För i Hvete Komplett.se

Permalänk
Medlem

För i Hvete Komplett.se

Här går man och beställer sakerna i söndags,

men ok. allt fanns inte i lager iaf enl. dem. fine..

MEN HUR I HVETE kan det inte gå iväg när allt funnits i lager sedan onsdag klockan 1730!?!?

man undrar verkligen om de vill att jag ska avbeställa bara för att de höjt priserna på varje komponent i kundkorgen!?!?!?!?

Men nu är det att vänta till MÅNDAG WTF!!!

VARFÖR SKA DET DRABBA JUST MIG::: JAG BLIR SÅ JKLA SUR;:

Har FN pratat med supporten varje dag sedan tisdag då jag tyckte att wtf det fanns visst i lager när jag beställde..

Gah vill ha mina saker.. och är inte så sugen på att buda ut skiten från dustin dessutom "får" jag sämre minnen då de finns i lager..

Så går det när man förväntar sig sedvanligt bra leveranser..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Men kära nån. Har du polisanmält detta? Så här får det bara inte gå till!!

Vill du ha dina grejer snabbt och lätt besöker du en fysisk datorbutik, lite dyrare men du får prylarna i handen. Svårare är det inte.
Att du beställer prylar som inte finns i lager och förväntar dig leverans på ett par dagar är ju bara dumt.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Ja shit, du måste polisanmäla, visa vart skåpet står!!!!

Permalänk
Avstängd

versaler å grejer, shit pommes frites

Permalänk
Medlem

jag och alla andra i forumet får be om ursäkt för komplett.se.. .. vi ska se till att nästa gång du beställer så släpper vi allt vi håller på med och tar emot din beställning, sen skickar vi det med vårt JAS till dig, vår pilot hoppar ur planet och låter planet störta mot marken in i ett berg och kommer personligen och ger dig ditt paket innom en timma.

Permalänk
Medlem

jag rekommendera avbeställa handla i från inet
nej jag jobbar inte , har inget jobb

skulle jag också många andra säker blivit besvikna.
när man har saker på lagar ska högst ta 2 dagar packa ,
sen ca 3 dagar för posten

Väl samma sak gå in i en butik säger kom till bak om en vecka så vi ha

Ge man lite mer respekt för han känslor.

Kundtjänst måst få repsket för deras känslor också - )))
Människan ska regera med känslor, hehe

När ilskan har går över, så åskan torr))

Kunden har alltid rätt.

Se på datorbutiken på väg ut för .
De tar för lång tider få sina varor.

Tur att du inte handled där .

Sist handla gick det bra för året data skärm 10 000 kr såld tve
Före de hade höjt frakt priset.

Jag tro komplett kommer nog märka av det mer av chassi 200 kr . bara när man köper ett chassi.
Flera och flera handlar på inet.se

Härligt att se konkurreras fungera! kan slå om fort vem vet

uppmanar säga upp tve avgiften sälja tven !
Inte värt pengarna ! 2000 extra lägga på datorn

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A

Permalänk
Komplett.se

moreempty:

Jag beklagar att ni upplevt vår leverans som långsam. Vår målsättning är att samtliga ordrar som finns i lager skall levereras närmsta vardag om ordern läggs innan klockan 17. Vi har för tillfället ca 95% träffsäkerhet i våra leveranstider men strävar ständigt efter att bli bättre.

Jag har väldigt svårt att uttala mig om varför er order ej skickats då jag inte har några fler uppgifter än de ni skriver i inlägget. Om ni önskar att jag ska kontrollera er order ber jag er maila ordernummer till jt@komplett.se.

Med vänliga hälsningar
Johan Thorén, Teamleader Reklamationsavdelningen
Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Dagens bortskämda barn..... inte alls kul att se...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Flera såna här fjantiga inlägg så tröttnar snart företagen.

Permalänk
Medlem

Tänk om kidsen åtminstone kunde skriva sina gnäll inlägg så att man faktiskt förstår vad de menar....

Permalänk
Geeks
SweClockers

Skulle alla skapa en tråd så fort en leverans blir försenad från <insert butik här> hade vi inte haft något annat i forumet.

*Tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015