Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Du kör hårt på import eller?

Nope, första gången och enda gången som jag bjöd hit någon (hittills) var med filipinskan....dom andra har jag träffat här på orten via bekanta och bekantas bekanta.

Däremot vet jag massor som har gjort samma sak genom åren så man har snappat upp en del tips och otrevligheter andra råkat ut för.

Permalänk

Ser inget fel i att folk importerar.
Oftare orsaken till importen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuteshark
Steg 1 - Logga ur och försök våga lämna lägenheten.

I'm like.. always online! Samtidigt, om det är sådan man är som person - Är det nog bättre att hitta någon med liknande intressen.. eller? ..Så jag tänker iaf..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReQuaker
I'm like.. always online! Samtidigt, om det är sådan man är som person - Är det nog bättre att hitta någon med liknande intressen.. eller? ..Så jag tänker iaf..

Jag har ett fritidsintresse för att få lite distans till allt annat. Visst är det kul att göra saker ihop. Men det finns ju gränser och jag uppskattar en brud som är lite har egna intressen, åsikter, kreativitet och självständighet.

Alla ställen där man träffar brudar har ju sina för- och nackdelar. Men ett tips på vägen är att våga lyssna på dom och helst komma ihåg vad dom sagt.

PS! Funkar t o m att ragga på ICA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuteshark
Jag har ett fritidsintresse för att få lite distans till allt annat. Visst är det kul att göra saker ihop. Men det finns ju gränser och jag uppskattar en brud som är lite har egna intressen, åsikter, kreativitet och självständighet.

Alla ställen där man träffar brudar har ju sina för- och nackdelar. Men ett tips på vägen är att våga lyssna på dom och helst komma ihåg vad dom sagt.

PS! Funkar t o m att ragga på ICA

Klart, ska väl inte vara helt lika .. Men för min del underlättar det en hel del om hon inte har något emot att vara hemma och mysa, istället för att dra ut och klättra berg - om man säger så

Sen är man rätt skapligt blyg av sig så det blir mest bara att "ragga" på internet... '^^

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Gaah vad less man blir! Träffat en tjej...Helt underbar det klicka bara (snackat med henne från o till i över 5 år).. Träffades igår igen... Kramades o pussades lite... Men likförbannat så vet hon inte hur hon vill ha det :/ Jag tycker verkligen om henne o vet att hon tycker om mig men hon är rädd för o bli sårad säger hon.

Tror det har lite med att hon tror inte jag kommer tycka om henne bara för hon har en unge på 2 år.. Jag menar jag har vetat om det och tänker inte dissa henne för det....

Aja får väll hoppas på det bästa iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Tror det har lite med att hon tror inte jag kommer tycka om henne bara för hon har en unge på 2 år.. Jag menar jag har vetat om det och tänker inte dissa henne för det....

Kanske bäst att undvika det där. Bara en vibb jag får. Hon är säkert underbar, men ungen kommer växa upp, och om ni haft nåt seriöst så är det nog lätt att få kalla fötter efter 3 år och ungen är 5.

Självklart vet man inte om man inte provar, men tänk före bara om dina känslor ränner djupt innan du ligger in för ett förhållande med henne, enbart i respekt för henne och hennes unge.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Kanske bäst att undvika det där. Bara en vibb jag får. Hon är säkert underbar, men ungen kommer växa upp, och om ni haft nåt seriöst så är det nog lätt att få kalla fötter efter 3 år och ungen är 5.

Självklart vet man inte om man inte provar, men tänk före bara om dina känslor ränner djupt innan du ligger in för ett förhållande med henne, enbart i respekt för henne och hennes unge.

Jo jag vet :/

Är dock beredd på att få lite "pappa roll" om det blir något.

Men nog har tanken slagit mig. Och om hennes son mot förmodan inte skulle tycka om mig kommer jag inte vara kvar

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk

Om jag fick bestämma så hade jag letat upp någon som inte hade barn och inte tänkt förens de närmar sig 30..

man måste ju få leva livet lite.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fyfan vilken deprimerande tråd detta är.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Fyfan vilken deprimerande tråd detta är.

Ja, det brukar väl kvinnobekymmer vara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Ja, det brukar väl kvinnobekymmer vara?

Jomen att se socialt handikappade nördar ha kvinnoproblem är ännu värre!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Hehe, det kanske du har rätt i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Om jag fick bestämma så hade jag letat upp någon som inte hade barn och inte tänkt förens de närmar sig 30..

man måste ju få leva livet lite.

Hehe Vill dock själv ha barn så inget som stör mig (dock tänker jag inte skaffa barn med henne det första jag gör!)

Är 22 om någon undrar =d

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Hehe Vill dock själv ha barn så inget som stör mig (dock tänker jag inte skaffa barn med henne det första jag gör!)

Är 22 om någon undrar =d

Word, är 22 själv och skulle inte ha emot att ha barn nu.. försöker tänka framåt.. roligt att vara ung förälder när dom blir äldre än att vara gammal som gatan

Sen "Leva Livet" är ju olika, vissa anser att supa o röka på o ha så många ONS som möjligt, den som har mest ONS när man dör vinner det stora priset?

Sen slutar det med att man är 35, ensam och utan barn Vissa anser väl att det är helt okej också

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Mogen kommentar.
antar att du pratar om dig själv, då du troligtvis inte har den blekaste aning om vad det är för folk som sitter och skriver här, alla är här av olika syfte, endel "skriver av sig" endel vill ha råd, endel läser bara för nöje, och skriver inte ens. och jag kan garantera att alla inte är "socialt handikappade nördar" och undrar var du fått det ifrån? och vad var syftet med din kommentar? att känna dig överlägsen? isåfall, Grattis!
(ja, jag tyckte din kommentar var otroligt onödig, och tillförde verkligen ingenting i tråden.)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Word, är 22 själv och skulle inte ha emot att ha barn nu.. försöker tänka framåt.. roligt att vara ung förälder när dom blir äldre än att vara gammal som gatan

Sen "Leva Livet" är ju olika, vissa anser att supa o röka på o ha så många ONS som möjligt, den som har mest ONS när man dör vinner det stora priset?

Sen slutar det med att man är 35, ensam och utan barn Vissa anser väl att det är helt okej också

Haha, håller fullständigt med.
aldrig förstått vitsen med livet som kretsar runt ligga runt/Supa/röka, vilket många i 20års åldern verkar tycka om.

Citat:

Är 22 om någon undrar =d

så länge det känns rätt tycker jag du ska fortsätta, men se till att vara säker på hur du känner just på grund av omständigheterna och se till att va snäll med ungen styvföräldrar är oftast hemska, av egen erfarenhet. haha

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
Mogen kommentar.
antar att du pratar om dig själv, då du troligtvis inte har den blekaste aning om vad det är för folk som sitter och skriver här, alla är här av olika syfte, endel "skriver av sig" endel vill ha råd, endel läser bara för nöje, och skriver inte ens. och jag kan garantera att alla inte är "socialt handikappade nördar" och undrar var du fått det ifrån? och vad var syftet med din kommentar? att känna dig överlägsen? isåfall, Grattis!
(ja, jag tyckte din kommentar var otroligt onödig, och tillförde verkligen ingenting i tråden.)

Fast det ligger faktiskt lite i vad han säger.
Jag har själv varit där, så

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope

Haha, håller fullständigt med.
aldrig förstått vitsen med livet som kretsar runt ligga runt/Supa/röka, vilket många i 20års åldern verkar tycka om.

Antagligen för att du aldrig har testat då

De e la gött!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Antagligen för att du aldrig har testat då https://www.flashback.info/images/smilies2/evilgrin39.gif

De e la gött!

oja, det är fina tider. men man blir fan less efter några år.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Var inte rädd för barnet iaf, men det gör att du borde vara ännu försiktigare med vad du gör och hur fort du går frammåt etc. Men jag förstår ju hennes känslor också, många blir ju aprädda när det finns barn... se de andra i tråden.

Som steril själv reagerar jag ju bara "zomg en med barn? go for it! jackpot!" xP

Permalänk
Medlem

Jo precis. Vet själv hur det är att växa upp med en far som är där när han själv känner för det. Och barnets pappa bryr sig inte och därför vill jag inte gå för fort fram heller och bli för "pappig" om det går åt pipan.

Vi får väll se hur det går Beror lite på hur barnet bemöter mig också (inte träffat ungen än)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Var inte rädd för barnet iaf, men det gör att du borde vara ännu försiktigare med vad du gör och hur fort du går frammåt etc. Men jag förstår ju hennes känslor också, många blir ju aprädda när det finns barn... se de andra i tråden.

Som steril själv reagerar jag ju bara "zomg en med barn? go for it! jackpot!" xP

Det handlar inte om att vara rädd för barnet, det handlar om att man i respekt för henne och hennes barn håller sig undan om man inte är helt säker på sina känslor. Det har att göra med vad man vill och vad man letar efter i ett förhållande.

Mer än ofta brukar folk bli tillsammans och är väldigt passionerade i början, men efter nåt år kommer dom på att dom vill olika saker i livet. Hur lugnt som helst, sånt händer, men när det är ett barn inblandat kanske man vill minimera den risken.

Alla är ju olika och just MyRus verkar ju rätt mogen inför detta, så det är skitbra. Men många andra tänker, 'Shit en milf, fan va naaajs' eller 'Jo hon verkar fin, varför inte?'.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

På tal om steril och barn....

En bekants thailändska flickvän har i sin tur en tjejbekant som bor i en annan stad, också hon thai.
Hon kom hem en dag till killen och var glad, "älskling vi ska ha barn!" sa hon...

Han svarade =
-Oh ok vad bra, jag är nämligen steril...

Permalänk
Medlem

På tal om barn och så, vet inte hur ni resonerar, men jag känner att man måste ju utbilda sig och börja karriären innan barn kommer in i bilden. Skulle vara svårt att försörja mycket på studiemedel

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Det handlar inte om att vara rädd för barnet, det handlar om att man i respekt för henne och hennes barn håller sig undan om man inte är helt säker på sina känslor.

Jao, försökte få med det där i min post också men kanske misslyckades...

Citat:

Alla är ju olika och just MyRus verkar ju rätt mogen inför detta, så det är skitbra. Men många andra tänker, 'Shit en milf, fan va naaajs' eller 'Jo hon verkar fin, varför inte?'.

Mm, jävla skit när folk inte tänker :\

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaGoO
På tal om steril och barn....

En bekants thailändska flickvän har i sin tur en tjejbekant som bor i en annan stad, också hon thai.
Hon kom hem en dag till killen och var glad, "älskling vi ska ha barn!" sa hon...

Han svarade =
-Oh ok vad bra, jag är nämligen steril...

Ajj... hoppas han bara hade svårigheter att få barn, inte att det var omöjligt :S För... ja, usch... en sak att ta hand om ett barn som någon annan är förälder till om man kommer i efterhand eller adopterar det, men kul om ens partner liksom skaffar barn med någon annan -när man är ihop- :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
På tal om barn och så, vet inte hur ni resonerar, men jag känner att man måste ju utbilda sig och börja karriären innan barn kommer in i bilden. Skulle vara svårt att försörja mycket på studiemedel

Mjo, jag vill gärna ha barn men är inte redo för det ännu heller. Säkert inte emotionellt redo heller, även fast jag liksom inte kan "känna" det, så lika bra att vänta lite längre än lite för lite...

Permalänk

Undra om 118 100 kan svar apå hur mycket en thailänska kostar

Haha .. skämt åtsido.
Lite roligt om han nu är steril eller om han bara skojjade?!!?? kan man ta reda på om man är det?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Undra om 118 100 kan svar apå hur mycket en thailänska kostar

Haha .. skämt åtsido.
Lite roligt om han nu är steril eller om han bara skojjade?!!?? kan man ta reda på om man är det?

jodå de går.. bara knata till doktor, läkare whatever och fråga så kanske de tar reda på det

haha fan va kul annars vikken jävla surprise för henne:D:P

Permalänk

Då träder positiva klubben in en liten stund!

Tre år med pojkvännen idag, nämligen...

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne

grattis som fan

själv för mig var det 7 månader igår vid 16:44 ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne

Grattis! ^___^x