Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Homofobi kallas det där. Om man inte tycker det är tändande ska man väl iaf inte behöva spy om det. Jag spyr inte när folk äter apelsinchoklad och skriker inte om det heller - framför allt inte framför ögonen på dem - men usch vad vidrigt det är... blanda två underbara saker för att skapa något helvetiskt. Samma sak, fast med något mycket viktigare än smak i godis.Tyst nu, jag har inte fått hångla med så många i mitt liv Kommer inte hångla med några fler heller nu direkt hoppas jag, har ju pojke nu som jag hoppas det kommer funka med i minst många mååånga år ^_^xJa du... äldre är bättre? ^_^x; Jag är själv dundernöjd med att min pojke är 3 år äldre... öh, kan inte riktigt förklara varför. Det känns bra att ha en "mogen man" liksom, på nått sätt...? Det är typ, sexigt? Heck if I know, det är mysigt på nå vis iaf! XD

Nu tänkte jag inte på bisexuella, utan mer hångla upp sin kompis för att hetsa upp någon person

Jag kan förstå om man som tjej vill ha en mer manlig kille istället för en mer pojkaktig, om ni hajar vad jag menar.

Men att vara så ytlig att 'Jag kan absolut inte dejta en kille som är kortare eller lika lång som jag' eller 'Han måste minst vara X år äldre än mig!' Det gör mig bara mörkrädd, men då tycker jag att jag är väldigt oytlig.. ^^, Svårt är det, men man får väl nöja sig med ytliga ONS tills något riktigt flyger ens väg.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Nu tänkte jag inte på bisexuella, utan mer hångla upp sin kompis för att hetsa upp någon person

Jag kan förstå om man som tjej vill ha en mer manlig kille istället för en mer pojkaktig, om ni hajar vad jag menar.

Men att vara så ytlig att 'Jag kan absolut inte dejta en kille som är kortare eller lika lång som jag' eller 'Han måste minst vara X år äldre än mig!' Det gör mig bara mörkrädd, men då tycker jag att jag är väldigt oytlig.. ^^, Svårt är det, men man får väl nöja sig med ytliga ONS tills något riktigt flyger ens väg.

Mjo vissa krav får man ju ha fast endel är ju bara strunsak. Oftast vill både tjejen o killen att tjejen ska vara något år yngre. annars känns det bara konstigt. spec runt 18-20år åldern.
Sen så skulle jag nog inte dirext börja ragga på en lycktstolpe isf ska det vara något väldigt specielt. jag gillar tjejer som är mindre än mig (190cm) men det bör väl inte var något problem antar jag. Jag har faktist haft ett halv om halvt strul med en tjej som var 5-10cm längre än mig och jag tyckte det var väldigt jobbigt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Mjo vissa krav får man ju ha fast endel är ju bara strunsak. Oftast vill både tjejen o killen att tjejen ska vara något år yngre. annars känns det bara konstigt. spec runt 18-20år åldern.
Sen så skulle jag nog inte dirext börja ragga på en lycktstolpe isf ska det vara något väldigt specielt. jag gillar tjejer som är mindre än mig (190cm) men det bör väl inte var något problem antar jag. Jag har faktist haft ett halv om halvt strul med en tjej som var 5-10cm längre än mig och jag tyckte det var väldigt jobbigt.

Men då är du väldigt lång också, att vara 170 t.ex. och uppfylla krav om minst 15cm skillnad så dom kan ha sina favorithögklackar utan att skämmas inför sina vänner är jobbigare, såvida man inte utökar sina intressen till dvärgar.

Aja, jag antar väl att det är ren avundsjuka. Men varför tycker du det är jobbigt med 5-10 cm längre tjej? Det är ju inte som att hon behöver böja sig ner för att kyssa dig

Visa signatur

Permalänk

Nja. tycker det är mer en sak så ska det vara.. tjejen ska väl ha någon att se upp till o sen känns det bara skönare. man blir ju rätt snabbt liten om tjejen är längre än en själv

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

angående längd skillnad jag var kär i en väldigt trevlig tjej är fortfarande ^^

hon e nästan 170 och jag själv är ca 160-165 ;)...

Permalänk
Medlem

Yngre tjejer är kassa. Satsa på äldre.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce

Jag skiter inte i skolan, men jag satsar inte på den häller!

Mja vi alla har väl olika smak men men. jag känner iaf mig hotad med en längre tjej

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

jag känner iaf mig hotad med en längre tjej

hahahah

Visa signatur

P5w dh deluxe/ e6600 @ 3.3ghz/ corsair xms 2gb pc8500 @ pc5700 !?/ Asus 8800gts/ Seasonic m12 500W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce

där har vi nog dagens saning.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
angående längd skillnad jag var kär i en väldigt trevlig tjej är fortfarande ^^

hon e nästan 170 och jag själv är ca 160-165 ;)...

Ja du kommer fan få jobba på rätt bra för att hitta en tjej som är kortare än dig iaf, om du inte börjar ragga på en förskola

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Ja du kommer fan få jobba på rätt bra för att hitta en tjej som är kortare än dig iaf, om du inte börjar ragga på en förskola

eller så få man ställa de under en fallandes hiss så de sjunker in lite

(sunes sommar)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Vaddå finns väl ingen anledning att homo- och bisexuella män skulle vara mer ovanliga här än annanstans... finns ju några homos här, det vet jag iaf. Och pojkar som pussas och liksom kramar om varandra och ler och sånt där... de är så söta

Jag syftade inte på att det inte finns några här Jag syftade på att någon lägger upp bilder
Jag har absolut inget emot homosexuella. Har några kompisar som är bögar och dom är nog bland dom schysstaste jag känner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Skägg, hår under armarna och på bröstet... det är MANLIGT. ^^ Faen nu för tiden är ju många män lika fåfänga som kvinnorna. De måste vaxa sig och sola o jag vet inte vad.

Det är sommar och du går ner till stranden,
du tar en fillt och lägger dig i sanden,
du oljar in dig och luktar kokos trollar bort det bleka, (?)
du vill blir brun, du vill bli snygg, du ligger stilla platt på rygg, och det är samma vartenda år du bränner magen och dinna lår.

Fast du är född som en rosa gris, vill du bli neger till varje pris, du verka älska att plåga dig.

Att gilla! Att gilla!

Du börjar bli som en
Varmkorv!, ligga där och steka!

Du blir så varm, du tänker ta ett dopp, du ser en fläck ett märke på din kropp, som har förändrats med konstiga symptom (?)

Fast du är född som en rosa gris, vill du bli neger till varje pris, du verka älska att plåga dig.

Att gilla! Att gilla!

Du börjar bli som en

Läser du tidningen varje dag?, att sola för mycket är inte bra, det är stora bilder på leverfläckar, ändå går du runt i solen o meckar, du blir brun och känner dig häftig, dessutom blir du kräftig, svullnad och o blod o ojämn form, risken för cancer är enorm!

Att gilla! Att gilla!

Du börjar bli som en

haha,vad heter låten:)?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Rally - Varmkorv.

Rally var ett program som gick på P3 (99.3) för några år sedan, klockan 5 på fredagar tror jag det var, kan vara lördagar. Roligt program, gjorde om låtar osv!:)

Visa signatur

Operativsystem: En bootbar Linux-container baserad på Fedora Kinoite som byggs av Github actions och kontrolleras av bootc på host! ---> github.com/sleepyoh/divine-desktop

Permalänk
Medlem
Citat:

Luleå är i alla fall inte så litet, men stor del går bort pga ålder, intresse, och stor del kompisars ex eller exets kompisar, sån't man undviker helt enkelt Det enda jag tycker man kan göra är vänta på alla yngre att bli äldre, då blir man dessutom coolare i deras ögon! Vad är det med tjejer och ha MÅNGA år äldre kille? Verkar vara en standard idag...

Och många tjejer i Luleå tycker jag sminkar sig fruktansvärt för mycket (vart där uppe 4 gånger) och så känns det som alla är runt 14 XD

Vet att det inte är så men oftast dom man ser :/

Ont: Vart inget med tjejen jag snacka om för ett tag sen. Hon slutade höra av sig, svarade aldrig när man själv hörde av sig. Man frågade om hon ville hitta på något någon dag och att hennes barn givet fick vara med då fick man bara ett kanske för att sedan få reda på att hon gör något annat planer eller oplanerat med någon annan.

Men ja livet går vidare för det Allt kan inte va en dans på rosor

Edit: Nu tror säkert ni jag inte bryr mig om att det sluta som det gjorde... Men jo det känns men jag orkar bara inte gå runt och vara depp längre utan blickar framåt!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Medlem
Citat:

Men att vara så ytlig att 'Jag kan absolut inte dejta en kille som är kortare eller lika lång som jag' eller 'Han måste minst vara X år äldre än mig!' Det gör mig bara mörkrädd, men då tycker jag att jag är väldigt oytlig.. ^^,

Mm, sånt är bra fjantigt. Visst att man kan ha en viss känsla att "helst ska det vara si eller så", men inte ska det väl vara något avgörande liksom.

Citat:

Nja. tycker det är mer en sak så ska det vara.. tjejen ska väl ha någon att se upp till o sen känns det bara skönare. man blir ju rätt snabbt liten om tjejen är längre än en själv

"Ska vara" och "ska vara", följer du någon guide eller? Jag är själv längre än min kille, inte med bara 1-2cm heller, men det funkar så bra så. *host* Vissa saker blir lättare att utföra också...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Fan, tjejer är inte lätt asså! haha

Om en tjej säger att hon haft kul i helgen. Menar hon det eller säger dom så för att vara artiga, typ?

Eller hur funkar dom?

Vi menar nog att vi har haft kul. zomg sluta tro att allt vi säger ska tolkas... ni tänker för jävla mycket! xD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Ont: Vart inget med tjejen jag snacka om för ett tag sen. Hon slutade höra av sig, svarade aldrig när man själv hörde av sig. Man frågade om hon ville hitta på något någon dag och att hennes barn givet fick vara med då fick man bara ett kanske för att sedan få reda på att hon gör något annat planer eller oplanerat med någon annan.

Usch, hatar när det händer *kramar om*

Permalänk

Jasså så det har blivit lite skakandes i väggarna när din partner har hållt dig mot väggen
Nja. vi alla är olika så är det bara. vissa tänder på blondiener andra på bruetter. osv osv

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Och vissa blir cuttade av fläkten i datorn....

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

zomg sluta tro att allt vi säger ska tolkas... ni tänker för jävla mycket!

Ha! Säger ni Hej så menar ni dra åt helvete.
Nej, men ni säger då inte rakt ut vad ni menar, ganska ofta måste man tolka era ord.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Nej, men ni säger då inte rakt ut vad ni menar, ganska ofta måste man tolka era ord.

Word.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Ha! Säger ni Hej så menar ni dra åt helvete.

Pojkar är inte bättre, bara så du vet. Därför jag reagerar på sexismen Och ja, jag är objektiv, har dejtat båda könen ;P

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Pojkar är inte bättre, bara så du vet. Därför jag reagerar på sexismen Och ja, jag är objektiv, har dejtat båda könen ;P

Skillnaden är väl att vi säger det vi menar och inte menar nåt annat än vi säger

Permalänk
Medlem

Mja... Fast brukar prata i gåtor (försöka undvika) en del jag.. Säkert mest för att man är osäker av sig :/

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Skillnaden är väl att vi säger det vi menar och inte menar nåt annat än vi säger

Jag sa just att ni killar inte är bättre. Samma sak med att ni kan gå runt och sura i flera dagar (veckor?) utan att någonsin berätta rakt ut vad det är, och sen en dag exploderar ni halvt för att man varit så "dum i huvudet" som inte förstod vad problemet var själv.

Observera att jag säger "ni" nu bara för att markera för dig att killar gör sånt, för det klart dejta-kvinnor-dominanta forumet här har redan visat att tjejer gör så också - och jag tänker inte sopa det under mattan. Blir tokig på såna beteenden, försöker verkligen hålla mig ifrån sånt, själv x_x

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Jag sa just att ni killar inte är bättre. Samma sak med att ni kan gå runt och sura i flera dagar (veckor?) utan att någonsin berätta rakt ut vad det är, och sen en dag exploderar ni halvt för att man varit så "dum i huvudet" som inte förstod vad problemet var själv.

Tror du just beskrev min sambo (okej, inte riktigt så illa, men nästan).

Citat:

Observera att jag säger "ni" nu bara för att markera för dig att killar gör sånt, för det klart dejta-kvinnor-dominanta forumet här har redan visat att tjejer gör så också - och jag tänker inte sopa det under mattan. Blir tokig på såna beteenden, försöker verkligen hålla mig ifrån sånt, själv x_x

Jag har iaf märkt den tendensens mest hos kvinnor, finns säkert många killar som har den också, men...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus

Nja, tycker du drar oss killar över en kam där. Jag är själv jävligt dålig på att vara rak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Nja, tycker du drar oss killar över en kam där. Jag är själv jävligt dålig på att vara rak

Tummen upp för självmedvetenhet och ärlighet ^_~x

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren

Men som jag sa senare, "Jag har iaf märkt den tendensens mest hos kvinnor, finns säkert många killar som har den också, men..."

Permalänk

Nja.. stämmer nog att vi bär allting mycket längre innom oss. både kärlek, hat o sorg. Fast när vi brister så ska man nog inte vara i närheten ^^ vi vill göra våra saker på vårat sätt.

ushh.. tråkigt. inget o göra o ingen o snacka emd varken tjej eller kille. på stan får man inte vara för fabror blå som bara ber mig alkotester hela tiden.. fast jag inte drukigt på flera månader

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nja.. stämmer nog att vi bär allting mycket längre innom oss. både kärlek, hat o sorg. Fast när vi brister så ska man nog inte vara i närheten ^^ vi vill göra våra saker på vårat sätt.

ushh.. tråkigt. inget o göra o ingen o snacka emd varken tjej eller kille. på stan får man inte vara för fabror blå som bara ber mig alkotester hela tiden.. fast jag inte drukigt på flera månader

Så är det för mig. Jag stänger inne allt, tills det brister, och då är det inte vackert på något sätt. : /

Men men, jag ska försöka släppa ut lite känslor då och då. På så sätt blir det inte övertryck och exploderar

Visa signatur