det var kul och inte visste om jag menade ja

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Topic ändrad. Tänk på att skriva en informativ topic.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

Jag har handlat där 2-3 ggr utan några problem så du behöver inte vara orolig.

Visa signatur

moops

Permalänk

ok, men såg detta på spelat ja tänkte köpa (Stalker Clear Sky)

This product is only available for purchase in the United States and Canada.

Kan jag inte använda den då?

Vet nån när det släpps i Sverige hittar inget i den officella tråden dom snackar bara om den illegala kopian xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
ok, men såg detta på spelat ja tänkte köpa (Stalker Clear Sky)

This product is only available for purchase in the United States and Canada.

Kan jag inte använda den då?

Vet nån när det släpps i Sverige hittar inget i den officella tråden dom snackar bara om den illegala kopian xD

Nästan så att man vill pirata spelet när sjuk byråkrati styr

Permalänk

Nån som kan svara på frågan?

This product is only available for purchase in the United States and Canada.

Kan jag inte använda den då?

Vet nån när det släpps i Sverige?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Re: Litar man på dom?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Hej vet inte om det här ligger rätt men är http://www.direct2drive.com/ en ärlig hemsida?

skriv gärna vad du tycker om den osv

Jag har köpt flera spel via Direct2Drive: Clive Barker's Jericho, Timeshift samt The Cronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay och det har fungerat suveränt varenda gång. Detta tillsammams med att det är billigare än om jag skall köpa i en svensk affär gör att jag i princip köper alla spel mina spel sedan två år tillbaka via dem.

Mvh
Isak

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

Clear Sky finns väl även på Steam?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Clear Sky finns väl även på Steam?

som pre-order ja och dyrare

Vad skulle hände om ja köpte från direct2drive?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Nä, det är släppt nu. Men ja, det är dyrare.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Nä, det är släppt nu. Men ja, det är dyrare.

Står ju Pre-order på steam?

Edit:

Available: September 15th, 2008
This game will unlock in approximately -1 months, 3 weeks, 4 days 15 hours

Buy S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

$49.99

Pre-Purchase

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

I Steam-klienten står det i alla fall "Play it now!"

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
I Steam-klienten står det i alla fall "Play it now!"

Vet men om du trycker på länken så borde det stå som det gör för mig, för ja det står play it now för mig oxå,, därför är ja fundersam xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

testa att kolla på http://www.direct2drive.co.uk och se om det finns där

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk

Nope hittade det inte, Vet nån vart man kan få tag på det?

EDIT: Funkar på STEAM nu

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

jag försökte handla från .co.uk sidan warhammer online, när jag skulle köpa spelet så verkade det gå igenom köpet, men hittade inga spel under min game section så jag provade igen totalt 3 ggr, men fortfarande ingetm skrivit en ticket.

står svinmycket info här är ett litet utdrag

"We cannot assist you if you are not geographically located in an authorized country for purchase. Please note those restrictions are in accordance with the law.

NO ORDER WAS PLACED - Your transaction was declined.
"

jag vet att det står att det inte har dragits några pengar men man vet ju aldrig, är det jag som är nojig eller?

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk

Du har ingen Internet bank du kan kolla saldo på?

Står det så, så borde det inte dragits något.. Och innan du köper ett spel kollar i vilka regioner spelet funkar xD

EDIT: Juste skulle inte provar flera gånger om jag varit osäker ifall det dragits eller inte heller, tänk om det dragits för 3 spel men du fick inget :/

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Avstängd

Beställde Warhammer Online från deras .co.uk sida, funkade smärtfritt och cd-keyn skickades ut efter 5 minuter. 350kr, hyffsat bra pris...köpte det 2 dagar efter release.

Tänk på att inte använda gratis e-mailadresser som @hotmail.com osv, eftersom dom verkar ha problem med att skicka ut till dessa adresser.

Cd-keyn skickas inte ut direkt utan du måste gå in i "My Account~" och trycka på "Retrieve info" eller vad det nu hette innan keyn skickas ut.

Tänk även på att beställa ifrån deras brittiska(?) sida ifall du skall ha EU-versionen av spel/onlinespel.