Studieteknik , dela med er av ERA

Permalänk
Medlem

Studieteknik , dela med er av ERA

Ja så som Rubriken lyder , hur studerar ni t.ex inför ett prov ??? Ett project?? Ett glosprov???

Dela med er av era egna erfarenheter , tekniker så vi yngre som inte har så mycket teknik kan ta lära .

Mitt egna bidrag till tråden :

Brukar själv läsa igenom studiematerialet från dag 1 till ungefär några få dagar innan provet då jag verkligen tar tag i allt o läser igenom allt ca 3-4 GGR och sedan dagen efter tar mig till bibblan med en kompis och reflekterar utav vad vi lärt oss samt gör Instuderingsfrågorna.

Tack på förhand

MVH

Permalänk
Medlem

Tappar upp ett bad och läser allt i badet. Knäpptyst, ingen som stör, ingen dator, ingen musik. Bara du, avslappnad och dina studier. Funkar skitbra för mig!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Blir inte papprena blöta? , jag får i vilket fall inte ihop papper och vatten så bra.. hur klarar du detta???

MVH

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ojdå såg inte denna... Den verkar vara lite DÖD dock hehe.. sedan ca 1 månad sen.. Skall admin få låsa denna isåfall?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haxorn
ojdå såg inte denna... Den verkar vara lite DÖD dock hehe.. sedan ca 1 månad sen.. Skall admin få låsa denna isåfall?

Nej, den har varit... vilande... i ett år, inte en månad

Men sakerna som står där är ju inget som inte gäller än, så du kan ju kolla där själv med o se om du hittar nåt intressant. Om denna tråd blir låst eller ej vet jag inte.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*