Sweclockers rabatt?

Permalänk
Inaktiv

Sweclockers rabatt?

Jag har för mig att vissa butiker erbjuder rabatt för medlemmar på sweclockers men jag hittar ingen information om detta.

Låter ju trevligt, tacksam för länk som sammanfattar dessa rabatter och hur man kan ta del av dom.

Permalänk
Medlem

www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj

där har du lite smått och gott..

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj

där har du lite smått och gott..

aha, nice med fraktfritt från inet handlar där ganska ofta så detta kommer väl till pass. Var fick du reda på länken till detta?

Permalänk
Medlem

Hm, jag vet inte riktigt hur jag fick tag på den.
Ehm, tror jag hittade den av en slump helt enkelt.

Ja, det är verkligen helt perfekt med fraktfritt!
Då kan man ju köpa smågrejer utan att behöva betala en förmögenhet i frakt.

Permalänk
Inaktiv

Exakt, jag handlar nästa varje månad men försöker samla ihop inköpen lite så man bara åker på en frakt men nu behöver man ju inte tänka på de, tusen tack!

Permalänk
Medlem

Inga problem!
Dom har haft riktigt schyssta erbjudanden där faktiskt, köpte min 640gb:are för 650:- inkl. frakt där på erbjudande sidan i mitten av november, absolut ett bra pris!

Vet dock inte om det finns fler butiker med erbjudanden, inte vad jag vet iallafall.

Tack & Godnatt

Permalänk
Medlem

detta kom som en gåva uppifrån. ska presis handla nya grafikkort och fraktfritt + lågtpris e ju underbart.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Köper du ett Nvidia så får du Mirror's Edge på köpet, glöm inte det.

Permalänk
Inaktiv

Hur ofta kommer de nya erbjudanden på den där länken? Brukar de ta slut fort (alltså är de bara ett fåtal till de priset eller)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zzzandman
Hur ofta kommer de nya erbjudanden på den där länken? Brukar de ta slut fort (alltså är de bara ett fåtal till de priset eller)?

Det kommer nya erbjudande då och då och dom har inte tagit slut sen dom infördes i höstas (fraktfritt) Kommer väll inte jätteofta nya erbjudande men ca varannan månad som det har varit hittils.

Permalänk
Inaktiv

ok, tack för infon

Permalänk
Medlem

Hmmm... Jag gick in på länken här ovan, se: www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj och hittade Mirrors Edge gratis för nerladdning. Visst tänkte jag lite så här halv trött och la ner den i korgen och såg då att dom vill ha 49:- i frakavgift endå ?!?! Va fan - 49:- om jag ska ladda ner det - nu kände jag mig ännu mer trött och snurrig men vafan hade jag redan börjat så kunde jag endå fortsätta lixom.. Gick till kassa och betalade och orkade nu inte hämta/leta upp mitt kort så jag tog postförskott och vipps så var det som kostade gratis nu uppe i 99:-.

Lägg nu märke till att jag inte har beställt någonting annat än just det här spelet som skulle vara gratis från början och som nu kostar mig 99:-.

Nu får vi se om jag ens få spelet eller om det är någon bugg i systemet som jag råkade hitta/halka in på. Hade jag orkade leta fram mitt kort så hade jag fått ner priset till 49:- annars.

Får nog följa upp tråden sen när jag vet om jag fick nått eller inte.

Fan, On-Off tar juh 427 pix för sina Mirrors Edge dom så då borde jag kuna sälja min kopia för 200 pix då om jag inte vill spela det. Fan, nästan som man kan starta en liten tillfälligt extra inkomst här juh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skrock
Hmmm... Jag gick in på länken här ovan, se: www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj och hittade Mirrors Edge gratis för nerladdning. Visst tänkte jag lite så här halv trött och la ner den i korgen och såg då att dom vill ha 49:- i frakavgift endå ?!?! Va fan - 49:- om jag ska ladda ner det - nu kände jag mig ännu mer trött och snurrig men vafan hade jag redan börjat så kunde jag endå fortsätta lixom.. Gick till kassa och betalade och orkade nu inte hämta/leta upp mitt kort så jag tog postförskott och vipps så var det som kostade gratis nu uppe i 99:-.

Lägg nu märke till att jag inte har beställt någonting annat än just det här spelet som skulle vara gratis från början och som nu kostar mig 99:-.

Nu får vi se om jag ens få spelet eller om det är någon bugg i systemet som jag råkade hitta/halka in på. Hade jag orkade leta fram mitt kort så hade jag fått ner priset till 49:- annars.

Får nog följa upp tråden sen när jag vet om jag fick nått eller inte.

Fan, On-Off tar juh 427 pix för sina Mirrors Edge dom så då borde jag kuna sälja min kopia för 200 pix då om jag inte vill spela det. Fan, nästan som man kan starta en liten tillfälligt extra inkomst här juh.

du kan inte enbart beställa Mirrors Edge från dom.. det står rätt så tydligt att du behöver köpa ett nvidia grafikkort samtidigt

och så angående frakten du fick på spelet.. la du verkligen till " SweClockers Fraktfritt " i din kundvagn ? eller har jag missat nåt >.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skrock
Hmmm... Jag gick in på länken här ovan, se: www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj och hittade Mirrors Edge gratis för nerladdning. Visst tänkte jag lite så här halv trött och la ner den i korgen och såg då att dom vill ha 49:- i frakavgift endå ?!?! Va fan - 49:- om jag ska ladda ner det - nu kände jag mig ännu mer trött och snurrig men vafan hade jag redan börjat så kunde jag endå fortsätta lixom.. Gick till kassa och betalade och orkade nu inte hämta/leta upp mitt kort så jag tog postförskott och vipps så var det som kostade gratis nu uppe i 99:-.

Lägg nu märke till att jag inte har beställt någonting annat än just det här spelet som skulle vara gratis från början och som nu kostar mig 99:-.

Nu får vi se om jag ens få spelet eller om det är någon bugg i systemet som jag råkade hitta/halka in på. Hade jag orkade leta fram mitt kort så hade jag fått ner priset till 49:- annars.

Får nog följa upp tråden sen när jag vet om jag fick nått eller inte.

Fan, On-Off tar juh 427 pix för sina Mirrors Edge dom så då borde jag kuna sälja min kopia för 200 pix då om jag inte vill spela det. Fan, nästan som man kan starta en liten tillfälligt extra inkomst här juh.

Japp du var helt klart trött och snurrig;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag klistrar in min kopia på orderbekräftelsen jag skrev ut i natt. Fick en bekräftelse i min inkorg oxå men men den råkade jag deleta.

Frågan är nu vad fan dom ska skicka ut som kan kosta 49:- i fraktavgift och på det 50:- postförskottsavgift? Är det en serial på en liten pappersbit eller vad?!?

Jäkla klantigt endå att glömma ta fraktfritt när hela tråden handlade just om vadå? Fraktfritt!

Permalänk
Avstängd

skrock: haha du är bara för sämst, hur kunde du missa att det står att man måste köpa ett grafikkort?

Permalänk

Halvtrött? Den var bra

Permalänk
Medlem

Dom hade ju en bra kampanj för ett tag sen där dom sålde blu-ray läsaren till pc för en 600kr nånstans. Ångrar verkligen att man inte slog till då, kostar ju 1000kr nu för samma läsare. Men jag hoppas på en ny sån deal

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

sälja kopian? "Gratis nerladdning"? ska du bränna ut den då?

Permalänk
Medlem

Blir mer än svårt att sälja den kopian ja..

Som jag skrev, jag var trött när jag satt uppe i natt men det är ingen som köper det. Det var mycket jag missade:
* Gratis frakt (som tråden handlade om)
* Nerladdning (och ingen fysisk kopia) = går inte att sälja så där gick inte varken mitt försök till "scam" eller skämt hem
* Att erbjudandet endast var ihop med grafikkortet

Så, nu har jag erkänt en massa dundertabbar jag har gjort. Själv tyckte jag att jag var en bra affär på spåren i natt när jag satte igång med detta även om jag inte ens vet vad fan det är för spel det handlar om - nu när drevet är igång så är det inte lika kul längre.

Men, men, jag tål det oxå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skrock
Frågan är nu vad fan dom ska skicka ut som kan kosta 49:- i fraktavgift och på det 50:- postförskottsavgift? Är det en serial på en liten pappersbit eller vad?!?

Jag gissar på att du kommer att få en fakturakopia för dina 99:- Allvarligt talat, anledningen till att den där produkten har ett fraktpris är nog att den är avsedd att säljas tillsammans med ett grafikkort och därför har ingen brytt sig om att flagga den som fraktfri eller dylikt.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk

Finns de ingen fri frakt från komplett om man är student/sweclockers kod

Permalänk
Medlem

Innan jag kryper ner under min sten för alltid så ska jag bara skriva att jag skickat ett mail till Inet där jag försökt be om ursäkt för mina lässvårigheter, allmänna totala inkompetens och gjort ett försök till avbeställning av ja, jag vet inte - ingenting?

Permalänk
Medlem

skrock du är min hjälte !

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskingevär
Finns de ingen fri frakt från komplett om man är student/sweclockers kod

Nej, men DustinHome har ett bra system för studenter.. Alltid gratis frakt (direktbetalning, 49:- vid PF) och rea på nästan alla prdukter..

skrock: haha

Permalänk
Medlem

Fan vad gött att kunna beställa hem småskit lite då och då istället för en stor beställning med stort mellanrum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludd3
Fan vad gött att kunna beställa hem småskit lite då och då istället för en stor beställning med stort mellanrum.

Håller med, riktigt skönt att bara behöva tänka vad själva produkten kostar och beställa det man behöver för tillfället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
www.inet.se/kampanj/kampanj/kampanj

där har du lite smått och gott..

Inte fel.

Annan fråga ifall någon kan svara, letat på Inet sida men hittar inte datorer i lösdelar för att plocka ihop själv eller kanske dom inte har det.

Permalänk
Medlem

Dom har inga färdigkomponerade bygg-själv om det är det du menar.

Permalänk
Medlem