Webhallens leveranstid

Permalänk
Medlem

Webhallens leveranstid

Vet inte om de beror på posten eller Webhallen, men jag beställde från dom i måndags och de ligger fortfarande under behandling. Jag vet att de har varit afton och röd dag och förmodligen har dom haft ganska mycket att göra under och efter julen. När kan man förvänta sig att dom ska skicka paketet? Det finns ju i lager och fanns de även när jag beställde.

Och vilken tid skickas alla paketen hos Webhallen ut? Antar att de är kvällstid?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Hur i sjutton menar du att någon skall kunna svara
på när ditt paket skickas?

Skärp dig och fråga webhallen istället.

Permalänk
Medlem

Mailade dom i tisdags men dom har fortfarande inte svarat.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

dom är säkert underbemannade, ge det några dar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gender Bender
Mailade dom i tisdags men dom har fortfarande inte svarat.

Om du mailade i tisdags har dom haft idag (och eventuellt några timmar på fredag) på sig att svara så håll dig tills måndag så kommer du nog få svar

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Hur i sjutton menar du att någon skall kunna svara
på när ditt paket skickas?

Skärp dig och fråga webhallen istället.

fan, ta och lugna ner dig lite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
fan, ta och lugna ner dig lite

Jag är lugn och svär inte heller för den delen.

Hur tänker man när inte ens webhallen hinner svara, hur
skall användare här veta när _hans_ paket skickas?
Spåkula?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jag är lugn och svär inte heller för den delen.

Hur tänker man när inte ens webhallen hinner svara, hur
skall användare här veta när _hans_ paket skickas?
Spåkula?

Att någon ska veta när just mitt paket ska skickas förstår väl jag också att ingen här vet, men någon här lär väl ha skickat efter något runt nyår tidigare eller kring någon annan afton som vet hur lång tid man kan få vänta? Eller om de är någon mer som beställt denna vecka och som inte fått de?

Ska göra så att jag väntar tills på måndag eller tisdag på svar, har dom inte svarat eller skickat iväg de får man ringa å höra med dom, och i värsta fall beställa någon annanstans.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd

det är ju trettondagen och skit nu också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
det är ju trettondagen och skit nu också...

Fan också, ja då går väl både måndag och tisdag åt skogen då :\

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gender Bender
Att någon ska veta när just mitt paket ska skickas förstår väl jag också att ingen här vet, men någon här lär väl ha skickat efter något runt nyår tidigare eller kring någon annan afton som vet hur lång tid man kan få vänta? Eller om de är någon mer som beställt denna vecka och som inte fått de?

Ska göra så att jag väntar tills på måndag eller tisdag på svar, har dom inte svarat eller skickat iväg de får man ringa å höra med dom, och i värsta fall beställa någon annanstans.

Varför inte ringa direkt? Rädd för att få svar direkt, så du inte kan klaga här?

Permalänk
Avstängd

Inte mycket som skickas just nu, runt den 12:de jan kommer det att rulla på igen som vanligt.
Men total stopp är det inte.

Fick höra från lastbils chaffis innan jul att dom flesta åkerier drar ner just nu under jul och nyår på grund av för lite fraktande när det är det lilla ökända finanskrisen, posten fraktar inte allt själv.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Inte mycket som skickas just nu, runt den 12:de jan kommer det att rulla på igen som vanligt.
Men total stopp är det inte.

Fick höra från lastbils chaffis innan jul att dom flesta åkerier drar ner just nu under jul och nyår på grund av för lite fraktande när det är det lilla ökända finanskrisen, posten fraktar inte allt själv.

Okej men det stämmer inte, julhandeln detta år hade större omsättning än förra året och posten har lika mycket att göra detta år som förra.
Trött att så många drar slutsatsen att det måste vara "finanskrisens" fel..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi
Okej men det stämmer inte, julhandeln detta år hade större omsättning än förra året och posten har lika mycket att göra detta år som förra.
Trött att så många drar slutsatsen att det måste vara "finanskrisens" fel..

Alla drabbas för eller senare av finanskrisen, den som tror annat bör nog tänka efter lite till.

Det är inte bara fordonsbranschen som lider, läs tidningarna.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

Som Sumitomo sa det kanske är lättast att fråga Webhallen om varan.
Får nog beräkna med någon extra dag pga vilken tid på året det är.

*Tråd låst*

Visa signatur

Gammal är gubbe