Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusIII
Man ska bli omvandlad, fast dom kanske har satt gränsen vid 3 bett eller nåt sånt där.

Nej det ska man inte. De fyra personerna i spelet är immuna mot viruset som får alla andra att bli galna. Så egentligen är det inte zombies som springer omkring.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Nej det ska man inte. De fyra personerna i spelet är immuna mot viruset som får alla andra att bli galna. Så egentligen är det inte zombies som springer omkring.

Ok fel av mig. Och som du säger är det inte zombies utan Animated Dead eller infected.
som kutar omkring. Men om man dör får man väl styra dom?

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk

Fyra spelar survivors, och fyra andra kan spela som boss infected. Dock inte som vanlig "casual" infected.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Det släpps typ sista februrari:) Bokat!

Permalänk
Medlem

Ser så vansinnigt bra ut, ett spel man verkligen vet kommer bara bra innan det släppts, spel iden är helt underbart, gameplay jag allt. Kan knappt bärga mig tills jag och ett par polare kommer kötta i detta spel.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Ser fruktansvärt bra ut

Fast... är det någon annan som blir äcklad av US Army reklamen före klippet?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Känner ett par kompisar som var på PAX och spelade just left 4 dead dom sa att det var sjukt kul! Sen dess har jag hållit utkik efter det.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

upp på topp
Inte läst så mycket om detta spel.. men bygger det på HL2 motorn eller? ser ju inte snyggt ut nånstans =/
Men det verkar kul.. tycker om läskiga zombiespel

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

jaja, bästa spelet imo.

Så jävla fruktansvärt kul springa runt med 3 polare sen kommer de Infected i mängder från alla håll:D jag älskar detta spel

REKOMENDERAR de

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
upp på topp
Inte läst så mycket om detta spel.. men bygger det på HL2 motorn eller? ser ju inte snyggt ut nånstans =/
Men det verkar kul.. tycker om läskiga zombiespel

Tungt modifierad source motor. Spelet är väldigt snyggt, iaf när du maxar anti aliasing å så

Grain filtret gör ju sitt också

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

mitt inlägg är 1 månad gammalt.. har spelat demo samt spelat hela spelet sen release.. ingen mening att kommentera det nu

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

Lite off om det går bra?

Rullar detta spelet på hyfsat med en D805 2.66ghz radeon 9250 256mb?
verkar vara ett spel i min stil.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Lite off om det går bra?

Rullar detta spelet på hyfsat med en D805 2.66ghz radeon 9250 256mb?
verkar vara ett spel i min stil.

tror det är ett spel som alla som gillar shooter-spel skulle gilla..
svårt att säga ang din hårdvara.. klarar du hl2 bra? 256mb kort kanske är lite slött.. men som sagt.. klarar du HL2 'bra' så borde du klara detta hyffsat.

edit: kolla minimum-req för pc.. ja kan tyvärr inte besöka spelsidor från jobbet.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Lite off om det går bra?

Rullar detta spelet på hyfsat med en D805 2.66ghz radeon 9250 256mb?
verkar vara ett spel i min stil.

Minimum
* Supported OS: Microsoft Windows XP / Vista / Vista64
* Processor: Pentium 4 3.0GHz
* Memory: 1 GB
* Graphics: 128 MB, Shader model 2.0, ATI 9600, NVidia 6600 or better
* Hard Drive: At least 7.5 GB of free space
* Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

"A good measure in terms of real game performance is to check how TF2 runs on your computer. If it chokes up even at low settings, you might be in trouble."

Ser med andra ord inte vidare ljust ut för din del. :/

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ingen tog orken så gjorde en steamgrupp för l4d

Group Name: Sweclockers Left 4 Dead
Abbreviation: swec
Group Link: http://steamcommunity.com/groups/swec4dead

edit: Är man med i en grupp (inte för stor grupp) så kan man få fram alla som är online i gruppen i sin friendslist.. så det är i princip som att adda dem till friends.. sen så har man ett gemensamt chat-rum.
Jag kommer dela ut "officer" rank till folk jag anser vara aktiva.
Egentligen spelar det ingen roll om man är officer eller inte.. en officer kan kicka / banna folk bara.. och det ska endast användas om det kommer in nått ryskt as eller om någon beter sig illa.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

grymt spel... börjar tröttna lite på banorna dock och fattar inte varför Valve inte pumpar ut versus mode på dead air och death toll....

en del custom maps på G dock vilket blir kul, ser särskilt fram emot Dawn of the Dead kartan "Crossroads Mall".

nya kampanjer please!!

Visa signatur