Shellshock 2 Blood Trail och gamepad?

Permalänk
Medlem

Shellshock 2 Blood Trail och gamepad?

Nån som vet om detta spel har/kommer få stöd för xbox 360 gamepad?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Eftersom det är ett Games for Windows-spel, så kommer det troligtvis att ha stöd för 360-kontrollen.
Jag tror det är ett krav för Games for Windows.

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tbz
Eftersom det är ett Games for Windows-spel, så kommer det troligtvis att ha stöd för 360-kontrollen.
Jag tror det är ett krav för Games for Windows.

Har spelet släppts ännu?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MORD
Har spelet släppts ännu? Äh jag chansar.. lyckas inte få spelet att funka med min xbox 360 gamepad, det är därför jag undrar..

Släpps på fredag = 13.2.2009

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Vänta dig med en enorm besvikelse om du tror att det är något att ha xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Vänta dig med en enorm besvikelse om du tror att det är något att ha xD

Har märkt det, lite synd.. men finns inget annat att spela för tillfället.. hade kanske pallat spelat lite om gamepaden funkat

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB