Permalänk

min cs-noob video

bah.. finns inget och säga om M@d Sk!llz0r i denna video tyvärr
här e länk

the failure

Visa signatur

XFX 5750 512mb(800-1250) 2x1gb(pc6400, 960mhz), 3x250gb hdd, q8300 @ 3ghz(zalman cnps9700)
Fujitsu Siemens chassi, Gigabyte EP45 DS3L

Permalänk
Medlem

Ursäkta, men varför lägger man upp sån här skit? Någon självkritik måste man ju ha...
Vad för respons vill du ha på detta? Att det är lika mycket skit, som en tyrannosaurus rex producerade under en hel livstid?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Lasse, du har helt rätt!

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem

ser ut som en helt vanlig random cs spelare helt enkelt :S inge spec med det där....

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Von_OttO
ser ut som en helt vanlig random cs spelare helt enkelt :S inge spec med det där....

Han har inte påstått det heller och ens tanken att ladda upp en film när man spelar på ett forum är B.

På "min tid" skapade vi dvd's med vem, var, hur och varför vi ville få sponsorer. Filmen är helt vanligt publiclir.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Varför hoppar ni på honom?
Det är ett öppet forum och killen vill visa sin film som han gjort.

Herregud, kolla inte om ni inte är intresserade (rubriken var ganska talande så ni visste vad ni klickade på). Än mindre behöver ni öppna er mun, läs istället trådar ni är intresserad av.

Själv uppskattar jag sånna här filmer, kul att se TS!

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Varför hoppar ni på honom?
Det är ett öppet forum och killen vill visa sin film som han gjort.

Herregud, kolla inte om ni inte är intresserade (rubriken var ganska talande så ni visste vad ni klickade på). Än mindre behöver ni öppna er mun, läs istället trådar ni är intresserad av.

Själv uppskattar jag sånna här filmer, kul att se TS!

Team Speak?

Vi säger det vi tycker, man kan inte räkna med att bara få medvind när man lägger upp något.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Musikälskare

Jobbigt musik och dåligt spelat

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Team speak?
Jag har inte rört spelet på år och dar.

Absolut inte, men Lasses inlägg var lite mer än bara motvind.

Det är klart att ni ska säga som ni tycker, men jag förstår inte meningen med att medvetet klicka in på en tråd som man kan läsa sig till att man inte har ett intresse för, för att sen bara klanka ner på innehållet.
Slöseri med tid skulle jag kalla det.

Och nej, jag försöker inte att hämma yttrandefriheten, men allt TS fick var (i min mening) bara skit.

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Avstängd

Helt fel låt för ändamålet, och varför du vill slösa tid och bandbredd på sånt där kan jag inte förstå. Vill jag se någon som inte kan sikta kan jag dyka in på vilken public server som helst och sitta i spectate.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Tio minuter av ingenting... eller? Var det skoj att göra filmen ens?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Team speak?
Jag har inte rört spelet på år och dar.

Absolut inte, men Lasses inlägg var lite mer än bara motvind.

Det är klart att ni ska säga som ni tycker, men jag förstår inte meningen med att medvetet klicka in på en tråd som man kan läsa sig till att man inte har ett intresse för, för att sen bara klanka ner på innehållet.
Slöseri med tid skulle jag kalla det.

Och nej, jag försöker inte att hämma yttrandefriheten, men allt TS fick var (i min mening) bara skit.

Men seriöst, vad kan han förvänta sig av detta:?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av springfrodo

bah.. finns inget och säga om M@d Sk!llz0r i denna video tyvärr
här e länk

the failure

Filmen är troligen gjord i Movie Maker och tog max 30 min att göra, då kan man inte förvänta sig bättre kritik heller, jag är inte villig att lägga min tid på att skriva vettig kritik till en person som uppenbarligen inte är seriös...

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Avstängd

Det är sällan man ser folk i din skill skapa filmer.
De flesta i din skillklass brukar finnas där på tyska scheisse servrar eller på wc3/superheromod, surf m.m.

Du är ovanligt dålig, min lillebror på 15 år är bättre (dessutom spelar han knappt fps).

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Varför? ._.

Permalänk
Avstängd

Juste du kan inte haxxa med pistoler, forutom deaglen, såg att du försökte nämligen.

Sen när du springer, stanna och lägg en burst, sen springer du igen, sen stannar du och lägger en burst osv. osv.
Om du springer och skjuter så missar du nästan allt.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Team speak?
Jag har inte rört spelet på år och dar.

Absolut inte, men Lasses inlägg var lite mer än bara motvind.

Det är klart att ni ska säga som ni tycker, men jag förstår inte meningen med att medvetet klicka in på en tråd som man kan läsa sig till att man inte har ett intresse för, för att sen bara klanka ner på innehållet.
Slöseri med tid skulle jag kalla det.

Och nej, jag försöker inte att hämma yttrandefriheten, men allt TS fick var (i min mening) bara skit.

Lirade spelet i 7 år, var nog spelberoende 5 av de åren. Hade "karriär", tappade motivationen och började släppa det. Kände inte att pengar och den umgängeskretsen motiverade mig att sitta klistrad framför ett spel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Det är sällan man ser folk i din skill skapa filmer.
De flesta i din skillklass brukar finnas där på tyska scheisse servrar eller på wc3/superheromod, surf m.m.

Du är ovanligt dålig, min lillebror på 15 år är bättre (dessutom spelar han knappt fps).

Väx upp, sluta försöka vara någon du inte är.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Juste du kan inte haxxa med pistoler, forutom deaglen, såg att du försökte nämligen.

Sen när du springer, stanna och lägg en burst, sen springer du igen, sen stannar du och lägger en burst osv. osv.
Om du springer och skjuter så missar du nästan allt.

Tack för tipset Michael123!

Ni måste inte va så jävla kritiska mot en satans jävla noob video, står ju fan överallt på videon och på länken att videon är noob, om ni läser i description så är ju hela meningen med videon redigeringen, använde windows movie maker och så har jag inte redigerat på över 3-4månader nu så det var svårt o komma ihåg allting, och ja.. vissa nätkompisar gnällde om att jag skulle göra en video då de inte sett mig ingame(edit).. hoppas detta svarar era frågor.
ps Ta det inte personligt moderatorer men jag blev förbannad när jag såg kommentarerna är ''tex jävla skit kass video, usel musik''.
och gillar ni(inte bara moderatorerna)min musik smak så kan ni ta o ignorera det.
Tack i förhand,
//springfrodo

Visa signatur

XFX 5750 512mb(800-1250) 2x1gb(pc6400, 960mhz), 3x250gb hdd, q8300 @ 3ghz(zalman cnps9700)
Fujitsu Siemens chassi, Gigabyte EP45 DS3L

Permalänk

Och där har vi svaret på "Hur man enkelt samlar ihop lite gnällspikar".

Permalänk
Medlem

Som vanligt så är det spray & pray som gäller

Brukar aldrig kritisera en film, jag vet hur jävla sämst min första var (fast kanske bättre än den här, fast jag gjorde min i Premiere, men ändå!)

Bra musik var det iaf!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Tycker videon är bra skön musik, piggar upp vardagen helt enkelt

Permalänk
Medlem

Fann bara In flames positivt i denna film

Permalänk
Medlem

Tyvärr så failar det redan på att filmen är inspelad på public hihi

Visa signatur

Stationär: Intel C2D E8400 3.0GHz | 2x2GB XMS2 Corsair | Sapphire Radeon HD4870 512MB | Western Digital 640GB (AAKS) | Asus P5Q-E | Antec Sonata III 500W |
Bärbar: LG r200 - Intel C2D T7100 1,8GHz - 2GB PC5300 - radeon hd2400 - 160gb hdd
Mobil: HTC Touch Diamond

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av springfrodo
Tack för tipset Michael123!

Ni måste inte va så jävla kritiska mot en satans jävla noob video, står ju fan överallt på videon och på länken att videon är noob, om ni läser i description så är ju hela meningen med videon redigeringen, använde windows movie maker och så har jag inte redigerat på över 3-4månader nu så det var svårt o komma ihåg allting, och ja.. vissa nätkompisar gnällde om att jag skulle göra en video då de inte sett mig ingame(edit).. hoppas detta svarar era frågor.
ps Ta det inte personligt moderatorer men jag blev förbannad när jag såg kommentarerna är ''tex jävla skit kass video, usel musik''.
och gillar ni(inte bara moderatorerna)min musik smak så kan ni ta o ignorera det.
Tack i förhand,
//springfrodo

Du lägger alltså upp en video för att inte få kritik på den? Smart drag för att ha en anledning till att tycka synd om sig själv.

Klart som fan folk ger kritik till videon, vad annars var syftet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murer
Du lägger alltså upp en video för att inte få kritik på den? Smart drag för att ha en anledning till att tycka synd om sig själv.

Klart som fan folk ger kritik till videon, vad annars var syftet?

men din dumme fan, vad jag menar är att ni måste inte va så jävla kritisk mot en random cs spelare..

Visa signatur

XFX 5750 512mb(800-1250) 2x1gb(pc6400, 960mhz), 3x250gb hdd, q8300 @ 3ghz(zalman cnps9700)
Fujitsu Siemens chassi, Gigabyte EP45 DS3L

Permalänk
Medlem

Tips #1 Sluta recca public-lir
Tips #2 Gör inte en cs-film av public-lir

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av springfrodo
men din dumme fan, vad jag menar är att ni måste inte va så jävla kritisk mot en random cs spelare..

Vadå jävla kritisk? De är ju så lite kritiska de kan bli, om de hade vart riktigt kritiska hade de räknat upp alla punkter din video sög på. Nu gör de det bara enklare för dig och säger att den är helt genomröten.

Lite mesigt att lägga upp en video och direkt varna för den med "inga 1337 omgftwskillz här inte!!!!" för att sedan kunna försvara sig på ett lätt sätt.

EDIT: Och för att undvika mer flame så ska jag inte skriva i den här tråden mer då jag uppenbarligen inte har något vettigt att tillföra.