LG KU990 Viewty något att satsa på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
åäö är visst med

Klicka på ..... - knappen 2 ggr så får du de alternativen, iaf jag.

Teman är rätt mycket pillande just nu ja, men ack så trevligt när man fixat det, hehe.

fast det är väl inget riktigt Ä/Å det där? ;E

** Så nu har jag fixat theme manager, väldigt coolt höjer telefonen väldigt mkt

Permalänk
Medlem

Jag funderar på en viewty. Det verkar dock inte så smidigt att pennan inte kan skjutas in i telefonen. Hur väl anpassa är telefonen att användas utan penna? Kan man skriva sms och så vidare? Är det något man måste ha penna till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raveot
Jag funderar på en viewty. Det verkar dock inte så smidigt att pennan inte kan skjutas in i telefonen. Hur väl anpassa är telefonen att användas utan penna? Kan man skriva sms och så vidare? Är det något man måste ha penna till?

nej, du behöver itne pennan för sånt imo

Jag använder icke pennan, dock håller jag på med att göra en hållare i typ glasfiber på jobbet som jag ska montera på något smidigt sätt, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raveot
Jag funderar på en viewty. Det verkar dock inte så smidigt att pennan inte kan skjutas in i telefonen. Hur väl anpassa är telefonen att användas utan penna? Kan man skriva sms och så vidare? Är det något man måste ha penna till?

Jag har inte äns min penna med mig.

Permalänk
Inaktiv

Vilken yrig lur asså.

Verkar så bra ändå finns det så mycket småsaker man kan störa sig på, om man läser på forum...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
Vilken yrig lur asså.

Verkar så bra ändå finns det så mycket småsaker man kan störa sig på, om man läser på forum...

Ändrar man teman på den så tycker jag den blir trevlig, men håller med om att vissa grejjer är svåra att hitta.

Permalänk
Inaktiv

ok

Vilket tema kör du med då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
ok

Vilket tema kör du med då?

Windows viewty just nu, tycker det är snyggt

Dock tror jag att jag sprängt min högtalare på något vänster.. inte bra.

Nu har den slutat funkat helt.. Vet inte vad som är felet har inte spelat mer än kanske 3-4 ggr med högtalaren.. Några som känner igen sig?

Permalänk
Medlem

Suverän tråd, precis vad jag ville läsa. Blir ingen viewty för min del, har en 6680 nu och vill ha en något tunnare telefon, men inte en sämre. Har haft en LG en gång i tiden och den var det bara en jävla massa strul och skit med och tyvär verkar inte LG ha bättrat sig nämnvärt dom senaste åren så det får bli en ny nokia eller en htc istället

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk

Ska köpa den idag har jag tänkt mig. Det är bara en sak som jag väger imellan.
Ska ha ett 8GB. Kommer att ha cirka 4 gb musik och lite film på den. vill inte att det ska lagga/hacka piss i mobilen. En sak till, var det jobbigt att scrolla imellan sms om man fått många?
Det var de.
Men det främsta jag vill få reda på är just om den laggar då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ButtBridge
Ska köpa den idag har jag tänkt mig. Det är bara en sak som jag väger imellan.
Ska ha ett 8GB. Kommer att ha cirka 4 gb musik och lite film på den. vill inte att det ska lagga/hacka piss i mobilen. En sak till, var det jobbigt att scrolla imellan sms om man fått många?
Det var de.
Men det främsta jag vill få reda på är just om den laggar då.

Med ett 8 gigs minne är LG'n horribel! Har själv ungefär 50/50 film och musik och mobilen håller på att driva mig till vansinne. Den är så seg att varje lite filmsnutt man vill spela in, inleds med 5 sekunders jävla hackande, kul när man vill "fånga ögonblicket".

Har en fråga. Har lagt in en ljudbok nu, men telefonen har självklart kastat om varje satans kapitel huller om buller så det är ju fullständigt meningslöst. Finns det nån lösning till detta? Går det att sortera mp3:orna på namn eller så?

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Hur många gb kan man ha inlaggt på sitt mineskort innan det börjar hacka?

Visa signatur

Dell M1530||250gb HDD 5 400 v/min SATA-hårddisk||3gb Ram|| NVIDIA GEForce 8600M|| Intel Core 2 Duo CPU T800 2.10Ghz||1440x900||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lou^
Med ett 8 gigs minne är LG'n horribel! Har själv ungefär 50/50 film och musik och mobilen håller på att driva mig till vansinne. Den är så seg att varje lite filmsnutt man vill spela in, inleds med 5 sekunders jävla hackande, kul när man vill "fånga ögonblicket".

Har en fråga. Har lagt in en ljudbok nu, men telefonen har självklart kastat om varje satans kapitel huller om buller så det är ju fullständigt meningslöst. Finns det nån lösning till detta? Går det att sortera mp3:orna på namn eller så?

Det beror ju på vad du köper för minneskort. Jag själv har ett SanDisk i Class 4 och tycker det går "fort". Inget hack eller lagg. Skulle gissa att du har Class 2 eller något liknande. Så rekommenderar Class 4 eller högre om något

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q0rra
Det beror ju på vad du köper för minneskort. Jag själv har ett SanDisk i Class 4 och tycker det går "fort". Inget hack eller lagg. Skulle gissa att du har Class 2 eller något liknande. Så rekommenderar Class 4 eller högre om något

Viewtyn blir seg med större minnen då den egentligen inte stödjer Hc.
Jag hade själv ett 6gb och telefonen var otroligt seg om du ens skulle in och se på en bild tog det 10s för det att öppnas.
Nu har jag en annan telefon och upplever inte alls samma problem.
När jag körde viewtyn utan minneskort och upplevde jag inte alls samma lagg.

Så nog är det telefon alltid. Du kanske har en senare mjukvara ( och likså en mindre sladdrig zoom/scroll-grej där runt kameran )
Lg har intill 0 i support så skulle aldrig rekommendera en lg telefon.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

var hittar man desa class 4 minnen på 2 gb

Permalänk
Medlem

Jag har köpt en Viewty begagnad för 1600, batteritiden suger O_o annars är den suverän

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mo0rbid
Jag har köpt en Viewty begagnad för 1600, batteritiden suger O_o annars är den suverän

bara att köpa nytt batteri kostar bara 99kr typ tror jag köpte mitt för.
laddar det en gång i veckan bara helt okej för mig

Permalänk

Det jag funderar lite på efter nära ett års användning.
Finns det något program istället för LG PC Suite? Tar rätt många bilder med mobilen och det är ju förjävla jobbigt att ta över bild för bild till datorn.

Skulle helst vilja markera alla bilder sedan dra över skiten till datorn och ta bort, men som det är nu så får man ju markera en bild i taget.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
Det jag funderar lite på efter nära ett års användning.
Finns det något program istället för LG PC Suite? Tar rätt många bilder med mobilen och det är ju förjävla jobbigt att ta över bild för bild till datorn.

Skulle helst vilja markera alla bilder sedan dra över skiten till datorn och ta bort, men som det är nu så får man ju markera en bild i taget.

Du kan ju ställa in mobilen på att vara som ett USB minne och då går det både fortare och snabbare att överfåra saker.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Davrex
Du kan ju ställa in mobilen på att vara som ett USB minne och då går det både fortare och snabbare att överfåra saker.

Underbart. Kanske skulle läsa manualen till något någongång

Btw, Någon som vet något soft program som kan göra mobilen roligare?
Gör teman mycket?

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Avstängd

Hej tänkte köpa den här mobilen, då jag kommer överföra bilder via blåtand till min macbook undrar jag hur det fungerar? Hur segt är det egentligen med tanke på att den bara har v1.2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xcxcxc
Hej tänkte köpa den här mobilen, då jag kommer överföra bilder via blåtand till min macbook undrar jag hur det fungerar? Hur segt är det egentligen med tanke på att den bara har v1.2?

blåtand 1.2 har en hastighet på 721 kbit/s(max) så det beror stoleken på bilden hur lång tid det tar men det kan du ju räkna ut själv lite snabbt tiden.