Left 4 Dead veckans Weekend Deal på Steam

Permalänk
Inaktiv

Left 4 Dead veckans Weekend Deal på Steam

Hej!

Såg detta precis, hade på känn att det var på väg och så blev det. L4D med 50% rabatt!

http://store.steampowered.com/app/500/

Permalänk

Med det kommande DLC-materialet så känns det som ett givet köp för de pengarna.

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06

Permalänk
Avstängd

Hur funkar det här med att köpa via steam? Så som jag har läst, så skickar de en fysisk räkning? Isåfall VARFÖR?! kostar ju massa pengar.

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

Men fan vad surt, jag köpte det precis för två dagar sen fullpris

Permalänk

Nu ser ju "Left 4 Dead - Four Pack" lite dåligt ut på 149,99€

Povel, det kostar lika mycket som det står. Inte mera, inte mindre. VAT är väll inräknat direkt i priset nuförtiden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Povel
Hur funkar det här med att köpa via steam? Så som jag har läst, så skickar de en fysisk räkning? Isåfall VARFÖR?! kostar ju massa pengar.

Jag har inte fått någon fysisk räkning de gånger jag köpt spel därifrån, det var dock ett tag sedan nu.. när TF2 kom.

I övrigt då fungerar faktiskt Steam bra nu för tiden.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
Nu ser ju "Left 4 Dead - Four Pack" lite dåligt ut på 149,99€

Povel, det kostar lika mycket som det står. Inte mera, inte mindre. VAT är väll inräknat direkt i priset nuförtiden?

För två veckor sedan köpte jag GTA4 som var den veckans deal och fick betala 32 euro för spelet och sedan 4 euro för VAT eller något. =/ Väl värt dock, och då har jag spelat många timmar i mitt X360 ex. både singleplay och på XBL.

Saknar lite bättre priser överlag, weekend deals är ofta riktigt trevliga nu men priserna annars känns ofta för dyra. Sedan skulle jag vilja se priser i svenska priser, med svensk moms inkluderat. PSN har ju det (lite osäker på moms dock) och tycker det går fint på PS3 så..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Jag har inte fått någon fysisk räkning de gånger jag köpt spel därifrån, det var dock ett tag sedan nu.. när TF2 kom.

I övrigt då fungerar faktiskt Steam bra nu för tiden.

Heh, ja. Det verkar ju lite konstigt ifall de skulle skicka en fysisk räkning/kvitto. Det kostar ju en jädra massa pengar.

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Povel
Hur funkar det här med att köpa via steam? Så som jag har läst, så skickar de en fysisk räkning? Isåfall VARFÖR?! kostar ju massa pengar.

Nej, du betalar med kort, t.ex VISA. Direkt efter du har genomfört betalningen kan du ladda ner och spela det.

Permalänk
Medlem

Tack, köpt.

Permalänk

Jag köpte det jag med. Blev cirkus 240 kr. Känndes klart prisvärt, lite synd bara att man tankar i 10mbit i sekunden från steam när man ska kunna ladda mer än dubbelt så fort.

(just nu nere i ca 4 mbit... blir inget spelande ikväll mao).

Permalänk
Medlem

Köpte det också, jävla härligt spel när man kör co-op

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Köpte det nyss jag med.

Permalänk
Medlem

köpte det också
skulle vara roligt om man hittade en steam grupp som spela lite

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Fan vad nice, har försökt köpa det de tre senaste dagarna på game. Men det har varit slut till pc, fan vilken tur man har då! 50% Rabbat smakar bra

Permalänk
Medlem

kostar ju 349 på game med gratis frakt annars inte mycket dyrare. Pc spel går sällan upp i pris.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

45% mer inte så mycket pengar, det får du stå för. Jag håller iaf inte med.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
kostar ju 349 på game med gratis frakt annars inte mycket dyrare. Pc spel går sällan upp i pris.

Du slipper också skivan samt att retail-versionen också kräver Steam. Så länge digital version är billigare än butiksversion så är priset motiverbart i mitt tycke.

Permalänk
Medlem

Tur att man väntade några dagar, hade tänkt köpa under veckan men glömde nästan bort det.

Visa signatur

Om någon hittar mitt gamla användarkonto skicka det med postpaket, tack!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
45% mer inte så mycket pengar, det får du stå för. Jag håller iaf inte med.

För dom med kass ekonomi eller som av annan anledning inte har mycket pengar (veckopeng?) så spelar det nog relativt stor roll med en hundralapp mer eller mindre.

Permalänk
Medlem

Taget! Tycker det är rätt pris nu, skulle aldrig betala fullpris för det. Känns som för lite innehåll för det. Ska bli kul att lira ikväll!

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nick-li
köpte det också
skulle vara roligt om man hittade en steam grupp som spela lite

SWEC steamgruppen, känns nästan som om det redan borde finnas.

Permalänk

>:( önskar jag hade väntat med att köpa till nu, 582 SEK fick jag punga ut med i november D:

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Medlem

Tack för info, köpte nyss.
Blir roligt att testa när man kommer hem ifrån jobbet.

Visa signatur

Jahadu jag vet inte de nå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
SWEC steamgruppen, känns nästan som om det redan borde finnas.

kvartsår bara mer folk som spelar

Edit: Heter själv W3rkan eller Nick-Li i samband med steam

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk

Synd att man är en fattig student, har inga pengar kvar denna månad : (

Hoppas de kör samma pris igen snart.

Permalänk

Surt som fan att man köpte skiten förra helgen.
Men men... shit happens, roligt spel iaf

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk

Haha, köpte det igår, tack för denna tråden!

Permalänk

"Your account creation request failed, please try again later."

Drygt..

Permalänk
Medlem

Då va det köpt.