Permalänk
Medlem

Starta en webshop!

Hejsan! Jag går nu sista året på gymnasiet och det har blivit dags att välja projektarbetsområde!

Varför inte starta en webshop tänkte jag!

Då jag själv är intresserad av teknik skulle jag helst vilja sälja teknikrelaterade produkter.

Som ni alla vet är det viktigaste vid handel att hitta en efterfråga samt att denna in är alltför exploaterad.

Därför undrar jag vad just DU saknar på den svenska marknaden?

Permalänk
Medlem

Svårt att säga vad som saknas, framgång i företag skapas i vissa fall av en produkt som fyller ett syfte som ingen har marknadsfört.

Kom på en bra produkt som kan användas i vardagligt syfte och som man spar tid på så har du en bra början.

Vad det kan vara vet jag inte, hade jag vetat det hade jag troligtvis dragit igång ett företag själv

Permalänk
Medlem

Inget du tvingats beställa från utlandet eller på annat sätt krångla för att få tag på? Som vore smidigt att istället kunna beställa billigt i sverige och få hem inom ett par dagar?

Permalänk
Medlem

Vattenkylningspryttlar!

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem

Roliga energi drycker, koffein godis osv är vel de enda som är problem o få hem allt annat finns =S

Permalänk
Medlem

Skulle DVD och CD skivor till samma priser som i Tyskland vara intressant att se i en svensk webshop?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tSp
Skulle DVD och CD skivor till samma priser som i Tyskland vara intressant att se i en svensk webshop?

Det är väl ordentligt exploaterat redan?

Något som skulle vara kul att se skulle vara en svensk klon av www.dealextreme.com

Permalänk
Medlem

Det mesta från www.thinkgeek.com

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna se en svensk motsvarighet till http://www.woot.com eftersom det inte går att beställa därifrån till Sverige. Gissningsvis behövs dessvärre säkert ett hyfsat startkapital.

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Hedersmedlem

Den här tråden hör inte hemma i den här forumdelen, utan passar bäst i Hobby, fritid och livsstil i Övriga ämnen. Eftersom vår policy är att inte flytta trådar till Övriga ämnen, ber jag trådskaparen starta tråden på nytt där.

*tråd låst*