Youtube på svenska (Sossarna samlar lama poäng)

Permalänk

Youtube på svenska (Sossarna samlar lama poäng)

Står inte för det här längre.

Permalänk
Medlem

Gud vad tråkig hon är!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Gud vad tråkig hon är!

Såg 3 sekunder av mona och insåg att såg jag mer skulle jag somna, varför har hon alltid den effekten?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

90-talet ringde precis, det vill ha Ace of Base tillbaka..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren

BTW, kan någon förklara varför jag inte får upp youtube-videos korrekt med youtube-kommandot?
Blir bara en massa tomma rader när jag försöker posta

Menar du

Man ska inte kopiera in hela länken http://www.youtube.com/watch?v=vpJ-NHB1hQM utom bara det efter = alltså [.youtube]vpJ-NHB1hQM[./youtube]

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Oj, vad pinsamt.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Man ska inte kopiera in hela länken http://www.youtube.com/watch?v=vpJ-NHB1hQM utom bara det efter = alltså [.youtube]vpJ-NHB1hQM[./youtube]

Tack för tipset

Permalänk

Jag såg inga simpla poäng, då hon inte nämnde något om deras politik. Och jag tyckte heller inte idéen var dum, utan det är bara en naturlig utveckling. Det var ju inte så många år politiker började blogga på internt, att lägga upp filmblogg och klipp känns så mycket mer personligt.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Länken som säger allt

Permalänk
Testpilot

Ser inte riktigt problemet, dom samlade massor av olika folk som tycker det är bra att det nu kommit en svensk YouTube. Bara för att Fredrik Reinfeltd inte vet hur man använder YouTube behöver ju ingen börja gråta, han listar nog ut det till slut.

Om det är nån jag ska klaga på är är det Ace of Base och Djurgården då det inte intresserar mig för fem öre.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Lika bra ni vänjer er för Sossarna lär regera 2010 efter att Alliansen gjort bort sig med FRA och fildelningsjakten på ungdomar som Reinfeldt sa inte skulle ske?

Jojo och politiker ljuger aldrig eller friserar sanningen

Permalänk
Medlem

Det roliga är att hon kommer bli Sveriges statsminister(ess) snart... garanterat.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Hur kan ni dissa Ace of Base? Seriöst?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Re: Youtube på svenska (Sossarna samlar lama poäng)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Okej. Grattis till oss antar jag
Men seriöst! Måste Mona (@0:56) använde sig av så simpla poäng >.<
Luktar McCain-fail-kampanj-fasoner över det här
Jaha Mona? Du säger det.... Så om jag säger att din politik suger och att sossarna är arroganta som tror dom har det bästa svaret på allt. Då tar du åt dig av det och bättrar dig?

Fårlåt för mitt politiska tjat, men jag blir så trött på Mona ibland

Men oj, du menar alltså att du föredrar politiker som säger "vi vet absolut ingenting om vad som är bäst, våran idé är bara att chansa vilt och hoppas på det bästa"?

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte poängen med hela snacket på filmen.... var det omöjligt att lägga ut filmklipp förut????
Annars så är det väl bra att sidan finns på svenska

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Ace of Base!?

Jag vet inte vad jag ska säga...
Jag är helt mållös...

Jag trodde att det var olagligt att skända de döda?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Youtube på svenska (Sossarna samlar lama poäng)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av brsk
Men oj, du menar alltså att du föredrar politiker som säger "vi vet absolut ingenting om vad som är bäst, våran idé är bara att chansa vilt och hoppas på det bästa"?

'

hellre det än att beskatta oss hela vägen till fattigdom

Permalänk
Medlem

Jaha och Alliansen tog bort fastighetsskatten för att senare ersätta den med en fastighetsavgift så hur du än gör blir du beskattad till döds oavsett färg på regeringen.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Youtube på svenska (Sossarna samlar lama poäng)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
'

hellre det än att beskatta oss hela vägen till fattigdom

Det var ett väldigt dåligt svar på min fråga. Självklart vill en enorm majoritet ha politiker som "vet" vad dom vill göra och anser det vara rätt åtgärd, oavsett ideologi.

Tror du kommer få enormt svårt att hitta en politiker som säger det du vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Ace of Base!?

Jag vet inte vad jag ska säga...
Jag är helt mållös...

Jag trodde att det var olagligt att skända de döda?

Dom ska ju göra comeback nu!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Jaha och Alliansen tog bort fastighetsskatten för att senare ersätta den med en fastighetsavgift så hur du än gör blir du beskattad till döds oavsett färg på regeringen.

Japp, därför kommer jag troligtvis flytta utomlands så fort jag är klar med mina studier.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av brsk
Det var ett väldigt dåligt svar på min fråga. Självklart vill en enorm majoritet ha politiker som "vet" vad dom vill göra och anser det vara rätt åtgärd, oavsett ideologi.

Tror du kommer få enormt svårt att hitta en politiker som säger det du vill.

Jag var osäker på om du var seriös eller om du syftade på alliansen i en ironisk ton.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Dom ska ju göra comeback nu!

Nae, nu driver du med mig, Zombie-invasionen kan ju inte börja ännu, jag har ju inte ens hunnit skaffa ett basebollträ som komplement till min gordon freeman-style kofot

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Lika bra att lära sig älska kamrat Stahlin och hennes två evigt lojala knähundar då hon väljs till Führer 2010. Om nu inte vår nuvarande regent, Lex Luthor, plötsligt skärper sig dvs.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk

Men... vad är det här?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Nae, nu driver du med mig, Zombie-invasionen kan ju inte börja ännu, jag har ju inte ens hunnit skaffa ett basebollträ som komplement till min gordon freeman-style kofot

Det fixar sig... jag har redan införskaffat gravity gun till oss

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Det fixar sig... jag har redan införskaffat gravity gun till oss

Mmm, gravity gun. Nu känner jag mig säker igen

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Japp, därför kommer jag troligtvis flytta utomlands så fort jag är klar med mina studier.

Klart du ska göra, då har du ju låtit de som betalade skat under sossarnas tid betala åt dig. Du ska vara tacksam för skatten;)
Du kan väl iaf stanna något år?

Permalänk

Mona Sahlin ... har suttit på ledningsmöte med den damen. Något mer arrogant får man leta hårt för att hitta. Persson var inte en sensitiv individ. Men det här ...

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur denna människa kan sitta kvar. Hon har brutit mot alla regler som andra politiker fått gå för. "Sosseadel" är vad hon är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Fattar inte hur denna människa kan sitta kvar. Hon har brutit mot alla regler som andra politiker fått gå för. "Sosseadel" är vad hon är.

Verkan som att alla inte är lika inför lagen.....

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X