Vilket datorbord/skrivbord är detta? - Desperat

Permalänk

Vilket datorbord/skrivbord är detta? - Desperat

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=131709

Kolla länken och försök klura ut/hitta vilket skrivord detta är och vart man köper det. Så otroligt snyggt, vill verkligen köpa ett sådant.

Extremt tacksam för hjälp!

mvh.

Permalänk

Materialet ser ut som någonting ur IKEAs lack serie, men formen ser nästan lite hemmabyggd ut.

Måste hålla med om att det helt klart är ett väldigt nice skrivbord

Permalänk

Jag vet inte.. Det kan vara Mikael (om de nu stavar det med K?) utan hyllorna på höjden. Annars kan det vara egenbyggt av någon Ikea handlare..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Du bör ju kunna skicka PM till bordets ägare. Denne bör veta.

Permalänk

Jag skulle som Fullmoon säga att det är Mikael..

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk

Mjo Jag har iaf hörnskrivbordet av det och har sett/suttit vid ett vanligt sånt. det påminner starkt om mikael iaf. Utan hyllorna på höjden som sagt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag kan inte PM:a ägare, eftersom jag inte är medlem på den sidan. Ser inte hans mail-address.

Jag är rätt säker på att det inte är ngn möbel från Ikea, de har inget som liknar den, ser mer ut som en av Mio's skrivbord, men ändå finare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Jag kan inte PM:a ägare, eftersom jag inte är medlem på den sidan. Ser inte hans mail-address.

Jag är rätt säker på att det inte är ngn möbel från Ikea, de har inget som liknar den, ser mer ut som en av Mio's skrivbord, men ändå finare.

Det tar nog inte många minuter att registrera sig. Åtminstone inte längre än vad det tar att få svar här.

Permalänk

Jag drog iväg ett PM till honom och fick detta som svar:

Hej,

Det är från Mio och jag tror det hette "Movie" om jag inte minns fel...

Mvh,
Richard

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Jag drog iväg ett PM till honom och fick detta som svar:

Hej,

Det är från Mio och jag tror det hette "Movie" om jag inte minns fel...

Mvh,
Richard

Där ser du det gick snabbt ^^ Men kolalr du på Mikael så är det väldigt likt det enda är väl bara tt benen är inflyttade 2cm som skiljer.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Jag drog iväg ett PM till honom och fick detta som svar:

Hej,

Det är från Mio och jag tror det hette "Movie" om jag inte minns fel...

Mvh,
Richard

Underbart, tackar

Permalänk
Medlem

det sög ju, verkar ha utgått ur sortimentet, hittade inget heller på blocket. nån annan som kan tipsa om vart man kan hitta det? =D

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk

Detta är för mig det perfekta "datorbordet" Fattar inte varför jag inte hittar det ngn stans. Skulle pröjsa bra för det.

Permalänk
Medlem

Hitta denna annonsen på Blocket

http://www.blocket.se/vi/20338270.htm?ca=23_4_s

Är det den du letar efter?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Hitta denna annonsen på Blocket

http://www.blocket.se/vi/20338270.htm?ca=23_4_s

Är det den du letar efter?

Ser ju ut som den, fast saknar ju stödet som chassit står på..

Permalänk
Medlem

Enligt MIO är det ett soffbord och endast 45Cm högt.
http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffbord/Movie/

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

såg ju ruskigt snyggt ut i alla fall. kanske ska ta ett snack med mio o se ifall d finns mojlighet att få ett sådant specialbeställt. borde iofs inte vara jättesvårt att snickra ihop sj med rätt material. allt som behövs e ju en köksskiva i valnöt, ligger påen dryg tusing påsilvan senast jag vart där tror jag.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04