Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Medlem

Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Japp då den förra tråden stängdes så tänkte jag vara först med att starta denna istället

Här kan ni diskutera allt kring leveransen samt vad ni fick för nått...

Själv var jag en av de som vann en Julklapp och hoppas på något elektroniskt denna gången...

Sist fick jag ett Lets Dance Spel som bara legat och skräpat hehe...:p

Leveranserna bör väl komma igång nästa vecka tror jag...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

lite väl tidigt att starta tråden om det nu tar minst en vecka innan det isf kommer för oss som fick ETT paket.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Mja, det kommer nog ta ett tag innan de kommer paket. lite rädd för att det är "idol spelet" denna gången... HAHA...
står tillverkare "Dustinhome" (kan det vara för att de vill dölja tillverkare eller för att det är nåt hemkok?)

Återkommer när jag ser nåt om leveransen

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk

-=FULLMOON=-> Att du fortfarande är bitter såhär 2 dagar efter. Spendera tid med familjen nästa år istället.

Permalänk
Medlem

Är det nån som vet vad folk fick ifjol?
Har hört om TV och espresse maskin men det låter lite för bra.

Permalänk
Avstängd

Lets Dance spel, Idol prylar, Dlink modem/routers

Permalänk

mja, lets dance spel, äldre digitalkamera, router, mus /tgb paket, usbminne och enstaka DVD / VHS combo verkar vara det som folk fick, om man kollar förra tråden.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Inaktiv

Eller hur nu går du lite väl långt -=FULLMOON=

Har iaf under åren fått:

2 idol dvder
1 väska
1 laminator

D:

Permalänk
Medlem

Jag lyckades aldrig få någon julklapp trots ett flertal försök under dagen så jag är grymt besviken, säkert större chans att vinna på lotto än att få någon julklapp från Dustin Home

Permalänk
Medlem

Äsch! Varje år det är Dustins Jultävling så skall ju -=FULLMOON=- klaga det är ju tradition för skjutton hehe , tycker nästan -=FULLMOON=- var lite för snäll i sitt klagande i år hehe fram med hårdare tag nästa år lol

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

-=FULLMOON=- fick ju en julklapp av mig, tycker killen fan förtjänar det.

// Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herakles
Jag lyckades aldrig få någon julklapp trots ett flertal försök under dagen så jag är grymt besviken, säkert större chans att vinna på lotto än att få någon julklapp från Dustin Home

Äh, det gäller bara att ha en väloljad F5-knapp.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Tänk bara vad alla fuskare kommer klaga sen om de bara får en eller inga klappar....

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Då denna tråd avses handla om JULKLAPPARNA från Dustinhome har inlägg om mellandagsrean tagits bort. Det finns minst en annan tråd om den.
Håll er till ämnet, tack.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd

Fick 4 st julklappar från Dustin min bror fick 2, hoppas man slipper idol-dvd och liknande :S

Permalänk

mja, idol dvd är väl kanske inte så kul... iofs så kan man ju ge den till lillasyrran ^^

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Ska bli spännande att se.

Min förhoppning är att de snorungar som beställde mer än ett paket på självaste julafton får sina ordrar makulerade. Det vore en fin julklapp.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 286
Ska bli spännande att se.

Min förhoppning är att de snorungar som beställde mer än ett paket på självaste julafton får sina ordrar makulerade. Det vore en fin julklapp.

med lite knep & knåp gick det fort att få julklappar (beställde även med olika konton)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
med lite knep & knåp gick det fort att få julklappar (beställde även med olika konton)

Du tycker självklart inte att du gjort fel heller fast än det var klart att det var En klapp per person. Sådana som du som gjorde att andra mer förtjänta blev utan klappar i år. Sådana som du som riskerar förstöra för andra då det skapar negativ respons, de skapar kanske inte så många nya kunder som Dustin behöver för att kunna se ekonomi i detta "jippo" och ett tu tre så är där inge klappar till några. Grattis pucko.

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk
Sötast

Hehe, det är alltid samma sak varje år (och jag är även med ibland på det)

20 personer får 4 klappar var, 100 personer blev utan och det blir ett jävla moralgnäll.

Själv står jag självklart på de gnällandes sida, 1 klapp per skalle era snåla giriga puckon.

Hehe Bara roligt att se det upprepa sig varje år

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadArg
Du tycker självklart inte att du gjort fel heller fast än det var klart att det var En klapp per person. Sådana som du som gjorde att andra mer förtjänta blev utan klappar i år. Sådana som du som riskerar förstöra för andra då det skapar negativ respons, de skapar kanske inte så många nya kunder som Dustin behöver för att kunna se ekonomi i detta "jippo" och ett tu tre så är där inge klappar till några. Grattis pucko.

Livet är inte rättvisst, många har svårt att inse det.. Först till kvarn får mala HAHA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Livet är inte rättvisst, många har svårt att inse det.. Först till kvarn får mala HAHA

Snyltar du likadant i verkliga livet eller är det bara på internet där
du känner dig anonym?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
med lite knep & knåp gick det fort att få julklappar (beställde även med olika konton)

Patetiskt.

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Snyltar du likadant i verkliga livet eller är det bara på internet där
du känner dig anonym?

Varför är alla så avundsjuka, klart jag gör likadant i "verkligheten" om jag får chansen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Varför är alla så avundsjuka, klart jag gör likadant i "verkligheten" om jag får chansen.

Att fuska och vara girig är inte först till kvarn...

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
med lite knep & knåp gick det fort att få julklappar (beställde även med olika konton)

Ops, dubbellinlägg..

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Att fuska och vara girig är inte först till kvarn...

Ja gråt en skvätt, kanske blir bättre.. Men vissa får 4 julklappar snart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Ja gråt en skvätt, kanske blir bättre.. Men vissa får 4 julklappar snart

DU har alltså reggat dig för att göra oss avundsjuka?

Vad skall du ha 4 Norton antivirus 2007 till?

Hahahaha, du är patetisk. Ta en runda på moppen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
DU har alltså reggat dig för att göra oss avundsjuka?

Vad skall du ha 4 Norton antivirus 2007 till?

Hahahaha, du är patetisk. Ta en runda på moppen.

Nej kände att det var tid att registrera mig, läst här ett längre tag. Varför skulle jag få norton antivirus? Tyvärr har jag ingen moped, har bil däremot kanske fungerar lika bra för dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Nej kände att det var tid att registrera mig, läst här ett längre tag. Varför skulle jag få norton antivirus? Tyvärr har jag ingen moped, har bil däremot kanske fungerar lika bra för dig?

Har svårt att tro att du har körkort, men däremot har du säkert
ett konto till här.