Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viktorebro
bara för att summera ; som jag fattat det hänger det med 2st 140mm och en 120mm.

hur många fläktar följer med och hur många kan man köpa till? vilka mått?

tacktack

Om man läser Specifikation på sid 2 så framgår följande:

Fläktplatser 1 st. 200 mm, 2 st. 140 mm, 3 st. 120 mm
Inkluderade fläktar 1 st. 200 mm, 2 st. 140 mm, 2 st. 120 mm (Antec Tricool)

Man kan alltså installera en 120 mm fläkt till förutom dom som kommer med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av polack
Kom med posten idag... FAN VA DET VAR TUNGT!!!!!!
Ni borde lägga till, minus: Öl behövs för att muta bärhjälp
Förrästen, när det gäller lampan. Eftersom det finns två nätagg kan man ju plugga lampan i ett av dom och inte sätta några komponenter i det, och sedan byta när man är klar med de delar man vill ha i ett av aggen.

Höhö, själv bar man sin P182B från ICA, och så kort som jag var, så kan jag tänka mig att det kan ha sett ganska lustigt ut. Att det var djupsnö och is under snön gjorde inte saken bättre. Det var bra träning...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd

Undrar en sak... Införskaffar mig en ny dator nu och kommer satsa på två 3870 X2 då jag redan har ett och de är riktigt billiga just nu.

Kommer 650watts nätaggregatet klara av mina två 3870X2, 9850 Phenom BE överklockat till 3,0 ghz? kommer även klocka mina grafikkort och 800 mhz minnen också.

Nå, tror ni det funkar? Är skeptisk.

Visa signatur

[Asus Rampage II Gene /w NB Mod Noctua NC-U6] [Intel Core i7 920 @ 4.0GHz] [Gigabyte Geforce GTX 480 @ Stock] [Corsair Dominator GT 1600MHz 3x3GB - 7-7-7-20] [Corsair HX620W] [Antec Mini P180 Black]

Permalänk
Inaktiv

Jobbigt som in i *censur* att inte min Thermalright 120 extreme utan att ta bort 200m fläkten på sidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kroolz
Undrar en sak... Införskaffar mig en ny dator nu och kommer satsa på två 3870 X2 då jag redan har ett och de är riktigt billiga just nu.

Kommer 650watts nätaggregatet klara av mina två 3870X2, 9850 Phenom BE överklockat till 3,0 ghz? kommer även klocka mina grafikkort och 800 mhz minnen också.

Nå, tror ni det funkar? Är skeptisk.

Nja, jag skulle inte köra två 3870x2 på bara ena agget iallafall, även om det kan tänkas funka..
Vore ju bra om du kunde driva två Molex till pci-express kontakter med det "extra" agget åtminstone.. (eller få tag i extra modulära kablar till det om det nu går att koppla in)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.