Command & Conquer Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

Command & Conquer Tiberium Wars

Permalänk
Legendarisk

Vi har fått en del rapporter angående piratkopiering här, men iom att du är intresserad av att köpa spelet så lämnar vi tråden öppen tills vidare. Vi vill dock uppmana dig att köpa spelet oavsett.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Permalänk

måste bara dra upp den här tråden för har en fråga!

Måste man inte köpa spelet för att kunna spela multiplayer på internet?
funderar nämligen på att köpa.. oavsett vilket

Visa signatur

Dator #1: ASUS P5Q-E - DDR2 4g A-data G-experience 800, Intel E7200 2,53 @ 4,51ghz, ATI HD4850 700mhz = 14400 3dMark 06.
Dator #2: Asus mATX, E5200, Corsair 2gb, Geforce 7600gs = 3200 3dMark 06.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gokille08
måste bara dra upp den här tråden för har en fråga!

Måste man inte köpa spelet för att kunna spela multiplayer på internet?
funderar nämligen på att köpa.. oavsett vilket

Nej, du kommer inte kunna skapa ett onlinekonto med en falsk CD-key.
Köp!

Permalänk
Medlem

På tal om det. Jag har spelat och var aktiv online för länge sen, slutade för kanske ett år sedan. Är det många som lirar online fortfarande? Vad spelas mest TW eller KW?

Edits: Vad spelas mest skulle det stå

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bulan880
På tal om det. Jag har spelat och var aktiv online för länge sen, slutade för kanske ett år sedan. Är det många som lirar online fortfarande? Vad spelas med TW eller KW?

TW = Tiberium Wars, KW= Kane's Wrath (Expansionen)

Jag lirar det då och då, tyvärr har nog många gått över till det horribla RA3 nu tyvärr. Men det är fortfarande folk som spelar.

C&C 3 är riktigt roligt med patch 1.09, syn att alla fick en så dålig uppfattning av det iom alla balansproblem som fanns i början.

Permalänk
Medlem

Jag fick lust att börja lira det igen. Gillar spelet skarpt. Har bara TW för tillfället, är det värt att gå över till KW, var finner man flest spelare? Eller är det tomt i båda spel-lobbys?

Du har kanske lust att lira nån gång SWE|OggE?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bulan880
Jag fick lust att börja lira det igen. Gillar spelet skarpt. Har bara TW för tillfället, är det värt att gå över till KW, var finner man flest spelare? Eller är det tomt i båda spel-lobbys?

Du har kanske lust att lira nån gång SWE|OggE?

Jag har med bara TW, har testat KW en hel del men anser att det förstör rätt mycket av balansen som finns i TW, detta var iofs ver. 1.0, 1.1 är ute nu och ska tydligen fixa rätt mycket.

Jo sure, visst kan vi lira någon gång.

Jag är lite av en singleplayer/kampanjnörd dock.

EDIT:

Mest spelare hittas nog i KW lobbyn.

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga som totalt newbie till "C&C senare en Red Alert", Köpte 3:an och expansionen till det som är ute på Steam rea nu, men tydligen är det som 2 olika spel och inte som jag är van vid med expansioner att man fortfarande startar samma spel fast med mer innehåll. Vilken skall man starta och spela? Är det samma "units" och bara SP kampanjen som skiljer sig eller är det olika?

Kanske luddigt ställd fråga men som sagt van vid t.ex Civilization spelen där man bara bockar i det extra man har till spelet under en meny eller SC där man körde Broodwar men kunnde fortfarande spela första kampanjen.

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner