Tips: Komplett gammal PET-dator med matrisskrivare

Permalänk

Tips: Komplett gammal PET-dator med matrisskrivare

Tja.
Eftersom det finns några som sitter på dessa datorer på forumet så kanske det är någon som vill ah en till eller någon som vill ha tillbaka retro känslan?

http://www.tradera.com/Komplett_gammal_PET_dator_med_matrissk...

OBS! Det är inget jag tjänar eller så jag bara hittade Den och tänkte om någon annan Swecare ville lägga beslag på den.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Fanfanfan att plånboken inte tycker om sånt här just nu..
Skulle inte säga nej till en till PET

Permalänk
Avstängd

Shit, skulle köpt bara jag sett det tidigare.. har märkt att jag samlar på commodore prylar utan att veta om det

har komplett C64 med diskdrive (inget ovanligt) en tangentbord för PC10/20 och en äkta raritet = räknemaskin från 1975

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Shit, skulle köpt bara jag sett det tidigare.. har märkt att jag samlar på commodore prylar utan att veta om det

har komplett C64 med diskdrive (inget ovanligt) en tangentbord för PC10/20 och en äkta raritet = räknemaskin från 1975

Räknemaskinen vill jag se högupplösta bilder på!

Permalänk
Avstängd

Bilder kommer, lite dåligt ljus just nu så kan ej ta bilder.. kan och kan, skit dåliga blir det

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.