Permalänk
Medlem

steam vac bannad

hej jag har ett steam account som är vac bannad på 1.6 och då undrar jag om man köper 1.6 igen på samma account kan jag köra på security servar då eller måste man göra en ny account. tack i förhand

Permalänk
Avstängd

öh, varje gör du inte ett nytt steam konto och köper hl? det blir likabilligt.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

för att jag har ganska många spel på min account

men jag kan göra så fast det e lättast att ha allt på en account

Permalänk
Avstängd

Hela ditt account är VAC-bannat. Finns inget sett att bli av med det.

Starta ett nytt account är den ända utvägen.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Hela ditt account är VAC-bannat. Finns inget sett att bli av med det.

Starta ett nytt account är den ända utvägen.

Precis, nytt acc är det som gäller :/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

ok jag var rädd för det så jag får göra en ny account fast e det nån av er som vet om det kan försvinna i framtiden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Hela ditt account är VAC-bannat. Finns inget sett att bli av med det.

Starta ett nytt account är den ända utvägen.

Då e all multiplayer avstängd för alla spel man har eller? Inte bara cs 1.6 i detta fallet?

Hårda bud, men ändå helt rätt. Ge fan i att fuska helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serajo
Då e all multiplayer avstängd för alla spel man har eller? Inte bara cs 1.6 i detta fallet?

Hårda bud, men ändå helt rätt. Ge fan i att fuska helt enkelt.

det är alla mina hl 1 spel som e vac bannade och det var inte jag som fuska det var min bror sen fick jag accounten

Permalänk
Medlem

Gillar att ditt namn är en förvanskning av exploit...=)

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xplojt
det är alla mina hl 1 spel som e vac bannade och det var inte jag som fuska det var min bror sen fick jag accounten

inget riktat emot dig men..!

Jag undrar hur många gånger jag hört det xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xplojt
det är alla mina hl 1 spel som e vac bannade och det var inte jag som fuska det var min bror sen fick jag accounten

Då får väl brorsan ersätta dig för merkostnaden för nått straff ska han väl få?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
inget riktat emot dig men..!

Jag undrar hur många gånger jag hört det xD

det var faktist min bror han blev vac bannad 2004 nån gång och då fick jag dden och jag som var liten och dum tackade glatt ja

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serajo
Då e all multiplayer avstängd för alla spel man har eller? Inte bara cs 1.6 i detta fallet?

Hårda bud, men ändå helt rätt. Ge fan i att fuska helt enkelt.

Stämmer bra det.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Stämmer bra det.

jo jag vet att man inte bör fuska vilket jag inte har gjort sen jag fick accounten

men det spelar inte så stor roll om jag får göra en ny det enda som blir jobbigt e när man måste logga ut och in på två st olika accounter när man vill spela olika spel

Permalänk
Medlem

Pröva maila steam annars? Inte för att jag tror det gör nån nytta men skada bör det väl inte göra.

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem

a jag kan ju försöka fast jag e så jävla kass på att skriva mail

Permalänk
Inaktiv

Ingen höjdare på forumtrådar heller.

I vilket fall tjänar det antagligen inget till då du säger att din bror HAR fuskat (Det är antagligen inte tillåtet att ens dela konto) och de har antagligen någon form av data kvar som förklarar att ja, du har fuskat.

Gör om, gör rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Då får väl brorsan ersätta dig för merkostnaden för nått straff ska han väl få?

Han fick ju accountet efter att brorsan blivit bannad, han skall vara tacksam mot bror sin

skaune: att maila är slöseri med tid, det tar ALDRIG bort en VAC-ban.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

ok a då det ju bara att göra en ny

Permalänk
Medlem

Se det såhär, det är kontot som är bannat, inte du, nytt konto löser allt, helt till du åker fast igen.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

nytt account, ny user, nytt pw
VAC2 är livstid och Valve tar ALDRIG bort en VAC bann

I agree with the others, don't do the crime if you can't do the time

ursäkta om det låter spydigt men skyll dig själv:p om det var du som spelade, varför ta emot brorsans om det är bannat ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
nytt account, ny user, nytt pw
VAC2 är livstid och Valve tar ALDRIG bort en VAC bann

I agree with the others, don't do the crime if you can't do the time

ursäkta om det låter spydigt men skyll dig själv:p om det var du som spelade, varför ta emot brorsans om det är bannat ?

för att jag gick i tean då och tänkte inte på det och skulle inte du ta emot ett vac bannat account om du fick ett?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xplojt
jo jag vet att man inte bör fuska vilket jag inte har gjort sen jag fick accounten

Bör inte fuska? Man ska inte fuska, gubbe lille ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Bör inte fuska? Man ska inte fuska, gubbe lille ^^

det fattar jag väl med?

Permalänk
Medlem

För att vara lite snäll här då.

Du kan aldrig få bort bannen från kontot din bror fuskat med. Glöm det helt enkelt.
Starta ett nytt konto, giv ALDRIG ut lösen, och spela ALDRIG på ditt konto från någon kompis dator. Dessutom skall du ALDRIG fuska, men det behöver jag inte tala om längre

Anledningen till att du inte skall spela från någon kompis dator är att han/hon kan ha fuskprogram installerat, och då är det ditt konto som blir bannat. En varning bara.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xplojt
det fattar jag väl med?

Duktig vovve.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Kan man bli bannad om man kör med fusk på sin egen server på skoj?
Tror jag blev de. Jag körde lan och hade wallhack (mest på skoj då) Men sen efter det så har jag inte kunnat köra secure servers på 1,6 och cz.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Kan man bli bannad om man kör med fusk på sin egen server på skoj?
Tror jag blev de. Jag körde lan och hade wallhack (mest på skoj då) Men sen efter det så har jag inte kunnat köra secure servers på 1,6 och cz.

Om du skapar den som VAC-server, så ja. Risken finns då.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Kan man bli bannad om man kör med fusk på sin egen server på skoj?
Tror jag blev de. Jag körde lan och hade wallhack (mest på skoj då) Men sen efter det så har jag inte kunnat köra secure servers på 1,6 och cz.

Nu känner jag inte till VAC, men det är inte omöjligt at filer funna i anslutning till dina spelainstalationer scannas och kan trigga en ban.

Instalera aldirg "hax" om du inte är beredd att det kan kosta.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

OK det var ju synd. jag kör ändå source som tur är

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb