Permalänk
Medlem

Batterierna till kameran var slut så jag tog kort med mobilen (w810i)

Inga blåa dioder på fläktarna här inte

Inte så bra bild men får duga

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Posters

Gött

Trevliga saker = ]

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Ett Floyd Rose original

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ett Floyd Rose original
http://i238.photobucket.com/albums/ff281/gmreszel/frb002.jpg

Jag har aldrig tyckt om Floyd Rose.

Tacka vet jag Edge Pro stallar!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Ett sådant:

Och ett ex av

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
...
Och ett ex av]http://www.rockpapershotgun.com/images/july08/l4dcover.jpg

Åh, du kommer ha så kul ikväll
Vart som ett barn igen när jag spelade det:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag har aldrig tyckt om Floyd Rose.

Tacka vet jag Edge Pro stallar!

Har du spelat på ett original då? Kopiorna är ju i regel inte speciellt roliga. Jag har aldrig haft nån ibanez med svaj så jag kan inte uttala mig om dem, men edge passar inte på den här gitarren ändå.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Har du spelat på ett original då? Kopiorna är ju i regel inte speciellt roliga. Jag har aldrig haft nån ibanez med svaj så jag kan inte uttala mig om dem, men edge passar inte på den här gitarren ändå.

Oja, det har jag. Antar att det är vanesak. Vet inte om man måste klippa bort kulan på strängen med Floyd när man byter strängar, men det måste jag inte med min. Kan låta den vara kvar...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Oja, det har jag. Antar att det är vanesak. Vet inte om man måste klippa bort kulan på strängen med Floyd när man byter strängar, men det måste jag inte med min. Kan låta den vara kvar...

Jag drar igenom strängen uppifrån så att kulan hamnar uppe vid stämskruven, ananrs behöver man det för det går inte att sätta i dem med kul-änden i stallet. En fördel med detta är dock att om strängen går av vid stallet så kan man bara släppa lite på strängen och fästa den igen så slipper man byta.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Jag drar igenom strängen uppifrån så att kulan hamnar uppe vid stämskruven, ananrs behöver man det för det går inte att sätta i dem med kul-änden i stallet. En fördel med detta är dock att om strängen går av vid stallet så kan man bara släppa lite på strängen och fästa den igen så slipper man byta.

Jag gillar mer det estetiska och vill inte ha kulan kvar, men men. Jag byter strängar 2-3 gånger per år som högst. Och sen så får jag av mina strängar väldigt sällan...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd

Ett stycke Scythe Mugen. Kyler min Xeon 3070 alldeles utmärkt passivt vid original frekvenser.
http://www.sweclockers.com/imagebank/200707/InfinityFramsida0...

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk

http://www.dynavoice-av.com/pictures/dynavoice-definition-sw-... gud så glada mina grannar kommer att bli på mig nu

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Ett par nya skor.
Ber om ursäkt för de kassa mobilbilderna.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Slarvat bort min IXUS 75 någonstans, se det fick bli en sånhär:

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Nytt månadskort :>

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

Sålde min förra Systemkamera då jag knappt använde den.

Men nu är de dags att flytta till Paris nästa vecka, så då passa jag på att köpa mig en ny

Canon EOS 450D. Svågern har en sådan så jag vet vad jag köpt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Köpte en sådan här till garaget. får ta och köpa någon till sen för knapparna/uttagen. skulle bara se om det passade

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Gram diskmaskin , goodbye handdisk \o/ woho

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Gårdagens inköp.

Permalänk
Inaktiv

Fick presis hem min Little Dot MK III från Kina nu och sitter och lyssnar när jag skriver detta. Det är en hörlursförstärkare jag pratar om
Ljudet låter helt fantastiskt, en helt ny upplevelse som rekommenderas varmt

Permalänk
Medlem

Hur fungerar den?

Permalänk
Relik 📜

Vänligen posta inte jättestora bilder, det förvränger forumet och ställer till med elände för de med mindre skärmar..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv

du kopplar den mellan din källa (sterion/ljudkortet) och dina hörlurar så skickar den ljudet genom dom glödande sakerna så att ljudet blir mer fylligt etc
är ingen expert på området men jag är nöjd milt uttryckt ..
kollar på Batman 2 nu, helt annorlunda klarare ljudbild än tidigare och basen låter mkt bättre dessutom, känns som man är i filmen = )

edit: jag hoppas formatet har ok storlek nu, om inte hojta till.

Permalänk
Medlem

Impulshandla filmer is the shit.

Ursäkta den halvsunkiga bilden. X1:an är inte direkt någon kameramobil...

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
du kopplar den mellan din källa (sterion/ljudkortet) och dina hörlurar så skickar den ljudet genom dom glödande sakerna så att ljudet blir mer fylligt etc
är ingen expert på området men jag är nöjd milt uttryckt ..
kollar på Batman 2 nu, helt annorlunda klarare ljudbild än tidigare och basen låter mkt bättre dessutom, känns som man är i filmen = )

edit: jag hoppas formatet har ok storlek nu, om inte hojta till.

Det är väl en rörförstärkare?
Den ska låta bra som fan vad jag läst, kul!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Fick presis hem min Little Dot MK III från Kina nu och sitter och lyssnar när jag skriver detta. Det är en hörlursförstärkare jag pratar om
Ljudet låter helt fantastiskt, en helt ny upplevelse som
*bild*

Pris på den där?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Inaktiv

Jodå, Lezziter, det gör det ^^

För mig gick det för 2170 kr totalt, när jag fick paketet skickat som low cost item.
(om du söker på ebay efter den är det david du ska köpa av)

Permalänk
Medlem

lite ekströms aprikoskräm, mums med lite mjölk!

Permalänk
Medlem

Köpte jag igår. Behövde ett par in-ear lurar och dom var billiga.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ

Köpte jag igår. Behövde ett par in-ear lurar och dom var billiga.

Sämsta med dom är att de sticker ut så förbaskat mycket. Man kan inte ligga med örat på kudden eftersom de då trycks in i örat. Mina höll för övrigt ett par månader sen slutade den ena hörluren låta, hoppas du har bättre tur!