Tävlingar och erbjudanden i Komplett Geek Week
Permalänk

ocr-penna

Hej hej! Jag fick erbjudandet på CSN ang. rabbat på en ocr-penna inote (http://www.mecenat.se/rabatter_nationella.asp?nav=katalog&id_...)

Jag bara undrar: är den lika bra som videon beskriver? eller är den buggig och svår att använda?

sist, är den prisvärd?

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem

Hmm, jag känner mig intresserad nu

Om den verkligen fungerar så bra.

Permalänk
Medlem

75 kr rabatt, kasst.

Visa signatur
Permalänk

men det spelar ingen roll.... är den så bra som den verkar så?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
75 kr rabatt, kasst.

10% rabatt är väl ganska bra. Du har ingen känsla för pengar bara, det kommer...

edit: http://www.youtube.com/watch?v=Zbx3u7xE6Gk

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PC_Power
10% rabatt är väl ganska bra. Du har ingen känsla för pengar bara, det kommer...

edit: http://www.youtube.com/watch?v=Zbx3u7xE6Gk

Haha, va? Ingen känsla för pengar?

Och nej, 10 % på sådana låga summor är inte bra.

Visa signatur
Permalänk

tycker inte vi ska fixera på priset då man kan få den på eBay för ca 500 (plus 50 frakt ungefär)

är det någon som testat?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Haha, va? Ingen känsla för pengar?

Och nej, 10 % på sådana låga summor är inte bra.

10% är alltid 10%, om nått kostar 10000 kr är 10% inte en bättre deal än om det kostar 1000 kr.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
10% är alltid 10%, om nått kostar 10000 kr är 10% inte en bättre deal än om det kostar 1000 kr.

Jo, det är en bättre deal. Då har du ju sparat 1000 kr. 10 % off på tuggummi för 1 kr är t ex ganska kasst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tips på vad för kursen/lektioner pennan kan vara bra till? kommer inte på något just nu förutom kemi som jag inte pluggar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo, det är en bättre deal. Då har du ju sparat 1000 kr. 10 % off på tuggummi för 1 kr är t ex ganska kasst.

Bara att köpa 10 000 st tuggummin

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
Tips på vad för kursen/lektioner pennan kan vara bra till? kommer inte på något just nu förutom kemi som jag inte pluggar.

typ allt ju? om du vill ha dina anteckningar på datorn? tänk att någon kompis vill låna. då mailar du det bara. du slipper ju också att ha en massa papper. allt ligger i samma mapp på datorn.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spacemarine
typ allt ju? om du vill ha dina anteckningar på datorn? tänk att någon kompis vill låna. då mailar du det bara. du slipper ju också att ha en massa papper. allt ligger i samma mapp på datorn.

Men finns det vanligt bläck i den vanliga pennan? såg ut som det på¨filmen och då tar det ju också massor av papper

det går väl på batteri, pennan och mottagaren. ( jobbigt att byta )