S.T.A.L.K.E.R Clear sky Trainer

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R Clear sky Trainer

Tjena alla stalkers.

Jag är ingen fan av trainers eller fusk koder men i mitt fall så fick ja göra om allt mitt spelande i clear sky pga att mina gamla 'sparade spel' inte längre funkar med dagens patcher, mina är sedan 1.5.04 iaf så har ja nu gjort om ganska mycket och befinner mig i ett problem.

Ja är på ett uppdrag där det vimlar utav radioaktivitet och har inga speciella bandage att bota mig själv med så ja tänkte som så här.

1: Göra om hela spelet IGEN eller
2: hitta ett fusk som gör så ja kan lämna området utan att dö, svaret va lätt.

Dock så är ja kass på trainers och får ingen att funka och koder ja det ser inte ut att finnas.

Så finns det någon majstro där ute som har bot på mina problem?

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Medlem

Jag skulle lätt spela om...har redan gjort det ett antal gånger...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Avstängd

Vet inte om det finns trainers som fungerar, men man kan ändra i någon fil så man inte tar skada av radioaktivitet...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Finns en hel del mods som säkert kan hjälpa dig på något vis.

Ett tips är att fixa till en nice artifact setup, så slipper du konka runt på bandage och anti rad

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar, ja hitta en trainer som funka grejen är den att spelet tog slut istället,haha! Vi visst längre in en ja kunde tro.
..

Wez: Jo atrifacts är fina saker det, jag måste dock vara sämst i hela värden på att hitta dom, hitta totalt 3st under hela spelet varav den var ett quest item.

Använder bästa sökmeckaniken men det var jobbigt att bara kuta omkring med bara den då ja inte tycker att en pickadoll räcker för att mosa sig fram.

Något bra tipps på vart man kan hitta dessa?

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willov
Tack för alla svar, ja hitta en trainer som funka grejen är den att spelet tog slut istället,haha! Vi visst längre in en ja kunde tro.
..

Wez: Jo atrifacts är fina saker det, jag måste dock vara sämst i hela värden på att hitta dom, hitta totalt 3st under hela spelet varav den var ett quest item.

Använder bästa sökmeckaniken men det var jobbigt att bara kuta omkring med bara den då ja inte tycker att en pickadoll räcker för att mosa sig fram.

Något bra tipps på vart man kan hitta dessa?

Tyckte med att det var knappt man hitta dessa, så jag ladda ner "Fair traid 1.1" och "drop mod scs v1.2"

Så drop mod gjorde att kroppar hade artifacts, var tredje ungefär.. och fair traid kunde man köpa dessa billigt, och sälja för 10X högre pris

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Tyckte med att det var knappt man hitta dessa, så jag ladda ner "Fair traid 1.1" och "drop mod scs v1.2"

Så drop mod gjorde att kroppar hade artifacts, var tredje ungefär.. och fair traid kunde man köpa dessa billigt, och sälja för 10X högre pris

Haha låter nästan som en deal det där.

Nej ja har sjukt svårt för att hitta dom, å andra sidan så kör ja nästan alltid med ett stort vapen framme för att snabbare kunna döda av alla dessa hundar och annat mysigt som vill leka med ens "artifacts"^^

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk

Jag fattade inte ens hur man skulle få artifacts

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Avstängd

Kanske går bättre med "spel tangentbord", har ZBoard Merc och har jag gevär på knappen "C" som ligger precis under tummen, kommer det fiende har jag geväret framme snabbt..

Hade inga höga förhoppningar av tangentbordet i början men nu kan jag inte vara utan det.. W, A,S,D knapparna på en vanligt tangentbord skapar problem med min stora hand plus att det sitter i fel vinkel som ger mer problem med handleden

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Jag fattade inte ens hur man skulle få artifacts

Man scannar efter dom med hjälp av sökgrejen du har,
Kollar du vad du har på dig så är det 2 vapen en armor skökgrejen (kanske nått ja glömt)

Sök saken är bindad till o om du inte ändrat den du kan köra den och en pistol på samma gång så skaffa en bra pistol med utökat magg.

Artifavtsen ökar dina olika egenskapar och ger dig extra skydd emot strålning och hundbett.

Kan man inte använda artifacts så finns det fixers lite här och var som mot en peng säg 2000ru kan öppna upp en ledig artivaft slot åt dig.

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willov
Man scannar efter dom med hjälp av sökgrejen du har,
Kollar du vad du har på dig så är det 2 vapen en armor skökgrejen (kanske nått ja glömt)

Sök saken är bindad till o om du inte ändrat den du kan köra den och en pistol på samma gång så skaffa en bra pistol med utökat magg.

Artifavtsen ökar dina olika egenskapar och ger dig extra skydd emot strålning och hundbett.

Kan man inte använda artifacts så finns det fixers lite här och var som mot en peng säg 2000ru kan öppna upp en ledig artivaft slot åt dig.

Jag vet att man ska ha sökaren och att det blinkar när man närmar sig artifacts och jag har hittat ställen där den blinkar, men jag har aldrig lyckats plocka upp någon artifact.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

På så vis, då vet ja inte kanske är buggat, vi spelar trots alt stalker

Ibland måste man ju typ stå på vissa lådor m.m. för att kunna öppna dom.

Visa signatur

Intel Core i5 3570k Ivy Bridge [4.2GHz] | 16GB Corsair VENGEANCE DDR3 [1600MHz] | Gigabyte G1 Sniper M3 | Corsair HX620 | Corsair Cooling Hydro H80 | Gigabyte HD Radeon 7950 | BitFenix Ghost |