Gratis FTP prg. till Vista?

Permalänk

Gratis FTP prg. till Vista?

Någon som sitter inne på förslag på gratis FTP-program till Vista? Gärna ett där det går att exportera alla sparade inloggsuppgifter.

Tack på förhand!

Visa signatur
Permalänk

core ftp har jag på min burk, ssl bla bla bla gör vad det ska...när jag får arslet ur röven ska jag köpe flashfxp...

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

FileZilla fungerar utmärkt tycker jag. Plus på kanten att det är open source också.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

FileZilla funkar bra till Vista, vi använder det i skolan!

Permalänk

File-Zilla verkar bara finnas till 32-bitars?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av claudiomarino
File-Zilla verkar bara finnas till 32-bitars?

Ja, precis som 99% av alla Windowsprogram så finns den bara kompilerad i 32-bitarsversion. Men naturligtvis kan man köra 32-bitars program på Vista64.

Ingen större mening att kompilera om en FTP-klient till x86-64 då du inte tjänar någon prestanda på det.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Kör ju den nu på en 64 bitar vista för att ftp spel till xboxen

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk

Toppen, då kör jag på det!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om du använder dig av Firefox, finns det ett oslagbart FTP-tillägg till webbläsaren. FireFTP heter det.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Håller med om att FireFTP funkar fint.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?