Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Feb 2008

Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Köpte lotro idag på gamestop för endast 99 kr!. Tänkte det bara var att passa på. Men grejen är det ja ska resa iväg över jul. Så pallar inte låta mina 60 dagar räknas ner utan ja kan spela. Finns det något sätt att pausa detta så ja kan lira lite nu innan jag åker?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2008

Det tycker jag låter väldigt otroligt. Vänta med att betala tills du har kommit hem från resan istället.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Feb 2008

Man ska kunna göra så i wow har sa han i butiken. Men asså har inte betalat för det. Har 60 dagar som följde med. Och vill inte vänta att testa spelet tills jag kommer tillbaka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Jan 2005

Har inte sett nånstans i account-management i wow att man kan "pausa" game-time.. Jag tror inte det är möjligt i något mmo.

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Sep 2004

går definitivt inte att göra i wow, det du kan göra är att säga upp din betalning så kan du fortsätta spela tills din tid går ut och sen då vänta med att betala tills du vill spela igen, karaktärerna ligger kvar i minst 1 år

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Mar 2003

Re: Kan man pausa timecarden i lord of rings online?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jackeboy
Köpte lotro idag på gamestop för endast 99 kr!. Tänkte det bara var att passa på. Men grejen är det ja ska resa iväg över jul. Så pallar inte låta mina 60 dagar räknas ner utan ja kan spela. Finns det något sätt att pausa detta så ja kan lira lite nu innan jag åker?

Aktivera inte tiden då

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö, Limhamn
Registrerad
Okt 2007

Aktivera inte tiden, glöm att man ska kunna pausa.

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"