Permalänk
Medlem

Gott Nytt År!

Ska dra ut på stan snart med middag och fest, så vill passa på att önska alla ett gott nytt år.

Vad ska ni göra?

Gott nytt år

Permalänk

Gott nytt år för fan.

Själv så väntar jag på kvällens dam, sen blire ut, dricka, sedan idka älskog.

Permalänk
Medlem

Gôtt nytt år de glade dä ute:P

Har äran att få jobba... Skit också...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Gott nytt år kära swecare!

Själv ska man fira med tjejen och lite vänner om några timmar.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Egentligen var väl nyår igår då det är skottår? (man man nu ska dra 365dagar sen sist..eller nått sånt hehe)

Blir liten samling hos en polare med god mat, god dryck och goda vänner...sen lite obligatorisk fyrverkeri på nattkröken

Gott Nytt År alla

Permalänk

Gott nytt till er alla!

Kommer sitta och vakta sweclockers ^^ har inget annat för mig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Har arbetat idag, så det blir nog lite GTA 4 och att bränna av en fyrverkeripjäs.

Gott nytt år!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jobbar inatt, ska bli skönt som fan att slippa hysterin. Ett nytt år? Big fucking deal det har bara hänt ett par miljarder gånger redan.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

GÖTT NYTT ÅR!

Visa signatur

Windows 10 Define Nano S I ROG Strix B450 ITX I Ryzen 5 3600 I Sapphire HD 7970 I Corsair SF600W Platinum I HyperX Fury 16GB 2993MHz CL17 I SSD 840EVO 500GB I Asus MG28UQ, 4K, 60Hz, 1ms, Freesync
Annat I Lenovo Y50-70 I Acer 5739G I Razer Imperator I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem

Ligger till ankars utanför Bahamas, kommer väl att grillas lite ikväll annars inga festligheter på gång...
Australien i fjor, Bahamas i år, nu får man planera för något på C nästa gång det vankas nytt år...

Gott Nytt År på er...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år!

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Gott nytt år. Så fort min skjuts dyker upp bär det av till nyårsmiddag med tillhörande nyårsfest.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år alla swecare!

Blir sitta hemma med 2 av mina morbröder och enas fru (säger man så?), bror och mor.

Blir käka tacos sen blir det väll dricka lite, spela guitarr hero och skjuta någon raket. Utgång är inte helt omöjligt men får se nästintill luspank

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

jag ska sitta hemma, skjuta zombies och bara önska att det går över. Gillar inte nyår o jul nu för tiden.

Permalänk
Avstängd

Gott Nytt år alla

Ska väl ut om en stund, ska bara äta först ^^

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem

Gott Nytt År!
Har varit lite småsjuk i en vecka nu, krökat 3 gånger i veckan... idag var det ännu värre Men men, vi år la se om jag kommer igång senare mot kvällen!
Ta det lugnt ikväll!

Permalänk

Legat magsjuk sen i söndags kväll och är fortfarande inte helt återanpassad så för att slippa spy ner någon av mina kamrater så stannar jag hemma och hjälper till att vakta sweclockers.

Gott nytt år!

Permalänk

Likt MattiasHoken lär jag väl panga på ett gäng zombier (nåja, infekterade) och äta lite människor i Left 4 Dead. I övrigt gör jag nog inget speciellt skulle jag tro.
(förvänta er massinbjudningar, alla ni i gruppen sweclockers left 4 dead )

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Ska iväg till affären och köpa snask för kvällen. Blir en hellugn hemmakväll med frugan, glo på lite kassa filmer och lira ps3. Hoppades på att få Far Cry 2 idag, men posten i Sala hade visst bestämt sig för att ta ledigt

Permalänk
Medlem

Sitter salongsberusad och lyssnar på musik. Inväntar alla polare som har svårt att organisera sig. Målet är iaf att vi ska ta oss till en fest i närheten där det nya året skall invigas med vin, sprit och rock 'n roll!

Gott nytt år på er!

Permalänk
Medlem

Dags o dra nu, skjortan är struken, jeansen är på, frippan fixad
(hävt några öl också...)

Gott nytt år på Er!

Permalänk

Blir nog att inviga året med Lvl upp på Diablo
Sen har man ju som tradition att se grevinan och betjänten varje år dessutom

En av de bästa sketsser jag vet

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

gott nytt år

blir att packa för jag ska iväg imorgon på en liten expedition

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Gott nytt till er alla!

Kommer sitta och vakta sweclockers ^^ har inget annat för mig

Fan, hade jag vetat detta innan är det ju klart att du skulle hängt med ut ju, tyvärr är det för sent nu då jag drar typ nu.. Annars ska väl ingen Swecare behöva sitta själv hemma utan alkohol och kvinnsfolk på självaste nyårsafton.

Är lite drucken redan, så Gott nytt år på er alla!

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidStorm
Fan, hade jag vetat detta innan är det ju klart att du skulle hängt med ut ju, tyvärr är det för sent nu då jag drar typ nu.. Annars ska väl ingen Swecare behöva sitta själv hemma utan alkohol och kvinnsfolk på självaste nyårsafton.

Är lite drucken redan, så Gott nytt år på er alla!

Det är lungt så det är. inte ska du behöva tänka på mig så. ta det lungt med spriten vill inte hitta dig imorgon liggandes bakomhuset som jag gjorde med en här i kvateret för nått år sedan

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag faller in i floran som vaktar Swec då... Vill inte lämna katten ensam och så fanns det ändå inga roliga planer. Alkoholhaltiga drycker och massa god mat finns dock hemma så jag lär inte lida.

Gott nytt på er!

Permalänk
Medlem

Gott nytt! Grundar med groggen som Nationalteatern säger. Snart blir det att sätta sig på spårvagnen mot nästa anhalt! Vi hörs nästa år

Permalänk
Medlem

Vart sjuk till och från sedan julafton. Då jag började bli frisk första gången så gick man ut och söp, vilket gjorde att man kände sig dålig igen, och senast igår så var jag och åkte bräda i Romme i -10, vilket gjorde att man idag är sjukare än innan, febern är inte långt borta. Så har bytt hårddiskar(äntligen skruvat in en hdd, som stått utanför datorn i ett halvår) och försöker installera XP igen, som vägrar installeras.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Åt precis den efterlängtade nyårsmiddagen. Fiskpinnar och Pommes. God natt.