Hjälp mig att göra en marknadsundersökning!

Permalänk
Medlem

Hjälp mig att göra en marknadsundersökning!

Hej kan ni hjälpa mig att fylla i denna enkät (5 frågor). Tänk er att sakerna/prylarna vi hänvisar till är hårdvara. NI skulle göra en jättetjänst om ni orkar fylla i formuläret.

Länk till undersökningen

Tack på förhand!!!

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Du saknar alternativet att man inte är beredd att betala någonting.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Säger samma som Zartax. Svarade därför på det lägsta alternativet, 2kr

Permalänk

när ska folk lära sig det där med åldern det är inte 0-10 och sedan 10-20 utan 0-9 och sedan 10-20

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Det var ganska jobbigt men jag klarade tillslut att svara på alla frågorna med alla rätt!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Ena frågan är om man gratis skulle kunna tänka sig en sån tjänst. Nästa fråga är vad man kan tänka sig betala?

Jag skulle inte betala för en sån tjänst. Men om det var gratis finns det ju småsaker man kan tycka det är värt att byta bort. Men det beror ju givetvis på hur väl utarbetat tjänsten är och vad som erbjuds. Vet ju aldrig!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

psc3: pengar ska inte läggas imellan de grejerna som byts, ex. när du byter en termos mot en kaffekopp ska ej pengar läggas imellan. För att få tillgång till denna tjänst får man betala en mindre summa. Av 160 svarande så anger 60% att det beror på värdet på objektet. Vilket känns ganska självklart. Sweclockers har bidragit med över 30 svar till undersökningen, ett jättetack till er som svarat