Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Permalänk
Medlem

Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Köpte lotro idag på gamestop för endast 99 kr!. Tänkte det bara var att passa på. Men grejen är det ja ska resa iväg över jul. Så pallar inte låta mina 60 dagar räknas ner utan ja kan spela. Finns det något sätt att pausa detta så ja kan lira lite nu innan jag åker?

Permalänk
Medlem

Det tycker jag låter väldigt otroligt. Vänta med att betala tills du har kommit hem från resan istället.

Permalänk
Medlem

Man ska kunna göra så i wow har sa han i butiken. Men asså har inte betalat för det. Har 60 dagar som följde med. Och vill inte vänta att testa spelet tills jag kommer tillbaka.

Permalänk
Medlem

Har inte sett nånstans i account-management i wow att man kan "pausa" game-time.. Jag tror inte det är möjligt i något mmo.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

går definitivt inte att göra i wow, det du kan göra är att säga upp din betalning så kan du fortsätta spela tills din tid går ut och sen då vänta med att betala tills du vill spela igen, karaktärerna ligger kvar i minst 1 år

Permalänk

Re: Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jackeboy
Köpte lotro idag på gamestop för endast 99 kr!. Tänkte det bara var att passa på. Men grejen är det ja ska resa iväg över jul. Så pallar inte låta mina 60 dagar räknas ner utan ja kan spela. Finns det något sätt att pausa detta så ja kan lira lite nu innan jag åker?

Aktivera inte tiden då

Permalänk
Medlem

Aktivera inte tiden, glöm att man ska kunna pausa.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"