Har en liten julklapp till er alla!

Permalänk
Inaktiv

Har en liten julklapp till er alla!

Nu är det så att man kan köpa spel till otroliga priser hos www.g2play.net

prisexempel :

orange box 8,95€
L4D 11,95 €

Och ja det fungerar verkligen, bevis finns på detta forum som jag postar nedan.
Du betalar via ditt kort, precis 2 sekunder efter skickas ditt serial nr,

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=70283&page=2#post_930336

Permalänk
Medlem

Nice sida.
Köpte precis orange box för ~9 euro

Tack för tipset

Permalänk
Medlem

Vad finns det för betalningsalternativ?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Det var en sen julklapp

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Inaktiv

ALLA som är rädda för att betala , var inte det, tog mig en stund innan jag vågade trycka till, men till slut gjorde jag det och fick min kod DIREKT efter betalningen.

Du väljer att betala via PAYPAL, du måste inte ha konto där, sedan så skickas du vidare till paypal som sedan ber dig fylla i din adress + kortnummer(valfri kort).
När du sedan trycker nästa så skickas du tillbaka till g2play och där ber dem dig trycka ok/nästa. direkt efter det så får du din kod, och koden skickas dessutom till din mail.

Mycket smidigt må jag säga.

Permalänk
Medlem

Köpte precis OB fungerar utmärkt. hoppas att det fortsäter så!

någon annan som har erfarenhet från denna sida?

Permalänk
Medlem

Köpte just Orange Box och Starcraft (bättre sent än aldrig). Tack för tipset!

Permalänk
Inaktiv

Om ni läser runt på google så ser ni att det är ganska många som köper därifrån och valve verkar redan veta om att detta finns.

Orange box ligger just nu på 80% säger till när jag har spelat spelet,
Passa på och köpa L4D man vet aldrig om det händer något med sidan:P Ni lär aldrig få det så här billigare,

Permalänk

Någon som köpt WAR därifrån (Warhammer Online)?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Någon som köpt WAR därifrån (Warhammer Online)?

Men eftersom vi precis köpt spel via De och till steam , så bör det fungera på warhammer online, tänk på att det gäller EU (warhammer online)

Permalänk

WAR går väl inte via steam?

Permalänk
Inaktiv

Spelar just nu TF2 , så jag det fungerar håller på och installerar L4D:P
Adda : Dellblom ni som vill köra l4d senare

Permalänk

Tack för tipset orange box nästa!

Permalänk
Medlem

NEEEJ! köp inte från detta, köpte precis Orange Box och gissa vad för svar jag fick från Steam efter att ha skrivit in den produkt kod som jag fick....

"Produktkoden du skrev är redan aktiverad på ett befintligt Steam-konto och är därför ogiltlig. Aktiveringen av The Orange Box Retail har inte slutförts."

Så dår har man slängt 8 Euro i sjön!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
NEEEJ! köp inte från detta, köpte precis Orange Box och gissa vad för svar jag fick från Steam efter att ha skrivit in den produkt kod som jag fick....

"Produktkoden du skrev är redan aktiverad på ett befintligt Steam-konto och är därför ogiltlig. Aktiveringen av The Orange Box Retail har inte slutförts."

Så dår har man slängt 8 Euro i sjön!

jävligt synd, min kod fungerade helt utan problem,
Som tur så köpte jag allt snabbt och båda koderna fungerade för mig( L4D +OB)
De kanske gav dig min nyckelkod:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
jävligt synd, min kod fungerade helt utan problem,
Som tur så köpte jag allt snabbt och båda koderna fungerade för mig( L4D +OB)
De kanske gav dig min nyckelkod:P

Nog hade dem koder, men bara några stycken sen säljer de resten om och om igen för att tjäna cash. Scam.....

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
Nog hade dem koder, men bara några stycken sen säljer de resten om och om igen för att tjäna cash. Scam.....

tror inte det är scam , 3 till på fz köpte nyss och deras fungerar också,
Men synd att det hända just dig, men maila dem och berätta du kommer troligtvis få något nytt då de måste få många mail med folk som säger samma sak?

Permalänk

Har du kontaktat företaget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Har du kontaktat företaget?

DIGITAL WORKS sp. z o.o.
Franciszkañska 52, 75-254 Koszalin, Poland
REGON: 320554386
NIP: 6692468773

tel. +48 94 3424849

g2playshop@gmail.com

Ska göra det nu... men ett Gmail konto för ett företag känns lite vagt, men jag ska testa.

Skrev detta fina lilla brev

"
Hi, I just bought The Orange Box from your website. The Serial Number I got from you was not valid! Steam say that the code already has been used with another steam account! So either I want my money back, or a new code...

or Ill report you...

/Disappointed costumer

"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
DIGITAL WORKS sp. z o.o.
Franciszkañska 52, 75-254 Koszalin, Poland
REGON: 320554386
NIP: 6692468773

tel. +48 94 3424849

g2playshop@gmail.com

Ska göra det nu... men ett Gmail konto för ett företag känns lite vagt, men jag ska testa.

Skrev detta fina lilla brev

"
Hi, I just bought The Orange Box from your website. The Serial Number I got from you was not valid! Steam say that the code already has been used with another steam account! So either I want my money back, or a new code...

or Ill report you...

/Disappointed costumer

"

Du kanske skulle skrivit lite mer "vänligare" , de kanske är ett oseriöst företag och , struntar i mailet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Du kanske skulle skrivit lite mer "vänligare" , de kanske är ett oseriöst företag och , struntar i mailet

nja, om dem nu är ett äkta företag, så bör de nog vara mer rädda för att jag skulle rapportera dem som en scam... men så anser jag man har rätt att vara förbannad om man för en falsk produkt.

Permalänk

Njä om dom är seriösa så struntar de nog inte i mailet.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
nja, om dem nu är ett äkta företag, så bör de nog vara mer rädda för att jag skulle rapportera dem som en scam... men så anser jag man har rätt att vara förbannad om man för en falsk produkt.

Jo jag håller med, men det skadar aldrig att vara trevlig. Ganska synd att du var den som råkade ut för detta,
själv är jag supernöjd som lyckades köpa Orangebox och L4D för bara 210kr totalt:D

Permalänk
Medlem

Är väl glad att ni andra som funderar på att köpa nu vet iallafall.
Men det känns ju surt i plånboken

Skrev precis på FZ oxå o gav dem en varning från den sidan.

Permalänk

Tror att screenshot + välformulerat mail ger dig ny key.

Permalänk

Surt i plånboken? 8 euro? Bor du på stadsmissionen eller?
Lätt värt att dra iväg en hundring för att se om det fungerar, är ju som att köpa en lott med 90 % chans att vinna OB.

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Surt i plånboken? 8 euro? Bor du på stadsmissionen eller?
Lätt värt att dra iväg en hundring för att se om det fungerar, är ju som att köpa en lott med 90 % chans att vinna OB.

Precis, så fort jag satte igång spelet( tf2) så chansade jag på L4D också. Man kommer inte att kunna köpa det billigare någonstans, och man vet inte vad som händer imorgon.

Permalänk
Medlem

Köpte precis Starcraft paketet. Stog att det var slut på keys och att jag skulle få en ny på min email så.. bara vänta :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Surt i plånboken? 8 euro? Bor du på stadsmissionen eller?
Lätt värt att dra iväg en hundring för att se om det fungerar, är ju som att köpa en lott med 90 % chans att vinna OB.

fast du vet för vissa så kan den hundringen vara hela deras månad/veckopeng

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Surt i plånboken? 8 euro? Bor du på stadsmissionen eller?
Lätt värt att dra iväg en hundring för att se om det fungerar, är ju som att köpa en lott med 90 % chans att vinna OB.

Så du anser att jag inte ska vara missnöjd med att förlorat 100 spänn för ingenting?

ska jag vara nöjd med mina "väl" spenderade pengar?

Nja 100 spänn kanske inte är mycket, men det är fortfarande surt.