Upplösning på World Of Goo?

Permalänk
Medlem

Upplösning på World Of Goo?

Laddade hem demon igår till Linux. Finns det bara 1 upplösning på typ 800x600? Jag kan inte hitta att man kan ändra upplösning. Är jag bara blind eller?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Du kan prova att modifiera värdena i properties/config.txt

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

fungerar inte att göra så för mig iaf:/

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Här står det lite om det.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Inaktiv

Det verkar vara gjort för 800x600, så vissa saker försvinner från bilden om man tar för hög upplösning...

Permalänk
Medlem

Det är ett 2D spel har jag för mig så finns ingen större mening att öka upplösningen blir inte snyggare utan det blir som när man tar en vanlig bild och zommar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
Det är ett 2D spel har jag för mig så finns ingen större mening att öka upplösningen blir inte snyggare utan det blir som när man tar en vanlig bild och zommar.

Nja, man ser väl mer utav banan vid högre upplösningar, speciellt om man kör widescreen.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
Det är ett 2D spel har jag för mig så finns ingen större mening att öka upplösningen blir inte snyggare utan det blir som när man tar en vanlig bild och zommar.

[...] tar en vanlig bild och zoomar? Vad menar du?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.