Permalänk
Medlem

För mej började det med flytningar ur snorren men ingen smärta alls...iväg till vårdcentral och blodprov.
Inget tops test eller annat.
Dock skrev läkaren ut nån typ av antibiotika direkt och ringde sen när provsvaret kommit nåra dagar senare och det var klamydia.

En erfarenhet rikare...

Edit= Var nog både urinprov och blodprov nu när jag tänker efter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Nej tack och lov för det! En gång var det nära jag åkte dit, hade jag fått det hade jag blivit ledsen och bedrövlig.

Äsch, en vecka piller så är det klart å betart. Ingen fara.

Kondylom däremot...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mordecaien
Äsch, en vecka piller så är det klart å betart. Ingen fara.

Kondylom däremot...

Den sjukdomen har jag haft. Och jag har inte en jävla aning var jag fick den ifrån.
Jag gjorde slut med min nuvarande tjej och sen två månader senare fick jag kondylom. Och det värsta var att hon inte hade det heller. Hon gick och testa sej. Och jag hade inte haft sex med någon annan heller. Helt sjukt.

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aldabal
Den sjukdomen har jag haft. Och jag har inte en jävla aning var jag fick den ifrån.
Jag gjorde slut med min nuvarande tjej och sen två månader senare fick jag kondylom. Och det värsta var att hon inte hade det heller. Hon gick och testa sej. Och jag hade inte haft sex med någon annan heller. Helt sjukt.

Citat:

Viruset kan ligga vilande under lång tid innan det ger sig till känna. Inkubationstiden, det vill säga tiden från det att man smittas till det att man kan se vårtor, varierar mycket. Det vanliga är tre till sex veckor, men vårtor kan uppkomma många månader och till och med år efter det att man smittades. Det behöver alltså inte finnas någon koppling mellan kondylom och otrohet, eftersom man kan ha fått viruset långt tidigare i ett annat förhållande.

http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=26...

Läs vidare så ser du att det mycket väl kan vara hon eller någon annan tidigare partner som smittat dig med viruset, men att den gav sig till känna först "nu".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=26...

Läs vidare så ser du att det mycket väl kan vara hon eller någon annan tidigare partner som smittat dig med viruset, men att den gav sig till känna först "nu".

Jo jag har också sett detta. Och läst det. Det jag fattade det som var att man inte hittade några spår alls av det i henne.

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk

Ushh fy fan vad depprimerande tråd för oss killar egentligen.

Visa signatur

I am Extrazz.